۵۶۹۷۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طلایی: رحیمی نمی‌تواند در جهانی فرانسه شرکت کند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: حسن رحیمی آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا نمی‌تواند در رقابت‌های جهانی فرانسه شرکت کند.

خبرگزاری فارس: به نقل از فدراسیون کشتی، محمد طلایی درباره شرایط حسن رحیمی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه گفت:‌ رحیمی صاحب کلاس‌ترین کشتی‌گیر وزن ۵۷ کیلوگرم دنیاست. او یک قهرمان بزرگ با ۵ مدال المپیک و جهان است.

وی افزود: رحیمی چند سال است که از ناحیه مینیسک پا و زانو دچار آسیب دیدگی است. این آسیب امروز دیگر جدی شده و باید به زودی عمل جراحی کند؛ به همین دلیل نفر اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی (رضا اطری) اولویت نخست برای شرکت در رقابت‌های جهانی فرانسه خواهد بود، اما ملی‌پوش اعزامی به مسابقات طبق نظر کادر فنی و تایید نهایی شورای فنی تعیین می‌شود.

طلایی درباره کمیل قاسمی تصریح کرد: کمیل قاسمی یک قهرمان ملی و پرافتخار برای کشتی ایران است. او قهرمان شجاعی است که مانند رحیمی در این سالها زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده‌اند و مردم خاطرات زیادی از افتخارافرینی‌های فراموش نشدنی آنها دارند، اما به هرحال وی در انتخابی تیم ملی نتوانست نفر برتر وزن خود باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: در هر حال ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی پاریس ۱۵ روز مانده به مسابقات در تمامی اوزان مشخص و به صورت رسمی اعلام می‌شود.

طلایی با اشاره به اینکه رحیمی و قاسمی در این سال‌ها با تمام وجود برای افتخارآفرینی کشتی ایران در مسابقات بین‌المللی تلاش کرده‌اند و کادر فنی قدردان زحمات آنها است، گفت: سال پس از المپیک، سال پوست اندازی در کشتی جهان است و در هرحال با اعتماد به جوانان، به رقابت‌های پاریس می‌رویم، زیرا هدف‌گذاری ما ترکیبی ایده‌آل برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و قطعا مردم با آگاهی از این ترکیب جوان و بعضا کم تجربه در کنار تیم ملی کشتی آزاد ایران خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج