۵۶۹۷۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سریال جدید سازندگان «بازی تاج و تخت»

این سریال جدید با عنوان «ایالات موتلفه امریکا» (Confederate) هیچ ارتباطی با خطوط داستانی «بازی تاج و تخت» ندارد و روایتگر وقایعی است که به سومین جنگ داخلی امریکا منتهی می‌شود.

وب سایت آی ‌سینما: سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» در حالی رفته‌رفته به پایان کار خود نزدیک می‌شود که سازندگانش دیوید بنیاف و دی. بی. وایس پیشاپیش، طرح سریال بعدی خود را به شبکه اچ بی او ارایه کرده‌اند و قرار است به محض جدایی رسمی از دنیای وستروس و شخصیت‌هایش، مقدمات ساخت پروژه جدیدشان را فراهم کنند. به گفته منابع آگاه، این سریال جدید با عنوان «ایالات موتلفه امریکا» (Confederate) هیچ ارتباطی با خطوط داستانی «بازی تاج و تخت» ندارد و روایتگر وقایعی است که به سومین جنگ داخلی امریکا منتهی می‌شود.
سریال جدید سازندگان «بازی تاج و تخت»

به گزارش «ورایتی»، تولید سریال «ایالات موتلفه» بلافاصله بعد از فصل نهایی «بازی تاج و تخت» آغاز می‌شود. پخش فصل هفتم این سریال در حالی از یکشنبه گذشته آغاز شد که میزان مخاطبان اپیزود افتتاحیه آن رکوردشکن شد. طبق پیش‌بینی سازندگان، پخش فصل هشتم و نهایی داستان وستروس به اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ می‌رسد. این دو فصل روی هم رفته ۱۳ اپیزود را شامل می‌شود.

بنیاف و وایس خالقان اصلی «ایالات موتلفه» هستند و به عنوان سازنده، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در تهیه و تولید این سریال جدید فعالیت خواهند داشت. نیشل ترمبل اسپلمن نویسنده سریال «همسر خوب» و مالکولم اسپلمن نویسنده سریال «امپراتوری» نیز در نگارش متن این سریال مشارکت خواهند داشت. کارولین استراوس و برنادت کالفیلد تهیه‌کنندگان «بازی تاج و تخت» هم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه جدید اچ بی او حضور دارند.

بنیاف و وایس که در طول هفت سال گذشته تمام هم و غم‌شان را صرف تولید «بازی تاج و تخت» کرده و سراغ هیچ پروژه دیگری نرفته‌اند، در توضیح طرح جدید خود برای آینده می‌گویند: «ما سال‌هاست که روی ایده «ایالات موتلفه امریکا» کار کرده‌ایم و ابتدا قصد داشتیم آن را در قالب یک فیلم بلند سینمایی به تصویر بکشیم. اما تجربیات‌مان در ساخت «بازی تاج و تخت» مجاب‌مان کرد هیچ‌جا بهتر از اچ بی او امکان تولید چنین پروژه‌ای را در اختیارمان نمی‌گذارد. در این سریال، خبری از اژدها و وایت‌واکرها نخواهد بود اما ما باید دنیایی را خلق کنیم و نمی‌توانیم همکاران بهتری جز نیشل و مالکولم را تصور کنیم که در طول این سال‌ها با هوش و ذکاوت و قدرت تخیل‌شان ما را تحت تاثیر قرار داده‌اند.»

کار بر روی مقدمه‌های «بازی تاج و تخت» در حالی آغاز شده که بنیاف و وایس هیچ‌گونه مشارکتی در تهیه و تولید این داستان‌های مستقل نخواهند داشت و به نظر می‌رسد تصمیم‌شان برای جدایی از جهانی که جرج آر. آر. مارتین خالق اصلی آن به شمار می‌رود، کاملا جدی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج