جاباما
۵۶۹۵۳۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست برگزاری مجدد انتخابات نظام پزشکی

منتخب انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شیراز اعتقاد دارد که ملغی شدن رای‌گیری به شیوه الکترونیک عاملی موثر بر کاهش آمار رای دهندگان بوده است لذا خواستار لغو انتخابات و برگزاری مجدد آن شد.

خبرگزاری ایسنا: منتخب انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شیراز اعتقاد دارد که ملغی شدن رای‌گیری به شیوه الکترونیک عاملی موثر بر کاهش آمار رای دهندگان بوده است لذا خواستار لغو انتخابات و برگزاری مجدد آن شد.

علی‌رضا مصباحی، شنبه ۳۱ تیرماه در بیانیه‌ای مراتب اعتراض خود نسبت به رای گیری الکترونیک را اعلام کرد.

این پزشک فوق‌تخصص که به‌عنوان نفر دوم در هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شیراز، به هیئت مدیره این سازمان راه یافته است، اعتراض خود را در راستای صیانت از حقوق همکارانش ارزیابی کرده است.

در این بیانیه با قدردانی از شرکت کنندگان در انتخابات هفتمین دوره نظام پزشکی و همچنین هیئت‌های اجرایی و نظارت در این دوره از انتخابات، آمده است: با توجه به نگرانی‌ها و شبهات موجود در زمینه نحوه برگزاری انتخابات (ملغی شدن رای گیری الکترونیک) که باعث کاهش شدید آمار رای دهندگان در این دوره شد، ضمن احترام به تمام برگزار کنندگان انتخابات و علی‌رغم اخذ رای اعتماد تعداد چشمگیری از همکاران، با توجه به وظیفه اصلی و مورد انتظار از منتخبین که صیانت از حرفه پزشکی و نظر همکاران است، بدینوسیله، مراتب اعتراض شدید خود را اعلام کرده و تقاضای لغو انتخابات و برگزاری مجدد آن به شیوه ای معقول و خالی از اشکال در روزهای آتی اعلام می‌کنم.

مصباحی اعلام کرد که بدیهی است در ساعات آتی نامه رسمی اعتراض خود را به هیات محترم نظارت، تنظیم و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

او تاکید دارد که در صورت برگزاری انتخابات مجدد و خالی از اشکال، هر نتیجه‌ای را خواهد پذیرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اين روش هذف رايگیری الکترونیک شیوه ای بود تا افراد دیگری را به زور وبا نیرنگ .وارد کارزارکنند .ولی این دومین باری است که اقدام به بهم زدن ارای پزشکان می کنند سکوت در برابر این افراد یعنی توسری خوردن همیشگی.!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج