۵۷۰۱۸۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ادامه جنگ مدیریت در ایرانجوان

باشگاه ایرانجوان همچنان دارای دو مدیرعامل خودخوانده است و جنگ مدیرعاملی در این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای جدید شدت گرفته است.

خبرگزاری فارس: باشگاه ایرانجوان همچنان دارای دو مدیرعامل خودخوانده است و جنگ مدیرعاملی در این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای جدید شدت گرفته است.

جنگ قدرت و مدیرعاملی در باشگاه دسته اولی ایرانجوان همچنان پابرجاست و دو فرد به نام‌های وزیری و پورکبگانی همچنان خود را مدیرعامل قانونی این باشگاه می‌نامند. پورکبگانی به تازگی بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرده و از بازیکنان خواسته که با وزیری همکاری نکند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

براساس اظهارات فردی بنام علی وزیری که خودرامدیرعامل موسسه فرهنگی وورزشی ایرانجوان بوشهرمعرفی کرده وبرخلاف مصالح باشگاه اقدام به تعیین سرمربی ،انعقاد قرارداد بابازیکنان و اعلام زمان تمرین تیم بزرگسالان رانموده ،لذا به کلیه بازیکنانی که بااین موسسه قرارداد دارند اعلام می‌شود، چنانچه با نامبردهء فوق الذکر که مدیرعامل غیرقانونی است همراهی نمایند ،مطابق آئین نامه کمیته انضباطی قابل پیگیری خواهد بود.

لازم به ذکراست قبلا نیزبه علی وزیری وهمراهان وی اخطار گردیده بود که در روند کاری مدیرقانونی موسسه و تیم فوتبال بزرگسالان ایرانجوان اخلال ایجاد ننماید ،مضاف براینکه حرکات واعمال غیراصولی وی، علاوه برایجاداختلاف وشکاف دربدنه موسسه ،حضورتیم فوتبال بزرگسالان درمسابقات آتی نیزکم رنگ کرده که باید پاسخگوی کلیه خسارات وارده بوده وجبران ضرر وزیان نیز برعهده نامبرده و همراهانش است،درخاتمه اعلام می‌شود ،اینجانب جعفر پورکبگانی مدیر عامل قانونی موسسه فرهنگی وورزشی ایرانجوان بوشهر بوده و برخودلازم می دانم باافراد خاطی ومتخلف ازطریق محاکم قضائی اقدامات لازم بعمل اورم.

جنگ مدیرعاملی در باشگاه ایرانجوان در حالی شدت گرفته که لیگ یک قرار است سه‌شنبه شب قرعه کشی شود و ۱۵ مردادماه هم این رقابت‌ها آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بوشهر سرزمین من

      سلام
      اول باید مالک و سهام معلوم باشد بعد مدیر عامل این وزیری هر وقت کاری خواست بکنند شهری را بهم
      می ریزد کار مفید هم انجام نمی دهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج