۵۶۹۴۰۳
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

درگیری مرگبار برادرهای افیونی

درگیری مرگبار برادرهای معتاد در هنگام مصرف مواد مخدر رنگ خون گرفت. متهم به قتل که سعی داشت قتل را به گردن زورگیرهای خیابانی بیندازد لب به اعتراف گشود و به قتل برادرش اعتراف کرد.

خبرگزاری مهر: درگیری مرگبار برادرهای معتاد در هنگام مصرف مواد مخدر رنگ خون گرفت. متهم به قتل که سعی داشت قتل را به گردن زورگیرهای خیابانی بیندازد لب به اعتراف گشود و به قتل برادرش اعتراف کرد.

ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه چهارشنبه ۲۸ تیرماه امسال بود که پسر جوانی همراه دامادشان پای در بیمارستان امیرالمؤمنین گذاشتند از پزشکان برای نجات جان برادرش در خواست کمک کردند. خیلی زود پزشکان برای نجات این جوان که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود وارد عمل شدند اما به خاطر ضربه چاقویی که به گردن این جوان وارد شده بود وی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با اعلام این خبر تیمی از مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه بخش آفتاب وارد عمل شده تا راز این جنایت خونین را فاش کنند.

مأموران در تحقیقات ابتدایی برادر قربانی جنایت را هدف تحقیق قرار دادند و او گفت: شب حادثه با برادرم در خیابان ولیعصر منطقه مرتضی‌گرد بودیم که چند جوان سوار بر موتور جلوی راهمان را بستند و قصد زورگیری و سرقت از ما داشتند که برادرم در برابر آنها مقاومت کرد و که در این درگیری برادرم هدف ضربات چاقو قرار گرفت و زورگیران نیز خیلی زود پا به فرار گذاشتند.

کارآگاهان در حالیکه به ادعاهای برادر مقتول مشکوک بودند برای تحقیقات بیشتر از کلانتری منطقه مرتضی‌گرد استعلام گرفتند و مشخص شد در شب حادثه هیچ گزارش زورگیری و درگیری به پلیس اعلام نشده و تنها یک درگیری خانوادگی به پلیس مخابره شده است.

مأموران در این مرحله محل آدرس درگیری خانوادگی را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد محل درگیری خانه قربانی جنایت است که در این مرحله برادر مقتول که در برابر مدارک پلیسی گرفتار شده بود پرده از راز این جنایت برداشت.

جوان برادرکش گفت: من و برادرم اعتیاد داریم و شب حادثه وقتی وارد خانه شدم برادرم در حال کشیدن مواد مخدر بود که ناگهان با هم درگیر شدیم و من برای دفاع از خودم چاقویی که در آشپزخانه بود را برداشتم و چند ضربه به برادرم زدم و زمانیکه او روی زمین افتاد به سرعت با اورژانس تماس گرفتم و همراه دامادمان، برادرم را به بیمارستان منتقل کردیم.

وی افزود: در زمان درگیری مادرم در خانه حضور داشت و چندبار سعی کرد ما را از هم جدا کند اما بی‌فایده بود. سرهنگ کاراگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ به خبرنگار مهر گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مواد مخدر عقل شمارو زایل کرده. اینم از جوونای ما . بیچاره مادرشون که چه بچه هایی داره. خدا به راه راست هدایتتون کنه

    • بدون نام

      خدا رو شکر مادر بدبخت از دست جفتشون خلاص شد آخه اینا چه فرزندین

    • کمینه

      دلم به حال مادرش میسوزه آهای مسئولین به فکراین موادلعنتی باشین ایران ماداره فنا مییییییییشه

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا با چاقو میزنن تو گردن برادرشون,خدایا خیلی وحشتناکه

    • پدرام

      مواد مخدر تمام جوونای کشور رو گرفتار کرده اونوقت دولت اومده تریاک رو دولتی کرده و حالا دیگه میتونی تریاک ناب دولتی بزنی به بدن، ایرانمون از بین رفت، این کشور داره رو به نابودی میره، فقط باید بگیم شرمنده ایم، شرمنده شهدا ک بخاطر این کشور جون دادن که حالا تریاک رو توش آزاد کنن و به صورت دولتی بفروشن، کوروش آسوده بخواب که اگ بیدار بشی و این وضع کشورو ببینی خودکشی میکنی، ایران دیگه جای زندگی نیست. نسل آریایی سقوط کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج