جاباما
۵۶۹۳۱۹
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

کامیابی نیا: پرسپولیس پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حیف است که هر سال حسرت بخوریم و به نظر من پرسپولیس از نظر کادر فنی و بازیکنان پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد.

خبرگزاری فارس: کمال کامیابی‌نیا در مورد قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام گفت: این قهرمانی مبارک هواداران باشد. ما فصل خوبی را سپری کردیم و در نهایت قهرمان لیگ ایران شدیم. با گرفتن سوپرجام فصل خوب ما به خوبی تکمیل شد. تیم ما لیاقت بیشتر از اینها را دارد و خوشحالم که با این پیروزی دل هواداران را شاد می‌کنیم. ما خوشبختانه اردوی خوبی در اوکراین پشت سر گذاشتیم و تمرینات خوبی آنجا انجام دادیم. این موضوع باعث شد تا از نظر شرایط تیمی در وضعیت خوبی قرار داشته باشیم و شب گذشته هم دیدید که با یک پیروزی قاطع قهرمان سوپر جام شدیم.

وی ادامه داد: البته باید موضوعی را به اطلاع هوادارانمان برسانم و آن اینکه با وجود نتایج خوبی که می‌گیریم مشکلات زیادی داریم که خیلی از هواداران از آنها بی‌اطلاع هستند. ما از فصل گذشته چیزی در حدود ۵۰ درصد طلبکار هستیم. خود من قراردادم به پایان رسید و با وجود اینکه می‌دانستم باشگاه مشکلات مالی دارد اما به دلیل عشق و علاقه که به پرسپولیس دارم و هوادارانش برایم بسیار مهم و عزیز هستند اما قراردادم را تمدید کردم. آن هم بدون اینکه ریالی پول بگیرم. چون به هر حال می‌دانید هر بازیکنی که قرارداد جدید می‌بندد یا تمدید می‌کند از باشگاهش پول می‌گیرد اما شرایط باشگاه خوب نیست.

هافبک تیم پرسپولیس افزود: مسئولان باشگاه تلاش‌شان را می‌کنند اما به نظر من اسپانسر باید بیشتر کمک کند تا مشکلات حل شود. شاید اسپانسر ما کم کاری می‌کند و من این را نمی‌دانم اما چیزی که مهم است این است که امیدوارم مشکلات باشگاه ما به اتمام برسد چرا که ما تنها نماینده ایران هستیم که به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کردیم و حیف است که امسال هم بخواهیم حسرت بخوریم.

وی در ادامه صحبت‌هایش با خبرگزاری فارس، گفت: هر سال تیم‌هایی که به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا می‌روند باعث می‌شود تا ایرانی‌ها حسرت بخورند. این در حالی است که ما الان جزو ۸ تیم برتر آسیا هستیم و شرایط‌مان به گونه‌ای است که حتی می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. تیم ما از نظر بازیکن پتانسیل خوبی دارد و الان به عنوان نماینده ایران در آسیا حضور داریم واین موضوع می‌طلبد که همه مسئولان مربوطه به ما کمک کنند. الان که تا این مرحله بالا آمدیم حیف است که به خاطر این مسائل دچار مشکل شده و به مراحل بالاتر نرسیم. باز هم امیدوارم که این مشکلات به زودی به پایان برسد.

کامیابی‌نیا در پایان افزود: ما باید به مصاف الاهلی عربستان برویم. شما این تیم را ببینید که هر روز بازیکنان جدید و ستاره‌های بین‌المللی فوتبال را به خدمت می‌گیرد. آنها امکانات بسیار خوبی دارند و پول زیادی هم هزینه می‌کنند. این در حالی است که شرایط ما با آنها قابل قیاس نیست. امسال، سال جام جهانی است و بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود و اگر هر ۴ روز یک بار بازی کنیم و خدای ناکرده ۲ بازیکن ما به دلیل فشار بازی‌ها مصدوم شوند، با توجه به اینکه امکانات پزشکی ما ضعیف است، دچار مشکل می‌شویم. امسال سال سختی برای ما خواهد بود و برای موفقیت باید همه دست به دست بدهیم. به هر حال پرسپولیس الان نماینده ایران در آسیاست و امیدوارم با حل شدن مشکلات حسرت این روزها را نخوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخ جوک سال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش بسوووز

    • بدون نام

      خخخخخ تیم نفت بی دروپیکرو بردین فکر کردین خبریه تازه جشنم گرفتین خجالت اوره والا داداش آسیا شوخی بردار نیس عرضه میخاد دوتا ستاره بزنی حالا هی بگید شش تا خوردین بجاش دوتا قهرمانی داریم شما چی دارین سوراخیا

    • علی

      کیسه بدبخت بسووووووز

    • علی

      الاهلی شیش شیش تا چپوند بهتون ....دیگه حرف نزنید کیسه کش شیشتقلالی ...

    • بهنام

      استقلال از هرکی بخوره پرسپولیسو پاره میکنه شما در حد همون قشقایی هستید.

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی ام

        خواهیم دید جوجه رو اخر پاییز میشمارن اقااا

    • بدون نام

      چجوری شیش تا خوردی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج