جاباما
۵۶۹۵۰۵
۷۱ نظر
۵۰۳۸
۷۱ نظر
۵۰۳۸
پ

حمله به پسر عارف با گاف «ژن خوب»!

انتشار سخنانی عجیب از حمید رضا عارف پسر محمد رضا عارف، موجی واکنش ها را در فضای مجازی ایجاد کرده است. حمید رضا عارف ضمن اینکه معتقد است پیشرفت هایش هیچ ارتباطی با موقعیت پدرش ندارد، از ژن بسيار منحصر به فرد پدر و مادرش مي گويد كه باعث رشد و موفقيت هاي حيرت انگيزش شده است.

فرارو: انتشار سخنانی عجیب از حمید رضا عارف پسر محمد رضا عارف، موجی واکنش ها را در فضای مجازی ایجاد کرده است. حمید رضا عارف ضمن اینکه معتقد است پیشرفت هایش هیچ ارتباطی با موقعیت پدرش ندارد، از ژن بسيار منحصر به فرد پدر و مادرش مي گويد كه باعث رشد و موفقيت هاي حيرت انگيزش شده است.

پسر محمد رضا عارف درباره موفقعیت هایش می گوید: «آن کسی که توانایی دارد، به جایی رسیده، حتما استعدادهایی داشته، این استعداد، بحث ژن و وراثتی وجود دارد، پدر و مادرم هر دو جزو شاگرد اول های کنکور ایران بودند. ما سه تا برادر درس مان خوب بود....../۱۴-۱۵ ساله بودم، در سوپرمارکت بودم، بعد در تراشکاری کار کردم...اعتقاد دارم کسی که کار سیاسی میکند، حق کار اقتصادی ندارد.»

حمیدرضا عارف یکی از سه پسر محمد رضا عارف و حمیده مروج (متخصص پوست و مو و استاد دانشگاه بهشتی) است، که بیش از دو پسر دیگر آنها در فضای رسانه ای، سیاسی و خبری حضور دارد. او در کنار همراهی پدر خود فعالیت اقتصادی و هنری مخصوصا در حوزه سینما دارد.

او در گفت و گویی که ویدئو آن در اینترنت منتشر شده است به یکی ازا فتخاراتش اشاره کرده و می گوید: «افتخار میکنم در سن ۲۲ سالگی، زمانیکه همراه اول فقط وجود داشت، در یک مزایده رسمی با ۳۲ شرکت، من یک شرکتی را از افریقای جنوبی آوردم، همه می گفتند مگر افریقایی ها کار بلدند؟ من با بضاعت خودم رفتم "ام تی ان" را آوردم. مگر همه جای دنیا، آدم های کوچک در سن ۱۹-۲۰ سالگی کار بزرگ نکردند؟ مثل اقای زاکربرگ."»

او معتقد است: «هرکسی ادعا کند حمیدرضا عارف بدون توانایی خودش و فقط با تکیه بر پدرش کار انجام داده، من حاضرم در هر جایی که خواست و در هر رشته ای با او مسابقه دهم. من واقعا این را ادعا میکنم. من در درسم موفق بودم، هم در ایران، من در بهترین دانشگاه های امریکا هم درس خوندم. در تیم شنا هم بودم. در کتابخوانی و مقاله نویسی. همین الان، البوم موسیقی با محسن چاوشی که تهیه کردیم، امسال البوم برتر موسیقی پاپ کشور سال شد. بالاخره این خون می آید و می رسد، همینطوری کسی نمی تواند ادعا کند اصل و نسب دارد. افتخار میکنم این توانایی ها از دوتا ژن خوب آمده.»

این سخنان پسر محمد رضا عارف، از رهبران اصلاح طلب و رییس فراکسیون امید مجلس موجی از واکنش های منفی را در فضای مجازی به راه انداخته است. کاربران توئیتر با هشتگ های "#پسر_عارف" و "#ژن_خوب" به شدت به فرزند این سیاستمدار مشهور اصلاح طلب تاختند.

هشتگ "#پسر_عارف" برای کنایه و تحقیر او انتخاب شده است و به نوعی به ضرب المثل "گیرم پدر تو بود فاضل، از فضل پدر تو را چه حاصل" باشد.

بسیاری از بحث ها حول محور آقازادگی و تاثیر آن بر آنچه که حمید رضا عارف "موفقیت" خودش می خواند قرار دارد.

نادر فتوره چی روزنامه نگار در این باره خطاب به حمید رضا عارف توئیت کرده است: «موفقيت هاى رانتى» تو و امثال تو به دليل ژن خوب نيست، به دليل ساختار فاسد است.» او همچنین در توئیتی دیگر به تندی نوشته است: «پسرعارف تصويرى از آينده منطقى وضع موجود است: قدرت گرفتن نسلى از آقازاده هاى متوهم و وقيح كه هيچ نسبتى با انقلاب٥٧، به غير از«سفره» آن ندارند.»

امیلی امرایی روزنامه نگار نیز در توئیتی نوشته است: «ژن خوب فقط اونجاش که موقع انتخابات ۹۲ اومد روزنامه‌ی بهار و گفت بابام حقوقتون رو می‌ده و باید هر روز عکس یک ابوی من باشه، وگرنه حقوق بی‌حقوق.»

برخی دیگر از کاربران نیز به نقش های سیاسی آقازاده ها پرداخته اند. آقا زاده هایی که به خاطر پدرانشان قدرت و توانایی کسب کرده اند.

امید در این باره نوشته است: «قسمت ترسناک ماجرا اینه که پسرعارف به‌راحتی می‌تونست تو یکی از لیست‌های تکرارشونده باشه و الان با ژن خوب صاحب یک کرسی مجلس یا شورا باشه.» اظهار نظر هایی شبیه به این در فضای مجازی فراوان است. امیر حسین در این باره نوشته است: "شمایی که هر بار می‌رین کیلویی به لیست تهیه‌شده از ژن خوب رای می‌دین دیگه چرا به حرف پسر عارف معترضین."

بیشتر اینگونه اعتراضات اشاره به لیست انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد که در آن فاطمه حسینی دختر جوان صفدر حسینی سیاستمدار و فعال اقتصادی اصلاح طلب بدون هیچ سابقه سیاسی در آن لیست قرار گرفت و وارد مجلس شد. هنگامی ماجرای حقوق نجومی صفدر حسینی افشا شد که موجب استعفای او از مدیریت صندوق توسعه ملی گردید، فاطمه حسینی دختر او که به تازگی وارد مجلس شده بود در نطقی عجیب به شدت از پدرش دفاع کرد.

آن نطق شاید تنها فعالیت مهم فاطمه حسینی در مجلس بود که انتقادات زیادی را در پی داشت. در همین رابطه کاربری نوشته است: «الان دختر صفدر میاد حق داشتن ژن خوب رو هم به فیش حقوقی باباش اضافه میکنه.»

برخی دیگر از کاربران نیز سخنان پسر عارف را نژاد پرستانه خوانده اند. یکی از آنها نوشته است: «نازی های آلمان هم خودشون رو ژن خوب میدونستن و بقیه رو ژن بد." یا یکی دیگر از کاربران نوشته است"روح ِهیتلر شاد!!!"

علی حسینی نیز در توئیتی نوشته است: «فاشیسم در ادبیات اصلاح طلبی عریان است. نازی ها گفتمان ژن پرستی داشتند و حالا یکی از آقا زاده های اصلاح طلب از ژن خوب خودش می گوید!»

یکی از نکات جالب این است که در این باره توئیت های کاربران کمتر از موارد دیگر بار طنز دارد. کاربران فضای مجازی با اظهار نظرهای تند و تیز و حتی تلخ و گزنده به سخنان پسر عارف انتقاد کرده اند.

برخی کاربران تصاویر مهدی هاشمی را انتشار می دهند و او را یکی از "ژن های خوب" معرفی می کنند. یکی از آنها با انتشار تصویر مهدی هاشمی نوشت: «ژن خوب فقط ایشون بقیه دارن اسکی میرن.»

گزیده از دیگر واکنش ها به سخنان پسر عارف را در ادامه می خوانید:

صحبت های پسر عارف نشون داد که آقای عارف غیر از کار سیاسی که ناموفق بوده، در تربیت فرزندش هم کاملا ناموفق بوده.

ژن خوب یک جور ژن نهفته است که وقتی بابات می نشیند سرسفره انقلاب یهو فعال میشه و تو ۲۰ سالگی قراردادهای میلیاردی می بندی!

مهم نیس شما مثل امید کوکبی یا قاسم اکسیری چقد هوش و پشتکار داری، باید مثل پسر عارف ژن خوب داشته باشی!

با نشستن سر سفره انقلاب موادی در بدن تولید می‌شود که باعث تغییر ژن‌های فرد به ژن خوب می‌شود.

حالا ژن_خوب رو چه طبق معیار هیتلر بسنجیم، چه طبق معیار بنی‌اسرائیل وچه طبق معیار بزرگمهرحکیم، خانواده عارف جزو صاحبانش قرار نمیگیرند.

صهیونیست ها با تز ژن خوب به جان فلسطینی ها افتادند.

نشستم دارم منبرای آقاتهرانی وانصاریانو گوش میدم شایدحرفای پسرعارفو بشوره ببره!

چند ماهه سعی میکنم بتونم کار پاره وقت پیدا کنم تا بتونم برای کنکورم بخونم بعد این آقازاده ها از ژن برتر و نژاد برترشون میگن

نرو سميه!من تازه فهميدم بدبختي هامون واسه چيه! اگه بري نميگن تلاشش رو كرده بود، نميگن توانايي داشت و نشد! ميگن ژن خوبي نداشت!نرو...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بد بخت مگه چی گفته؟ چون با پدرش بد شدین منکر زحمت و هوش تحصیلی پسر می‌شید.

    • قیصر

      حرف حق اینقدر تلخ است که اینقدر فشار به شماها میاید فشار خونتان میاید بالا بچه هاتان بی پدر میشوند .ناراحتی ندارد نابغ است وزحمت کشید .پدر ومادر ایشان کارمند رد بالا بودن .

      پاسخ ها

      • افشین

        حتما تو هم ژن خوبی داری و یه جورایی چسپیدی

    • شهرام

      بخدا با مدرک فوق لیسانس حقوق بیکارم ، حاضرم برم کارگری کنم حتی کارگری ساختمان هم پیدا نمیشه . این آقا زاده با ژن خوبش تو 21 سالگی قراداد میلیاردی بسته . حتما ژن من معیوب

    • بدون نام

      اکثریت اصلاح طلبانی که از عارف حمایت کردند سخت پشیمانند همین امروز ایشون از مجلس استعفا دهند بسیار خوشحال میشویم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسانی که روز انتخابات مجلس لیست اصلاحات رو گذاشتن جلوشون و به سر تا ته لیست چشم بسته رای دادن باید پاسخگوی ندانم کاریشون باشن

      • رضا

        آقای بدون نام عزیز، اونایی که روز انتخابات لیستهای اصولگرایان واحمدی نژادیها رو میذاشتن جلوشون وبه سرتاته لیست چشم بسته رای میدادن چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پاسخگو بودن؟؟؟؟
        برگزیدگانتون چه بلاها سرمملکت آوردن الانم خودشون گرفتارن وهم مردم ومملکت رو گرفتار کردن وهنوزم طلبکارن . حالا این آقا یه چیزی گفته که هیچ کجاهم حساب نمیشه اینقدر حساس شدین؟؟؟؟؟؟ به اونایی رای دادین که گذاشتن بعضی ها هرچی دلشون
        واست گفتن و انجام دادن

    • بدون نام

      راست میگه کسی پدرش نابغ باشد خودش هم نابغ است وموفق ودوست داشتنی بعضی از شما ایراد می گیرید چون خودتان ببوین زور به شکمتان دارد نترکی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نابغ نه دوست عزیز نابغه ... یک بار هم پیام بدی کافیه از این نابغ نوشتنت مشخصه که کدوم پیام مال شماست

      • بزرگمهر شبدیز

        نابغه آقایانی مثل مجتبی عیوض صحرا هستن که برای اولین بار این واژه های جدید رو در اختیار همه مردم میذارن نه این رانت خواران خود خواه که همه چی رو برای خودشون میخوان

    • بدون نام

      آقای حسینی واقعا اینقدر داره فشار بهت میاد از حرفهای پسر عارف مواظب باش فشار خون بره بالا بچه هات بی پدر میشوند سکته میزنی اگر رفتی تو ان سخنرانی که فراموش کنید شاید یدفه از ان تعریف شد آن موقع سکته صددرصدی است

    • بدون نام

      واقعا که!!!جوونای ما از درد بیکاری دارن به خود میپیچن اونوقت یه آقازاده مفت خور تو بیست سالگی قرارداد میلیاردی بسته.واقعا مخم داره صوت میکشه

    • بیگی

      تو که برای کنکور دارید درس میخوانی خودت با او مقایسه می کنید چقدر پرو ونادان احضار نظر هم میکند باز هم میگم پرو هستی .

    • بدون نام

      حرفهاش کاملا درسته همیشه از پدر ومادران توانا ودانا
      هستش که فرزندان خوب در اجتماع پیدا میشه تربیت
      وژنتیک ادمهای خوب کاملا درسته درود بر عارف ایثارگر
      وفرزندان مودب وخوبی که تربیت داده انشاالله در همه
      امور موفق وپیروز باشند

      پاسخ ها

      • آروین

        مشخصه شما هم از اون ژن خوباشی خخخخخ

    • بدون نام

      حرفهاش کاملا درسته همیشه از پدر ومادران توانا ودانا
      هستش که فرزندان خوب در اجتماع پیدا میشه تربیت
      وژنتیک ادمهای خوب کاملا درسته درود بر عارف ایثارگر
      وفرزندان مودب وخوبی که تربیت داده انشاالله در همه
      امور موفق وپیروز باشند

    • بدون نام

      کاملا درسته درود بر عارف ایثارگر وفرزندان خوب ومودبی
      که تربیت داده از پدر ومادران باسواد دانا وتواناست هستش
      که فرزندان خوب وژنتیک خوب در اجتماع پیدا میشه
      کاملا درسته گفته

    • مهتاب

      درود بر عارف

    • معلم

      ببین پسر خوب من هم اگر جای تو بودم چنان ایده هایم به بالا میزد که اورست پیش آن هیچ بود .برو یک کم ایده بده بابات و امسال آنها هم به ژن خودشان افتخار کنند.بچه پرو

    • صادق

      خب حقیقت رو گفته، ژن های پدر و مادر خیلی رو بچه ها تأثیر داره حتی هوش ،

    • بدون نام

      نه خدایی همه آقا زاده ها یک اختلال وراثتی دارند تقصیر خودشون نیست تقصیر مادر طبیعت آن اختلال این که مادرزادی همه رئیس، مدیر و نماینده، تاجر موفق،نخبه دانشگاهی هستند تقصیر خودشون نیست بعضی هم استعداد در جابه‌جایی دکل نفتی دارند

    • مجید

      برای احراز هویت یه ازمایش DNA برو

    • بدون نام

      حتما ژن درمانی کردن

    • بدون نام

      پیشنهاد میشه جهت اصلاح و بهبود نسل ایرانیان از ژن ایشان استفاده گردد حیفه که استفاده بهینه نشه از این ژن فوق اعاده

    • بدون نام

      شماها دلواپسان دارین میسوزین. آب را کجای شما بریزیم که سوزش تمام شه. واقعاً برای شماها آنهایی که اظهار نظر کردن متاسف بود که دارین از حسادت میسوزین. راست گفته هم بابا وهم مادرش از انسانها ی شریف ونخبه جامعه بودن ودر حال حاضر هم هستند پس باید پسرشان هم اینگونه باشد. در ضمن برید تحقیق کنید شما که روزنامه نگار هستیدوببینید واز روی وجدان قضاوت کنید که آیا فرزندان جناح مقابل واقعاً بیکارند وی بهترین پست ها در مملکت ندارند؟واز ژن باباهای دلواپسشان سوءاستفاده نمیکنند؟ البته ما ملت خوب شماها را میشناسیم وحرفهای شما برای ما ارزشی ندارد.

    • بدون نام

      واقعا برات آن متاسفم که چشم دیدن آقای عارف وبچه اش را ندارین

    • احسان

      برو بچه من داخل ی روستا زندگی میکنم امسال رتبه یک وکالت شدم....تو از پول پدرت رفتی امریکا خوندی .من من میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچوقت برای بالا بردن خودت دیگران رو پایین نیار، اینطوری ارزش خودت رو کم میکنی عزیز

    • بدون نام

      میشه بگید ایشون با این ژن برتر تا حالا کدوم گره رو از مشکلات جامعه حل کرده اند یا اصلا کسی میدونه خود عارف چه گلی به سر مردم زده که پسرش کاری کرده باشه. اگرم کاری کرده واسه جیب خودش کرده
      ژن برتر شهدایی هستن که با شهادتشون باعث شدن امثال تو الان بیان اینجا تو امنیت از شاهکارهای خودشون بگن

    • لیلا

      ایشون اگه به جایی نمیرسیدن جای تعجب داشت. البته ایشون میتونستن مثل خیلی از بچه پولدارا خوشگذرون و بیخیال باشن. کار شاقی نکرده، ما پدر و مادرمون کارگر و خانه دار هستند به لطف خدا هممون تحصیلکرده و شاغل هستیم. تو پایین شهر تهران که مسبب شکل گیریش هاشمی و امثال هاشمی هستند. جایی که نه مدرسه درست و درمون داشته و نه معلم و.... .البته از نظر اسلام اصل موفقیت در متقی بودن هست. اما خب تو جامعه غرب زده ما موفقیت طور دیگه ای تعریف شده.

    • بیژن

      نادونها از حماقت افرادی مثل شما در عجبم همیشه نوابغ از قشر متوسط به پایین بوجود میان چون درد فقر ونداری رو چشیده اند و به دنبال خوشبختی ترقی میکنن نه با پول و مکنت باباهای مفت خورشون یک شبه الهام ژن برتر پیدا میکنند چرا حرف من از طبقه متوسط بچه کارمند رسانه ای نمیشه اما ایشون چون اقازاده شده اند برا همه مهم میشه این اسم باباس که بزرگ شده نه ژن ایشون اتفاقا عوض برتر ژن ایشون معیوبه که بچه از خود مرسی بوجود اومده کمی روشنفکر و منطقی باشین بسه این همه حماقت ما که هر روز ذلیل ترمیشیم عزیز برادر

    • ali

      شما ژنتون خیلی عالیه ما ژن مون بد که با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه دولتی ( با کلی دوره ، لوح تقدیر و ... ) بعد از 8 سال سابقه کار توی گرما 75 درجه اهواز از 6 صبح تا 6 عصر کار میکنیم واسه ماهی 1.5 میلیون. تلاشمون فقط اینکه زنده بمونیم از گرسنگی نمیریم. دوست عزیز شما با رانتی که دارید حق من و امسال منو به هزار شکل ممکن خوردید واسه اینکه مردم رو فریب بدید این پرت و پلا ها رو میگید. اگه راست میگید موفقیتت به خاطر ژن ات بوده بیا اینجا کار مردم عادی کار کن ببین چند روز دوام میارید بیزینس من موفق

    • جمال

      اقای عارف یادت نره تودرسی را که باارامش وامنیت وامکاناتی خواندی که برای نگه داری ان هنوز اشکهای هزاران مادر وخواهرشهیدومفقودالاثر هنوز جاریست وهزارن کودک ونوجوان داغدیده وحسرت بدل تاوان لبخندهای کودکی توبرروی پدرت راداده اند اگر پای ارتش بعثی یا امریکا به ایران باز میشدمیدانی مادر وهمسر فعلیت الان کجا بودند برو عراق وسوریه رابیشتر مطالعه کن میدانی چقدر مردوزن در میادین نفتی تکه تکه شدند.کاش تووامثال تومیدانستی ومر یادان ایه قرانی انداختیدکه پروردگار وقتی بخواهد ملتی را نابود کند نازپروردگانش را پیش میاندازد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره آخه؟! به صورت کاملا غیر منطقی همه چی رو با هم قاطی میکنید!

    • حامد

      دوستان عزیز چه بخواهید چه نخواهید ژن بسیار تاثیر گذار است.این جور کامنت هاتون نشون میده هیچ مطالعه ای ندارین نه در زمینه روانشناسی نه تاریخ نه علوم ژنتیک حتی در منابع دینی سفارشاتی در مورد مراقبت از رفتار و خلقیات قبل از اقدام به بچه دار شدن شده است.البته به عوامل دیگه بالاخص به خود شخص هم بستگی دارد.حالا فضای خانوادگی و مسیر هموار شده توسط پدر گاهی تاثیر گذار هست ولی ژنتیک را نباید دستکم گرفت.البته در مورد فرزند آقای عارف نمیتونم نظری بدم.در ضمن یادتون باشه حسادت چیزی رو درست نمی کنه

    • بدون نام

      اره باشه باور میکنم ژن خوبت باعث شده یهو میلیار به جیب بزنی

    • بدون نام

      من هم اگر پول رفتن به آفریقا رو داشتم و از این مزایده خبر داشتم و اساسا اگر توی مزایده راهم میدادن و یا شرکتی که معرفی کردم رو راه میدادن و اگر مزایده چیا پدرم را میشناختن حتما در سن 21 سالگی این کارو میکردم حالا به من بگید همه اینا چه ربطی به ژن من داره

    • بدون نام

      حالا این یه ژن خوب داشته .......
      ..................اون بعضیا که ژن خوب هم ندارن و ... اونو چی میگین ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ژن خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تو این مملکت تا پول و پارتی نداشته باشی حتی نمیتونی مسئول توالت عمومی بشی اونوقت یه آقازاده در اوج وقاهت از ژن برتر صحبت میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! وای به روزی که چرخ روزگار بالا و پایینش عوض بشه اونوقت امثال شماها باید به خاطر تفکرات و کارهاتون جوری جواب پس بدید که ... .

    • پیمان

      حالا شاید استعدادهایی هم داشته باشه'''ولی چیزی که همه میدونن اینه که این آقازاده های محترم اگه تو یه خونواده ایی به دنیا می اومدن که فقط با یارانه روزگار میگذروندن اونوقت معنای ژن خوب رو میفهمیدن''رانت خواران و دزدان تازه گیها چقدر هم به خودشون میبالند

    • مهراز

      عارف دختر نداره من برم بگيرمش تا ژن تو ژن بشه

    • بدون نام

      کجایند مردان بی ادعا!

    • دراكولا تا به تا

      به نظر من ادم چندان باهوشي هم نيست كه نميدونه هر سخن وقتي و هر نكته مقامي دارد.
      اين اقا ژن خوب نداره! بخت بلند و خوب داره

    • بدون نام

      خوب طرف راست میگه دیگه همه چیز به خاطر ژنتیک خوبش یعنی پدر و مادرشه پس نتیجه میگیریم خودش هیچ ی نیست و تلاشی نکرده!!!!

    • دانشجو

      برو بابا مثلا چیزی اختراع کردی ... آدرس بده بیا در مورد فقط کامپیوتر با هم مناظره کینم ببینم چند مرده حلاجی ... اصل و نسب ...اگر پسر عارف نبودی خوابشو هم نمی دیدی که بری افریقا گل من.

    • علی

      بهتر بود میگفت من ژن متصل دارم تا ژن خوب !

      الان ژن هر کسی به یه جایی وصل باشه ژن مرغوبه !

    • علی

      بچه جون ژن خوب و مریم میرزا خانی داشت که بدون هیچ پول و پارتی به بالاترین مقام علمی دنیا در عرض چند سال رسید اونم فقط با پشتبانه استعدادش

      برو معنی ژن خوب یاد بگیر !!

    • کمال

      امروزه اکثریت دولت مردان ما از فرصتهای بدست آمده سوء استفاده کرده وبا چشم بستن از دلیر مردان این مرزبوم که جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتن وبا ایثار جان ومال خویش از این انقلاب دفاع کردندونگذاشتن دشمن میهن ما را چون سوریه عراق به ویرانه ای تبدیل کنند با بی شرمی سخن از ژن اصلاح شده خود گویند ..

    • بدون نام

      فرق بین ژن و جن چیست؟

    • مجید

      باید بره ازمایش DNA چون ژنش قاطی داره

    • آلا

      من خودم دانشجوی دانشگاه تهرانم و نابغه هایی که میگید با رتبه های تک رقمی هم اتاقیای منن تو کوی هیچ کدوممون هم پدرامون نابغه نبوده... و بیکاری موج میزنه تو نخبه های ما.. واس چیه که هممون داریم میریم از ایران؟ واس اینه که این نابغه ها با ژن های خوبشون قرق کردن مملکتو

    • بدون نام

      خب ژن خوب حرف درستی.

    • سید احمد قاضی

      پسر عارف میگه از لحاظ علمی پیشرفته است این در صورتیه که در یک رشته که اصلا ریاضی توش نداره تحصیل کرده و رشته آسون بوده اگر راست میگفت میرفت یک رشته تحصیلی فوق دشوار میخوند مثل ریاضی و فیزیک

    • بدون نام

      اگر منصفانه بخوایم بگیم بله ژن بی تاثیر نیست ولی واقعا اگه پدر این شازده به جای اینکه سیاستمدار باشه، یه روستایی ساده بود بازم این آقا به اینجا میرسید؟؟ متاسفانه انقدر وجود امکانات در حد اعلی برای ایشون بدیهیه که اصلا فکرش سراغ همچین سوالی نمیره
      بسیار افراد بااستعدادتر و کوشاتر از این آقا تو مملکت ما هست که چون امکانات مالی ندارن یا از نعمت پدر و مادر محروم و بی پشتوانه ان هیچ کدوم از استعدادهاشون شکوفا نمیشه. اگه همین افراد به جای شما بودن و امکانات و روابط شما رو داشتن، دنیا رو تسخیر میکردن جناب!!
      خیلی فرق هست بین تلاش یه جوونی که داره تو یک خونه به اندازه اتاق خواب خونه شما زندگی میکنه با تلاش شما در محل کارتون با سیستم تهویه درجه1 !!
      به جای افتخار ب این موضوع باید خجالت زده شد...

    • بدون نام

      تا آمریکا این سرمایه ملی رو از ما نگرفته برای تکامل ژن نسلهای بعدش، ما باید ازش استفاده کنیم

    • بدون نام

      گور بابای همشون

    • بیکار

      ژن خوب نبوده. پول خوب بی حساب کتاب بوده. وگرنه از صورت ظاهر و وجنات این اشخاص میزان هوش آنها معلوم است!!

    • سلآم

      خب راست میگه شرکت MTN هم از روی آزمایش خون، ژن خوب را در خون ایشان تشخیص داده و چشم بسته با فردی بدون هر گونه سابقه فعالیت اقتصادی و جیب خالی، قرار داد بسته است. فقط با یک آزمایش خون ایشان توانسته که MTN را به ایران بیاورد. الانم که میگه ژنش خوبه حاضره با رضا زاده مسابقه وزنه برداری بده و با علی کریمی مسابقه فوتبال. پرفسور مریم میرزاخانی هم انگشت کوچیکه ی این آقازاده هم نمیشده.

    • بدون نام

      کابرشهرام من خودم بنا هستم اگه واقعا کار کنی بیا من کارگر میخوام

    • خخخ

      از هردو جناح داریم ازین خوبها ولی این یکی یادش رفته بابای شاگرد اولش تو مناظره عکس معدن رو گفت این یه دره توریستی
      این میشه وضع اقتصادو فرهنگ ایران

    • بدون نام

      خخخخ
      میخوام ببینم اگه از لحاظ مالی تامین نبود باز میتونست اینقد راحت بشینه راجب ژن خوبش و ایده هاش واس ملت حرف بزنه
      اگه پسر عارف نبود اصلا دیده میشد که حالا بخواد از ژنش تعریف کنه ؟؟؟؟؟
      خخخخخخ

    • بدون نام

      چند وقت پیش شبکه خبر یه مهمون از ناسا داشت که ایرانی بود و مدیریت پروژه مریخ و بردن پرینتر سه بعدی به مریخ برای ساختن سازه های مسکونی فضا نوردا به عهدش بود وقتی مجری از ژن خوب ایرانی ها حرف زد خیلی قشنگ جوابشو داد.گفت خانم لطفا این حرفو نزنید که فقط تکبر و خودپرستی بی منطقه هرکس هر جای دنیا تلاش کنه نتیجه کارشو میبینه بدون کار و تلاش انسان هیچ ارزشی نداره .قابل توجه متوهم هایی که فکر میکنن ژن برتر دارن خداهم از متکبر بدش میاد تو قران قشنگ حال داده بهشون برن بخونن شاید مخشون تکون بخوره بفهمن که چه خبره

    • من

      قدیما برای اقای عارف احترام قایل بودم اما مشخصه نتونسته توی تربیت بچه اش موفق باشه!! تواضع داشتن چیز خوبیه که کم کسی داره این روزا....و خداوند هیچ متکبر فخر فروشی را دوست ندارد

    • ایران

      هر چه درصد خلوص ژن بالاتر باشد موفقیت بیشتر است محمد رضا عارف

    • ....

      بحث ژن خوب تو کشور ما خیلی داغه.تو برو بچه وزیرو ... پیدا کن بیکار باشن.همه کلی شغل دارن.مدارس و دانشگاهای خوب مال اوناست

    • مسعود

      خوب راست گفته دیگه.
      کسی که برتره و هوش بالاتری داره حقشه که از چنتا فوق لیسانس و دکتر در پیتی بیشتر داشته باشه.
      ضمنا ایران قدرتونو نمی دونن.راه باز و جاده دراز.
      کلی جا رو کره زمین هست.

    • دکتر امیر

      من فقط یک چیز میگم آقای عارف شمت که ژن خوب دارید چطوری توسن 19سالگی چندین میلیارد تومان پول داشتی رفتی ام تی آوردی واینکه پدر من یکی سردار از روزی که یادم تمام بدنش درد میکنه و ازشب تا صبح داد میزنه ولی یک درصد جانبازی نگرفته چون میگه حق مردمه ما با خدا معامله کردیم پدرمن ازاول تا آخر جنگ توجبهه بوده حقوقشم ماهی 3000تومان بوده. من میخوام بدونم شما که ازپدرت ژن خوب گرفتی میشه ازپدرتون بپرسی یک روز توی جنگ بوده؟؟؟یا ازاینا بود که وسط تهران بودند ولی بازم میترسید و فقط حرف میزد وبعدجنگ نون خوبی درآورد ازخون شهدا وجانباز ها که تونسته تو سن 19سالگی جنابعالی چندین میلیارد بهتون منتقل کنه والله قسم تمام دارایی پدرم یک خونه 90متریه با یک ماشین پژو ولی به ما یاد داد درست که خودمون ژن خودمون رو بسازیم نه با استفاده از رانت پدرمون.چه جوان هایی داریم لنگ چند میلیون پولن واسه اجرای طرح شون که میتونه دنیا روتکون بده ولی ندارن آخرشم انقدر فشار میاد بهشون که یک مرد با فوق لیسانس میره رفتگر شهرداری میشه همچنین آدمی که حاضره واسه خانواده ش ازتمام غرورش بگذره وبیاد کوچک خیابان ها روجارو بزنه بدون اینکه به خودش بگه من تحصیلات عالی دارم ژن خوبه عزیزم.راستی الان که پدرتون بازم جای گرم ونرمش نشسته پدر من با 60سال سن توسوریه هستش حتی الان که داعش نابود شده هم هنوز نیامده.

    • بدون نام

      مراقب ژنت باش راستی بچت چیکارس حتما مخبرات مال تونه دیگه خودت رتبه چند اوری تو کنکور بچت رتبه چند اورده

    • کورد

      تو ژن نداری تو یه کثافتی

    • وارتان

      بابا بیخیالش . حالا این بچه منگل رو نفهمیش یه حرفی زده دیگه . زیاد کشش ندین .

    • حمید غفوری

      حرص خوردن نداره که! یعنی شما اگه پدرت میلیاردر باشه و تو یه
      خونواده ثروتمند و مرفه باشی توی مدرسه خصوصی آقا زاده ها نمیرفتی؟
      مدرسش توی تهران هست هرکسی اسم و رسمی داشته باشه و ثروتمند باشه میتونه توی اون مدرسه با شهریه ماهی 100میلیون درس بخونه بدون اینکه فکر نمره هاش باشه!
      ژن های بد مثل ادمای فقیر باید برن شهید بشن و سرشون رو ببرن واسه دفاع از کشور تا این آقا زاده ها بتونن ژن خوب باشن دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج