۵۶۹۸۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ تهمت ایز کامینگ‏

خانم ابتکار اخیراً گفته‌اند که یک دوران جدید حمله و تهمت علیه دولت در راه است. به هرحال خوشحالیم مثل ما که منتظر فصل جدید سریال بازی «تاج و تخت» و بالاخص والده مکرمه اژدهاها بودیم، انتظار عزیزان دلواپس هم سر می‌آید و به استقبال دوره جدیدی از....

محمدامین فرشادمهر در روزنامه ایران نوشت:

خانم ابتکار اخیراً گفته‌اند که یک دوران جدید حمله و تهمت علیه دولت در راه است. به هرحال خوشحالیم مثل ما که منتظر فصل جدید سریال بازی «تاج و تخت» و بالاخص والده مکرمه اژدهاها بودیم، انتظار عزیزان دلواپس هم سر می‌آید و به استقبال دوره جدیدی از تهمت‌ها و تخریب‌ها می‌روند. حالا ببینیم معنی تهمت و تخریب چیست. تهمت در بیان ساده یکی از راهکارهای مسالمت‌آمیز برخورد با گروه‌های فکری مخالف است که با فاصله کمی از دیگر روش‌ها از جمله حمله، عوام فریبی و چوب نیم‌سوخته روی دیوار طرف کشیدن قرار می‌گیرد. متهم نیز به معنی کسی است که صرفاً مورد اتهام قرار گرفته و اگر اثبات شود مرتکب جرم شده دیگر متهم نیست بلکه مجرم است. لذا یکی از راه‌های ارزان، سریع و بدون بازگشت متهم نبودن، مجرم بودن است! از آنجا که به قول معروف تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، در موارد زیر مشاهده می‌کنیم که برخی تهمت‌ها و حملات بجا است و همچین بیراه هم نبوده‌اند:

یک: روحانی بارها به قوه قضائیه احضار شده و در کابینه‌اش نیز از وزیر امور خارجه امریکا استفاده می‌کند. بله ما با چشمان خودمان دیدیم که در تلویزیون همین‌ها را زیرنویس کرده‌اند. زبانم لال تلویزیون که دیگر دروغ نمی‌گوید؛ نهایتاً گاهی بنا به مصلحت راستش را نگوید که آن را هم در یک شب رمانتیک و در حالی که میز شام را با شمع و گل تزئین کرده، آرام آرام مُقُر می آید.

دو: توتال خیانت بزرگی است. بله به گفته جناب نعمت‌زاده، توتال

و هر دستاوردی که از رفع تحریم به دست آمده، خیانت بزرگی است در حق کسانی که می‌خواهند بخورند!

سه: سند ۲۰۳۰ ابزاری برای انحراف نسل خردسال ما و انجام بزه در این رده سنی بود. بله مثلاً همان‌طور که در سطح جامعه و در اخبار ملاحظه می‌فرمایید، بعد از توقف روند اجرای این سند آموزشی، کودکان دیگر براحتی می‌توانند در خانه و در محفظه‌هایی که با ساروج پوشانده شده، از خطرات جامعه در امان باشند.

چهار: روحانی چرا برادر حسین فریدون است؟

این حمله نیز کاملاً بجا است چرا که اولاً فامیلی‌شان یکی نیست. ثانیاً اینکه روحانی بگوید اطرافیان ما خط قرمز ما نیستند دلیل بر برائت وی از این اطرافیان نیست. باید دکتر روحانی نیز به تبعیت از حضرت ابراهیم، حسین فریدون را بالای کوهی ببرد و با چاقویی سعی در بریدن گردنش کند؛ اگر این کار را کرد آنوقت می‌گوییم اطرافیانش خط قرمزش نیستند! جان آدمیزاد هم که در این زمانه چرک کف دست است؛ نهایتاً چاقو می‌برد دیگر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج