۵۶۹۵۶۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

دولت روحانی باید پوست اندازی کند

بختیاری : شورای مرکزی برآیند نظر کنگره هست که به مدت ۲ سال سکاندار هدایت و رهبری حزب است، مسلماً ما هم از این مسئله استقبال می‌کنیم و جوانان هم می‌توانند خودشان را در معرض نظر اعضای کنگره قرار دهند، حزب باید پوست‌اندازی داشته باشد و چهره‌هایی که می‌تواند باید به صحن کنگره معرفی شوند.

خبرگزاری تسنیم: علی بختیاری معاون اجرایی و رئیس ستاد برگزاری حزب ندای ایرانیان عصر امروز (شنبه ۳۱ تیر ماه) در نشست خبری با اشاره به این که دستور کار برگزاری کنگره انتخاب شورای مرکزی جدید و دبیرکل جدید حزب است، گفت: حدود ۲ ماه است که تیم اجرایی متشکل از ۳۰ نفر از ارکان مختلف حزب در قالب تیم اجرایی کارهای کنگره را انجام می‌دهند، تا ۵ مرداد شاهد برگزاری سومین کنگره حزب باشیم.

بختیاری با بیان این که حزب ندا از بدو تاسیس کنگره‌ها را سالانه برگزار کرده است، اظهار داشت: هر ۲ سال یکبار به استناد اساسنامه حزب مکلف به انتخاب شورای مرکزی هستیم، لذا در سومین کنگره ناچار به برگزاری انتخابات مرکزی هستیم و به سبک و سیاق کنگره اول به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: از میان حدود ۷۴۰۰ عضو رسمی و آزمایشی از سراسر کشور ۴۴۰ نفر براساس تصمیم حزب واجد شرایط حق رای خواهند بود، که تا دو سوم اینها کنگره رسمی می‌شود و کار خود را آغاز می‌کند.

معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان در نشست خبری با بیان اینکه در افتتاحیه از شخصیت‌های سیاسی دبیران کل احزاب و نمایندگان مجلس و اعضای کابینه دعوت به عمل آمده اظهار داشت: مهمترین نکته در کنگره سوم این است که از صفر تا صد کارها توسط تمامی اعضا از سراسر کشور انجام شده و این کنگره با پرداخت حق عضویت و کمک اعضا برگزار می‌شود.

بختیاری درباره سخنران اصلی کنگره، گفت: دبیرکل حزب آقای فراهانی، آقای خرازی و همچنین آقای عارف سخنران رسمی مراسم هستند.

وی درباره حضور جوانان در شورای مرکزی جدید اظهار داشت: شورای مرکزی برآیند نظر کنگره هست که به مدت ۲ سال سکاندار هدایت و رهبری حزب است، مسلماً ما هم از این مسئله استقبال می‌کنیم و جوانان هم می‌توانند خودشان را در معرض نظر اعضای کنگره قرار دهند، حزب باید پوست‌اندازی داشته باشد و چهره‌هایی که می‌تواند باید به صحن کنگره معرفی شوند.

معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان افزود: شعار حزب همان شعار تعامل، مدارا، توسعه پایدار و اصلاحات گام به گام است و این شعار را از بدو تاسیس قرار دادیم و معتقدیم کارایی خود را دارد.

بختیاری با اشاره به این که تاکنون ۳ فراکسیون برای کسب آرای کنگره اعلام موجودیت کردند، گفت: فراکسیون‌های سرو، آسا و آرمان این سه فراکسیون هستند و عرصه سیاست و حزب، عرصه‌ نظرهای جمعی است.

وی در پاسخ به این پرسش که معرفی شدن نام صادق خرازی به عنوان گزینه شهرداری تهران از طرف حزب بوده یا خیر، گفت: مسلماً هر عضوی از حزب در هر کجای ساختار اجرایی و نظارتی بخواهد حضور داشته باشد باید نظر جمعی حزب را بگیرد، همانطور که دبیرکل نیز در راستای سیاست‌های حزب وارد شورای شهر شد.

معاون اجرایی و رئیس ستاد برگزاری حزب ندای ایرانیان درباره برخی انتقادها به ساز و کار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: تا این لحظه با ساختار شورا تعامل داریم و پیش می‌رویم اما مسائلی که مد نظر بوده مکتوب متذکر شدیم اما بحث جدایی و استقلال از شورای سیاستگذاری را درنظر نداریم.

بختیاری درباره پیشنهادات حزب ندا به روحانی برای کابینه جدید گفت: ما از پوست‌اندازی دولت و توجه به طیف جوان استقبال می‌کنیم، میانگین سن دولت کنونی ۶۱ سال است، که دو برابر میانگین سن جمعیت کشور است. از بدو تاسیس شعار جوان‌گرایی را داشتیم و رایزنی‌هایی را با دولت مبنی بر توجه به جوانان انجام دادیم.

وی افزود: ما در حزب سعی کردیم خواسته‌هایمان را پیگیری کنیم و خواسته ما این است که دولت و مردم به این باور برسند که سهمی را به قشر جوان بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      انشالله پوست اندازی اساسی بکنه واقعا پوست ملت کنده شده و استخوان ها پیداست

    • رانتخواری و فساد

      نعمت زاده را بفرستید خانه سالمندان.صنعت مونتاژکاری خودرو هزارسال از دنیا عقب مانده است.

    • سانسور نکنید

      گفتم نعمت زاده عملکردبسیارضعیفی دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج