۵۶۹۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فـال روزانه ۱۳۹۲/۰۴/۰۷

فـال روزانه  1392/04/07



فـال روزانه ۱۳۹۲/۰۴/۰۷

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روزی عالی برای شماست. شما فرصت های زیادی را کشف می کنید. در هماهنگ شدن با شخصیت و خصلت حساس و زودرنج خود در ارتباط با دیگران خوب عمل می کنید و انرژی گروه را جذب می کنید. خاکی بودن و ثبات شخصیتی شما درست همان چیزی است که برای نظم بخشیدن به آشفتگی فعلی بسیار مفید واقع می شود و اذهان پریشان با این ویژگی شما خوب کنار می آیند. حیات عشقی شما امروز می تواند دوره سختی را تجربه کند. شما احساسات خاصی نسبت به کسی دارید و هرگز به خودتان اجازه چنین احساسی را نداده بودید. همچنین شما فرصت بیان عواطف عمیق تر خود را می یابید. سعی کنید زیاده روی نکنید و طرف مقابل را از خودتان سرد نکنید. بگذارید او هم ابراز احساسات کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روز خوبی برای شماست. فرصت های جدید به روتین روزانه شما حال و هوای بهتری می دهند. با گروه و در تیم کار کنید تا به چیزهای بهتری از کار تکی برسید. انرژی خود را با جمع یکی کنید. شما ویژگی های لازم و مناسب برای نیازهای دیگران را دارید. از آنها استفاده کنید. امروز قطعاً شما در مرکز توجه هستید. اگر بیرون می روید و با کسی قرار دارید، انتظار احساسات پیچیده ای نسبت به شخصی که ملاقات می کنید را داشته باشید. از طرفی او همه چیزهایی که امیدوار بودید را دارد و از طرف دیگر او کمی در رفتارش شدت نشان می دهد و شما ترجیح می دهید که او نرمال تر باشد.

فال روزانه متولدین خرداد

حس ششم شما امروز بیشتر از مغزتان قابل اعتماد است. روزی عالی است که می توانید از اخلاق خوش و ذهن باز خود لذت ببرید و برای دیگران هم مفید باشید. احساسات شما بالاست و باید از این انرژی استفاده کنید و آن را با دیگران تقسیم کنید. روحیه سخاوتمند و بخشنده شما امروز به کارتان می آید. اگر قرار بود برای هر توصیه روانشناسی که امروز به دیگران می دادید پولی می گرفتید الان میلیونر بودید. امروز طرف مقابل شما روحیه احساساتی و زودرنج تری نسبت به همیشه دارد. این برای شما زنگ هشدار را به صدا درمی آورد و شما فکر می کنید که حالا چه باید بکنید. شاید او تلاش می کند توجه شما را به خود جلب کند و این تنها راهی است که به نظرش می رسد. گوش شنوا داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز بیش از پیش رویاپرداز شده اید. روحیات شما در حال نوسان است. برایتان سخت است که دیگران را به خنده و شادی بیندازید. همراه کردن دیگران با هیجان و شادی تان تلاش بیشتری لازم دارد. شاید اتفاقی برای آنها و عواطفشان افتاده است که متوجه کاری که شما برای خوشحال کردنشان می کنید نمی شوند. حواستان را جمع کنید. شما امروز از انرژی هایی که به شما می رسد لذت می برید. حس ثبات و پایداری خوشایندی بین شما و عشقتان است و ته دلتان می دانید که او چقدر و با چه خلوصی شما را دوست دارد. چرا زمانی را به جشن گرفتن و تقسیم شادی هایتان اختصاص نمی دهید و پیوند بین خود را تحکیم نمی کنید؟ او را با شام رمانتیک یا هدیه خاصی سورپرایز کنید. فال روزانه متولدین مرداد

امروز به دوستانتان توجه ویژه ای نمایید. یکی از آنها احتمالاً زمان سختی را پشت سر می گذارد و به حمایت و توجه بیشتری نیاز دارد. اگر برایتان مقدور است، چندتا از دوستان را جمع کنید و ناهار یا مهمانی کوچکی ترتیب دهید و فعالیتی انجام دهید که خنده و شادی بین شما را بیشتر کند و روحیه او بهتر شود. دوستی های شما گنجینه هایی هستند که باید از آنها مراقبت کنید. انرژی امروز موجب صمیمیت و شور و عشق بیشتری در رفتار شما به فرد خاصی در زندگی تان می شود. شاید از خودتان بپرسید که چرا او از شما دور شده و مشغله زیادی دارد، ولی باید این سوال را از او بپرسید نه از خودتان و به جواب او دقت کنید. شاید پاسخ او برایتان غافلگیرکننده باشد.

فال روزانه متولدین شهریور

ذات و شخصیت هنری شما امروز بسیار ترقی می کند. دل و منطق شما با هم کار می کنند و چیز تازه و بزرگی خلق می کنند. از توانایی های خلاقانه خود برای این هنر و آفرینش جسورانه استفاده کنید. زمان خوب و خوشی را بگذرانید. شاید کمی تنبل شده باشید. ولی اگر تنها چیزی که می خواهید این است که روی مبل دراز بکشید و استراحت کنید اشکالی ندارد. بدانید که پتانسیل و انرژی زیادی هست که می توانید از آن بهره ببرید. امشب حتی می توانید بیشتر استراحت کنید، زیرا اخیراً با افراد زیادی آشنا شده اید و امروز اعتماد به نفس بیشتری دارید. دوست دارید یکی از آنها را بیشتر بشناسید و احساس او در مورد خودتان را بدانید. اگر می خواهید او را مجذوب کنید، لباس های رنگ روشن با پارچه های راحت و سبک بپوشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز هیچ چیز از زیر نظر شما فرار نمی کند. حس ششم شما درست به هدف می زند. هوشتان مثل تیغ تیز است و حواس پنجگانه شما حساس می شود. امروز شما با رادار خود از این فاز رد می شوید. شما مانند کارآگاهی هستید که تا عمق هر موضوعی را موشکافی می کنید. با تلاش بسیار کمی می توانید چیزهای زیادی را تکمیل کنید و به آخر برسانید. همه چیز بطور طبیعی به سوی شما جریان می یابند. امروز نیاز دارید که احساسات خود را نشان دهید و بشناسانید نه اینکه در مورد رابطه خود با فرد خاصی تئوری سازی کنید. گاهی برایتان سخت می شود که آنچه درونتان رخ می دهد را بیان کنید، حتی زمان هایی که احساس مثبتی دارید. ولی در نهایت بدانید که عشقتان باید همه چیز را بداند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز حس می کنید که آماده جشن گرفتن و مهمانی رفتن هستید. ولی به دلیل اطرافیان شما اینطور نیستند و احساس مشابه شما ندارند. شاید بهتر باشد کمی سرعت خود را کم کنید و منتظر باشید دیگران هم به شما برسند. شاید اصلاً آنها شرایطش را نداشته باشند و به پای شما نرسند. اگر می گویند که حالشان خوب است شما باور نکنید. احتمالاً کاسه ای زیر نیم کاسه است و باید مراقب باشید. امروز چیزها بین شما و عشقتان بسیار عاشقانه می شوند. اگر شما اخیراً زمان سختی را پشت سر گذاشته اید، باید از فضای امروز برای بیرون رفتن و استراحت کردن بهره ببرید. از ناهار یا شام و صحبت صمیمانه لذت ببرید. این در حال حاضر بیشتر از هر چیز دیگری ثمربخش است. فال روزانه متولدین آذر

این قدر نگران انجام کارها و تمام کردن آنها نباشید. بجای آن روی احساسات و روابط خود تمرکز کنید. باید رفتار محبت آمیز و حساسی داشته باشید نه اینکه پرخاشگر و مبارزه جو باشید. امروز متوجه می شوید که با رفتار و نگرشی مثبت و مهربانانه و لحنی صمیمی و زیبا می توانید افراد را به سمت خود جذب کنید. امروز مشکل کوچکی برایتان پیش می آید و شما نسبت به دو فرد متفاوت احساسات قوی پیدا می کنید و مطمئن نیستید که چطور می توانید این مسئله را حل کنید. شاید لازم باشد که منتظر بمانید و ببینید که بعداً چه اتفاقی می افتد. گاهی بهتر است آدم مسائل را به سرنوشت و روزگار بسپارد.

فال روزانه متولدین دی

اگر امروز کسی به جوک ها و شوخی های شما نخندید ناراحت نشوید. دلیل نمی شود که جوک های شما خنده دار نباشد. بلکه دلیلش این است که آنها در حال و هوای شوخی و خنده نیستند. با آنکه مضحک است، ولی امروز انگار بیشتر حال و هوای گریه است تا خنده. احساسات پنهان خود را نشان دهید و با افراد در مورد مسائل حرف بزنید. امروز قلب شما بهتر از زبانتان ارتباط برقرار می کند. امروز در مورد قراری که دارید خوشحال هستید. اگر نگرانی هایی در مورد این موضوع داشتید، امروز می توانید آنها را کنار بگذارید و با این دانش آرام بگیرید که هر دوی شما با هم خوب کنار می آیید و مثل هم هستید. لباس های باکلاس بپوشید و رنگ های گرم و خاکی به تن کنید تا در اولین برخورد بهترین تأثیر را بگذارید. فال روزانه متولدین بهمن

امروز خجالتی و کمرو نباشید. احساس خود را بیان کنید. هرچه بیشتر احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید، آنها هم بیشتر تشویق می شوند که درونیات خود را به شما بگویند. امروز پر از لحظات شاد و جالبی است که ارزش ثبت کردن با دوربین یا در دفتر خاطرات را دارد. تفکر شما واضح و روشن است و در راستای عمیق ترین و واقعی ترین عواطف شماست. شما امروز ستاره میدان هستید. امروز شریک زندگی شما کمی احساسی تر از همیشه می شود و رابطه شما شدت بیشتری می یابد. او از این که شما اخیراً خیلی خونسرد بوده اید ناراحت است و احتمالاً نگران است که بین شما بهم بخورد. اگر برایتان مهم است، زمان را به دلگرم کردن او و در میان گذاشتن احساسات خود با او اختصاص دهید. فال روزانه متولدین اسفند

امروز عصبانیت خود را کنترل کنید. هیچکس دوست ندارد دعوا و مشاجره کند. ارتباط برقرار کردن با دیگران برایتان سخت می شود، ولی دلیل نمی شود که ناراحت و ناامید باشید. خودتان را آرام کنید و مهربان تر حرف بزنید. به آنچه دیگران برای گفتن دارند گوش دهید. شاید در روتین روزانه شما اختلالی صورت بگیرد. دیگران با آنچه شما حس می کنید در چالش هستند. به خودتان شک نکنید. امروز از انرژی آرامش بخش و آرامی که در فضا وجود دارد استفاده کنید و با فرد جدیدی که آشنا شده اید بیرون بروید. بدین ترتیب با شناخت بیشتر از هم متوجه می شوید که نقاط مشترک فراوانی دارید و پایه رابطه محکمی را می ریزید. انتظار داشته باشید که این رابطه در مسیر مثبتی پیش برود و دوام زیادی داشته باشد. پیوند بین شما با گذشت زمان محکمتر و محکمتر می شود.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲


با سپاس از همراهی صمیمانه شما

فـال روزانه  1392/04/07


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج