۵۶۹۶۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میلاد مسائلی:

آقایان به زندگی شخصی ما ضربه زدند

ملی‌پوش هندبال ایران گفت: متاسفانه آقایان با شاهکارهای خود ضربات بدی به زندگی شخصی ما زدند.

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش هندبال ایران گفت: متاسفانه آقایان با شاهکارهای خود ضربات بدی به زندگی شخصی ما زدند.

میلاد مسائلی درمورد شرایط اردوی تیم ملی زیر نظر علیرضا حبیبی اظهار داشت: تمرینات خوب است، اما عقب گردی که هندبال در دو سال اخیر داشت خیلی بد است. ضربه‌های زیادی به زندگی ما وارد شد، چون ما حرفه‌ای جز هندبال نداریم. به هر حال مدتی است که نفرات خوبی دور هم جمع شده‌اند و امیدوارم زودتر مشکلات تمام شود.

وی درخصوص مهمترین دغدغه‌ این روزهایش گفت: بحث قراردادهای باشگاهی مهمترین موضوعی است که به آن فکر می‌کنم. در ۱۰- ۱۵ سالی که در تیم ملی هستیم نخستین بار است که قرارداد باشگاهی نداریم و این موضوع استرس زیادی به ما وارد می‌کند، اما حضور رحیمی برای‌مان انگیزه‌ای است که انشالله بتوانیم امسال قطر را شکست داده و قهرمان آسیا شویم.

ملی‌پوش هندبال ایران خاطرنشان کرد: قطر امسال شرایط خوبی ندارد و چند بازیکن غیرقطری‌‌اش به دلیل مشکلات مالی این کشور را ترک کردند؛ ضمن اینکه چند بازیکن آسیب دیده هم دارند و فکر می‌کنم با این شرایط می‌توانیم قهرمانی آسیا را از آنها بگیریم. می‌دانیم کره‌جنوبی میزبان است و کار سختی برابر آنها هم در پیش داریم، اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شرمنده نشویم.

مسائلی با اشاره به مشکلاتش در بخش باشگاهی عنوان کرد: فعلاً خبری نیست؛ آقایان با شاهکارهای خود به زندگی شخصی ما ضربه زدند. متاسفانه ما هم زیاد اهل گله و شکایت نیستیم، اما ای کاش آقایان متوجه باشند که زندگی شخصی ما درگیر این موضوعات شده است. شهرداری کاشان که سال گذشته با آن قهرمان لیگ شدیم از مسابقات انصراف داده است. بالاترین سطح لیگ برتر حضور در بازی‌های آسیایی است که ما قهرمان ایران شدیم و به آسیا نرفتیم. با دغدغه فکری خیلی بدی وارد اردوی تیم ملی شده‌ایم.

وی افزود: از اسفند ماه سال گذشته که لیگ برتر تمام شده هیچ تمرین گروهی نداشتیم و همه انفرادی تمرین کردند که فکر می‌کنم این موضوع هم خیلی از ملی‌پوشان را عقب انداخته است. در حال حاضر هم فشار تمرینات زیاد است و اذیت می شویم، اما باید عادت کنیم.

ملی‌پوش هندبال ایران در پاسخ به این سوال که چرا لژیونر نمی‌شود، گفت: سال گذشته پیشنهادهای خوبی داشتم، اما چون خدا به ما فرزند داد نتوانستم ایران را ترک کنم. امسال هم پیگیر هستم، اما در پستی بازی می‌کنم (گوش راست) که کمتر تیمی برای آن بازیکن خارجی جذب می‌کند. اکثر تیم‌های اروپایی می‌توانند سه بازیکن خارجی داشته باشند و آن را به سایر پست‌ها اختصاص می‌دهند. هرچند که من نخستین گوش‌زن ایران بودم که لژیونر شدم و در قطر بازی کردم. ۱۰۰درصد دنبال این هستم که یک باشگاه خوب پیدا کنم.

مسائلی گفت: سال‌ها است از مسئولان می‌خواهیم از ما حمایت کنند. هندبال عقب گردی بدی داشت و حالا هم فقط توجه می‌خواهیم. امیدوارم رحیمی بتواند چند اسپانسر خوب وارد لیگ کند تا در نهایت تیم ملی خوبی داشته باشیم. در حال حاضر تنها یک باشگاه تمرینات خود را آغاز کرده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج