۵۶۹۷۲۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

مأمور شهرداری قربانی جنایت باندهای زباله ‌دزد

اعضای دو باند از دزدان شبانه زباله‌های شهرتهران که در رقابت برسر سرقت از زباله‌دان‌های شهری با هم به نزاع خیابانی پرداخته بودند با حمله شبانه به گروه نیروهای گشت خدمات‌شهری شهرداری تهران، سه نفر از آنها را بشدت مضروب کردند که یکی از مأموران کشته شد، در پی این واقعه خونین ۱۳ نفر از اعضای دوباند دزدان زباله که در نزاع شرکت داشتند با ردیابی‌های پلیس جنایی شناسایی و دستگیر شدند.

روزنامه ایران: اعضای دو باند از دزدان شبانه زباله‌های شهرتهران که در رقابت برسر سرقت از زباله‌دان‌های شهری با هم به نزاع خیابانی پرداخته بودند با حمله شبانه به گروه نیروهای گشت خدمات‌شهری شهرداری تهران، سه نفر از آنها را بشدت مضروب کردند که یکی از مأموران کشته شد، در پی این واقعه خونین ۱۳ نفر از اعضای دوباند دزدان زباله که در نزاع شرکت داشتند با ردیابی‌های پلیس جنایی شناسایی و دستگیر شدند.
بامداد۱۸ تیر امسال مأموران کلانتری ۱۰۵ سنایی تهران خبر مربوط به قتل مأمور ۲۷ ساله گشت خدمات شهری را به دادسرای جنایی تهران اطلاع دادند و بازپرس کشیک قتل تهران و کارآگاهان باحضور در محل حادثه، تحقیق درباره این واقعه مرگبار را آغاز کردند. شواهد نشان می‌داد، شب حادثه، یک گروه از سارقان زباله هنگامی که سرگرم خالی کـــــردن زباله دان‌های خیابانی در حوالی میدان آرژانتین بودند، گروهی از زباله‌جمع‌کن‌های یک باند دیگر سوار وانت مزدا از راه رسیده و ضمن سرقت زباله‌های جمع‌آوری شده، به افرادگروه اول هجوم بردند و پس از مضروب کردن آنها پا به فرار گذاشتند. افراد کتک خورده نیز بلافاصله با همدستان و سایر اعضای باند، تماس گرفته و موضوع را به آنها خبر دادند.
به‌این ترتیب افرادمضروب شده همراه با همدستان خود که سیزده نفر بودند با دو خوروی وانت پیکان و یک خودروی نیسان، جست‌وجوهای گسترده شبانه را در خیابان‌های شهر آغاز کردند تا ردپای سارقان فراری زباله‌ها را پیدا کنند. اما اعضای گروه ۱۳ نفره پس‌از ساعتی جست‌وجو با یک خودروی مزدا وانت در خیابان کریمخان روبه‌رو شدند که متعلق به مأموران گشت خدمات شهری شهرداری تهران بود.
آنها به گمان اینکه سرنشینان خودرو، همان زباله‌دزدان فراری هستند به زد و خورد با مأموران گشت شهرداری پرداخته و به اشتباه آنها راهدف ضربات مهلک قرار دادند.
در این درگیری ۱۳ زباله‌جمع‌کن باچاقو، قمه و چوب، سه سرنشین خودرو مزدا را مضروب کردند و سپس پا به فرار گذاشتند. سه مأمور مجروح به بیمارستان انتقال یافتند اما یکی از آنان به‌علت خونریزی شدید جان سپرد.
پس‌از تشکیل پرونده درباره این جنایت محسن مدیرروستا؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت دستور شناسایی و بازداشت متهمان را صادر کرد و سرانجام ۱۳ متهم این جنایت شناسایی و بازداشت شدند.

متهمان پرونده پیش از ظهر دیروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند و از آنان بازجویی شد.
متهم اصلی پرونده به بازپرس گفت: من سه ضربه چاقو به پهلو و پای قربانی زدم اما قبل از اینکه با چاقو به وی ضربه بزنم بدنش خونی بود.

سرانجام تمامی متهمان پرونده به اتهام شرکت در نزاع دسته‌جمعی و ضرب و جرح منجر به قتل بازداشت شدند و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند تا بازجویی از آنان انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه رسما شده دیوونه خونه!!

    • amir

      سلام
      این اتفاق جای تامل دارد به چند دلیل
      1- چرا خودری شهرداری آرم شهرداری نداشته؟
      2- چرا ماموران شهردادری لباس فرم مخصوص شهرداری بر تن نداشتن؟
      3- چرا خوردر مجهز به سیستم بسیم نبوده؟

    • مهدئ

      دزد زباله نشنیدیم دیگه

    • بدون نام

      دوستان یکی مارو روشن کنه . مگه زباله رو میدزدن؟؟ میخوان چیکار زباله هارو؟؟؟

      پاسخ ها

      • ابی

        وسائل با ارزشش جدا میکنن می
        فروشن یعنی نمیدونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج