جاباما
۵۶۹۳۳۷
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

بهترین عطرهای تابستانی برای خانم ها

تابستان در راه است و همه ما برای این فصل گرم و در عین حال زیبا خود را آماده می کنیم. پوشیدن لباس های رنگی و رفتن به مکان های خوش آب و هوا، بهترین فرصتی است که این فصل برای ما فراهم می کند.

ماهنامه دنیای زنان - ترجمه نادیا زکالوند: تابستان در راه است و همه ما برای این فصل گرم و در عین حال زیبا خود را آماده می کنیم. پوشیدن لباس های رنگی و رفتن به مکان های خوش آب و هوا، بهترین فرصتی است که این فصل برای ما فراهم می کند. اگر می خواهید در این فصل از عطرهای خوشبو استفاده کرده و بوی عرق، بوی خوش تابستان را از شما دور نکند، عطرهای زیر مناسب ترین عطرهای تابستانی هستند.

جو مالون جو (Jo Malone Jo)
بهترین عطرهای تابستانی برای خانم ها

جو مالون جو در میان عطرهای تابستانی بهترین هستند و به همین دلیل در فهرست ما جایگاه اول را به خود اختصاص می دهند. رایحه خوش مرکبات این عطر شما را به یاد گرمای دلپذیر داغ تابستانی می اندازد. از ترکیبات این عطر می توان به لیموترش، فلفل، کندر و لادن اشاره کرد.

گوچی فلورا (Gucci Flora)
بهترین عطرهای تابستانی برای خانم ها

این عطر بوی عالی شکوفه های گل را دارد و رایحه اصلی آن مگنولیاست. همچنین می توانید بوی خوش مرکباتی چون پرتقال و نارنگی و همچنین چوب صندل و شکلات را در آن حس کنید. نعناع هندی، گل محمدی و گل صد تومانی از دیگر رایحه های این عطر هستند.

مارک جاکوبز رین (Marc Jacobs Rain)
بهترین عطرهای تابستانی برای خانم ها

این نوع عطر از عطرهای مارک جاکوبز شما را به یاد دوش گرفتن در ماه های گرم تابستان می اندازد. این عطر حس خوشایند آب خنک را به شما می دهد. از دیگر رایحه های آن می توان به لیموترش، انار، گلابی، رز، شمعدانی، دانه تونکا و مشک اشاره کرد.

درک لام (Derek Lam)
بهترین عطرهای تابستانی برای خانم ها

این عطر یکی از بهترین و قدیمی ترین عطرهایی است که تا به حال تولید شده است. عطر گل و رایحه خوش مشک خالص، حس خوبی به فرد و اطرافیان او می دهد و برای یک روز بلند تابستانی بسیار عالی است. البته نوع مردانه این عطر هم وجود دارد که تند، چوبی و کمی تلخ است.

لیز ارل (Liz Earle)
بهترین عطرهای تابستانی برای خانم ها

این عطر ترکیبی از رایحه های فلفل صورتی، ترنج، دارچین، گل محمدی و چوب صندل است. این عطر حس خوب و دلپذیری به فرد و اطرافیان او می دهد. اگر شما از بوی تند فلفل لذت می برید، این عطر مناسبتان است.

مارک جاکوبز دیزی (Marc Jacobs, Daisy)
بهترین عطرهای تابستانی برای خانم ها

اگر می خواهید در رایحه های میوه، گل و شیرینی غرق شوید، این عطر مناسبتان است. رایحه اصلی این عطر، دارابی است و از دیگر رایحه های آن می توان به گریپ فروت، توت فرنگی، برگ بنفشه، گل یاس، یاسمن، مشک، سدر و وانیل اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی و گرووون

    • بدون نام

      فقط بیک شماره 6

    • Anna

      یکی هم نیست برامون ازین عطرای اصل کادو بخره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا واسه من هس اونم داداش گلم، قراه بره پاریس.بهش ی عطری سفارش دادم که موقع خرید دوس دارم قیافه زنشو ببینم.از ایتالیاهم کیف سفارش دادم .گفته چشــــــــــــــــــم عزیزم

    • Anna

      بدون نام خب بمن چه؟! برو با همون زن داداشت چشم و هم چشمی کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب به ماهم ربطی نداره کسی نمیتونه برات اصلش رو بخره برو بیک بزن حالشو ببر.چرا خیلیا مردن از حسودیبیچاره دورو برایاتبا این قضاوت عجولانهات.بیچاره فک و فامیلای شوهرت.فک کنم تا ی قدمیتم نمیتونن جلو بیاین اخه خیلی حرف در ار ری....

    • بدون نام

      هنوز نسل این چشم و هم چشمیا منقرض نشده؟!فقط ظاهر آدما مدرن شده! باطن ها در حد شمسی رخت شور مونده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش قضاوت هم منقرض میشد .فقط ضاهر ادما مدرن شده افکارشون .....{منظور من از قیمت گرونش بود به مبلغ....ملیون.نه چشم هم چشمی.هرچند همون مبلغم واسه داداشم پول خورده.حسودای محترم}

    • بدون نام

      خخخ حسودای محترم رو خوب اومدی ....همه که مثل شما نیستن که بخاطر یه عطر و ادوکلن حسادتشون گل کنه خداروشکر ما سطحمون خیلی بالاتر از اونه که با این چیزا بخواد حسادتمون تحریک شه

    • بدون نام

      بابا فقط چند تا عطر معرفی کردن همین.

    • ramin

      بدون نام مطمئنی فقط عطر میزنی؟ خخخ

    • بدون نام

      لطفا قیمت هم بزنید, کاش جایی باشه ادم با خیال راحت عطر بخره بعضی وقتا یه عطر میخریم برو محشر تا دو روزم کاملا بو داره, چند وقت بعد همونو با همون قیمت میخریم انگار الکله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج