۵۶۹۷۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

یادبود استن لی با حضور خانواده مارول

مراسم بزرگداشت استن لی اسطوره ۹۴ ساله مارول و نویسنده مجموعه داستان‌های مصور «انتقامجویان» با حضور کوین فایگی رییس استودیوی مارول در «چاینیز تیه‌تر» هالیوود برگزار شد.

وب سایت آی ‌سینما: مراسم بزرگداشت استن لی اسطوره ۹۴ ساله مارول و نویسنده مجموعه داستان‌های مصور «انتقامجویان» با حضور کوین فایگی رییس استودیوی مارول در «چاینیز تیه‌تر» هالیوود برگزار شد.
یادبود استن لی با حضور خانواده مارول

در جریان این مراسم، اسطوره داستان‌های مصور با ثبت جای پا و دستانش روی بلوکی از سیمان تقدیر شد. این اولین‌بار است که در سینمای معروف هالیوود، چنین مراسم بزرگداشتی برگزار می‌شود. لی خالق ابرقهرمان‌هایی محبوبی همچون «مردان ایکس»، «مرد عنکبوتی»، «چهار شگفت‌انگیز» و «هالک» است.

به گزارش «ای بی سی نیوز» در جریان این مراسم، دست اندرکاران جهان سینمایی مارول از جمله خود فایگی، جیمز گان کارگردان «نگهبانان کهکشان»، کوین اسمیت فیلمساز، چادویک بوسمن ستاره «پلنگ سیاه»، نیکل نیکولز بازیگر «پیشتازان فضا» و تاد مک‌فارلین هنرمند در تمجید از لی و میراث او سخنرانی کردند.

لی هم به سهم خود به شیوه‌ای طنزآمیز از برگزارکنندگان و حاضران در مراسم قدردانی کرد: «از ته قلبم از شما ممنونم اما همیشه این اصطلاح برایم جای سوال داشته. چرا ته قلبم باید از سر قلبم مهم‌تر باشه؟ با تمام قلبم ممنون‌تان هستم.»

هفته گذشته هم طی مراسمی جداگانه از لی به عنوان «اسطوره دیزنی» تقدیر شد و قرار است جمعه آینده نیز هیاتی در رویداد سینمایی «کامیک کان سن دیه‌گو» از لی تقدیر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج