۵۶۹۴۹۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تعداد بازداشتی‌های حادثه باغملک به ۸۰ نفر رسید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک گفت: تعداد بازداشت شدگان عوامل اصلی درگیری ۲ طایفه محمدی و موسایی در منطقه پتک باغملک به ۸۰ نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک گفت: تعداد بازداشت شدگان عوامل اصلی درگیری ۲ طایفه محمدی و موسایی در منطقه پتک باغملک به ۸۰ نفر رسید.

فیروز کیان پور اتابکی بیان کرد: از یک ماه پیش کار دستگیری محرکان درگیری های خونین این ۲ طایفه، توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی آغاز شد که در مرحله نخست ۴۰ نفر از محرکان این درگیری دستگیر شدند و اکنون تعداد بازداشت شدگان به ۸۰ نفر رسیده است.
وی با بیان اینکه این افراد در شهرستان های باغملک و رامهرمز بازداشت، و به شهرستان رامهرمز منتقل شده اند گفت: افرادی که بازداشت شدند در زندان هستند و محاکمه اولیه آنها انجام شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک با اشاره به اینکه سپاه و نیروی انتظامی همچنان در حال تعقیب افراد دخیل در این درگیری ها است گفت: با حضور سپاه و نیروی انتظامی در باغملک و رامهرمز ، وضعیت منطقه آرام است و درگیری جدیدی بین این ۲ طایفه صورت نگرفته است.
وی افزود: به افرادی از این ۲ طایفه که منطقه پتک باغملک را ترک کرده اند اجازه ورود به این منطقه داده نمی شود.
درگیری بین ۲ طایفه محمدی و موسایی از سال ۱۳۹۴ در باغملک بر سر یک زمین زراعی شدت گرفت که پس از گذشت سه سال این درگیری ها همچنان ادامه دارد.
اهالی این ۲ طایفه در بیش از ۹ روستای باغملک و ۲ روستای رامهرمز ساکن هستند.
چندین درگیری خونین بین اهالی این ۲ طایفه تاکنون ۱۸ کشته و ده ها زخمی برجای گذاشته است. و موجب آواره شدن برخی از اهالی از محل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستاني

      خیلی کمه باید هزارتا رو حداقل بازداشت کنن چونکه اینا امنیت ملی رو زیر سوال بردن خدا لعنتشون کنه متاسفانه خوزستان پر از اسلحه شده مخصوصاً مناطق عرب و لر نشین علاقه خاصی به اسلحه جنگی کلاشینکف و کلت دارن که معمولاً تو درگیری طائفي و یا در عروسی یا فاتحه ازش استفاده میکنن و این فاجعه است

    • هموطن

      کاربر خوزستانی،حالت خوبه؟؟؟
      عرب و لر؟؟؟؟
      باغملک شمال استان خوزستان که مردمش لر هستن و بیشتر این درگیری با سنگ بوده ،البته اسلحه هم بوده اما بیشتر مصدومان ظاهرا بوسیله ی سنگ مصدوم شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج