۵۶۹۹۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیت‌سعید: مشکل مصدومیتم برطرف شد

مهاجم تیم استقلال گفت: منصوریان تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل داده و می‌توانم بگویم امسال یکی از بهترین سال‌های استقلال خواهد بود.

خبرگزاری فارس: حسن بیت‌سعید پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال گفت: امیدوارم بتوانیم امسال در کنار سایر بازیکنان استقلال،‌کادر فنی و مدیریت خوب باشگاه، سال خوبی را برای هواداران استقلال رقم بزنیم. قرارداد ما با استقلال ۲ ساله است و سال دوم آن توافقی خواهد بود. در استقلال شماره ۷ می‌پوشم.

وی درباره مصدومیتش هم اظهار داشت: ۲ روز تمرین نکردم چون همسترینگم مشکل کوچکی داشت اما الان مشکلم حل شده و دیروز مقابل بادران بازی کردم.

بیت‌سعید درباره شرایط استقلال هم اظهار داشت: امسال استقلال یکی از بهترین سال‌های خود را سپری خواهد کرد چراکه از نظر فنی و صداقت بین بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارم. منصوریان تیمی از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل داده است که البته بازیکنان جوانش هم، باتجربه هستند و نمی‌شود اسم جوان روی این بازیکنان گذاشت. معتقدم که امسال یکی از بهترین سال‌های استقلال رقم خواهد خورد.

مهاجم تیم استقلال درباره دیدار این تیم مقابل نفت تهران در هفته اول و همچنین محرومیت ۳ بازیکن این تیم، افزود: در مورد محرومیت بازیکنان چیزی نمی‌دانم و این موضوع در حیطه باشگاه است اما ما کار سختی در آبادان خواهیم داشت. تیم نفت ساختار خوبی دارد و همه از هوای گرم خوزستان در این فصل باخبرند. هیچ تیمی آنجا نمی‌تواند راحت بازی کند اما با همه این سختی‌ها به دنبال این هستیم نتیجه لازم را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج