۵۶۹۹۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیش از ۱۰۰ کودک مهاجر در انگلیس گم شده‌اند

دست‌کم ۱۰۴ کودک بدون همراه که سال گذشته از اردوگاه "جنگل کاله" در شمال فرانسه قاچاقی وارد انگلیس شده بودند، ناپدید شده‌اند. نگرانی‌ها بابت استثمار کودکان از سوی قاچاقچیان در انگلیس افزایش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: دست‌کم ۱۰۴ کودک بدون همراه که سال گذشته از اردوگاه "جنگل کاله" در شمال فرانسه قاچاقی وارد انگلیس شده بودند، ناپدید شده‌اند. نگرانی‌ها بابت استثمار کودکان از سوی قاچاقچیان در انگلیس افزایش یافته است.

روزنامه ایندیپندنت در گزارشی اختصاصی نوشت، ده‌ها کودک پناهجوی زیر ۱۳ سال طی سال گذشته مفقود شده‌اند؛ این کودکان توسط قاچاقچیان انسانی که در کاله فعالیت می‌کردند، به انگلیس آورده شده بودند. از ۱۶۷ کودکی که به عنوان قربانی بالقوه قاچاق انسان به آژانس‌های انگلیس ارجاع شده بودند، ۱۰۴ کودک مفقود شده‌اند.

احتمال می‌رود آمار واقعی بسیار بالاتر و صدها مورد باشد. از طرف دیگر کودکان صغیر بدون همراه از دست آژانس‌های حفاظت از کودکان هم در فرانسه و هم در انگلیس "پنهان" می‌شوند و گاهی از سوی قاچاقچیان به آنها دستور داده می‌شود تا با مقام‌ها همکاری نکنند.

خیریه‌ها و حامیان پناهجویان هشدار داده‌اند، کودکان مفقود شده در معرض سوء استفاده‌های جنسی و بهره‌کشی باندهای قاچاق انسان مواجه هستند و برخی از آنها کودکان را وادار می‌کنند تا با کار کردن پولی بابت انتقال پرداخت کنند.

در همین حال دولت‌های اسکاتلند و ولز وزیر مهاجرت انگلیس را به "عدم برنامه‌ریزی" برای اسکان مجدد کودکان بدون همراه متهم می‌کنند و تاکید دارند تلاش‌های بیشتری در راستای تامین امنیت کودکان تنها باید انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج