۵۶۹۷۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش روسیه به حذف شخصیت پوتین از ۲ فیلم

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به خبر حذف شخصیت پوتین از دو فیلم هالیوودی آماده اکران اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وب سایت آی ‌سینما: سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به خبر حذف شخصیت پوتین از دو فیلم هالیوودی آماده اکران اظهار بی‌اطلاعی کرد. روز گذشته، خبرگزاری‌ رسمی دولت روسیه به نقل از دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین نوشت: «ما از موضوع این فیلم‌ها کاملا بی‌اطلاعیم».
واکنش روسیه به حذف شخصیت پوتین از 2 فیلم

سه روز پیش، خبری منتشر شد مبنی بر این که استودیوهای هالیوودی از ترس حمله هکرهای روسی به قصد انتقامجویی، اقدام به حذف شخصیت پوتین از دو فیلم «گنجشک قرمز» (محصول فاکس) و «کورسک» (محصول اروپاکورپ) کرده‌اند.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، سخنگوی کرملین در ادامه توضیحات خود اضافه کرده است: «ما اطلاعی نداریم سازندگان این فیلم‌ها چه کسانی هستند و موضوع‌شان چیست.» تریلر جاسوسی «گنجشک قرمز» جدیدترین ساخته فرانسیس لارنس کارگردان سری فیلم‌های «بازی بقا» است که در این فیلم هم با جنیفر لارنس ستاره مجموعه سینمایی یاد شده همکاری کرده است.

جرمی آیرنز، جوئل ادگرتن و شارلوت رمپلینگ نیز در محصول جدید فاکس ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم روایتگر ماجرای یک جاسوس روسی (جنیفر لارنس) است که از سوی سازمان سیا استخدام می‌شود تا به عنوان جاسوس دوجانبه فعالیت کند.

درام فرانسوی-بلژیکی «کورسک» هم جدیدترین ساخته توماس وینتربرگ فیلمساز دانمارکی و کارگردان فیلم تحسین شده «شکار» (۲۰۱۲) است که با بازی ماتیاس اسخونارتس، کالین فرث، ماکس فون سیدو و لیا سیدو مقابل دوربین رفته است. وینتربرگ جدیدترین فیلم خود را به زبان انگلیسی و با سرمایه‌گذاری کمپانی لوک بسون سینماگر مطرح فرانسوی ساخته است. ماجرای این فیلم بر اساس رمان رابرت مور با عنوان «به وقت مردن» روایت می‌شود که به شرح فاجعه زیردریایی کورسک در سال ۲۰۰۰ پرداخته است. این فاجعه درست چند ماه بعد از رسیدن پوتین به مقام ریاست جمهوری در دور اول زمامداری‌اش رخ داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج