جاباما
۵۷۰۲۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اسبقی: به شرط عذرخواهی، عذرخواهی می‌کنم

قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: حاضر به عذرخواهی از کسی نیستم و تنها در صورت این کار را انجام می‌دهم که دیگرانی که در حق من ظلم کردند نیز از کار خود عذرخواهی کنند.

خبرگزاری تسنیم: قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: حاضر به عذرخواهی از کسی نیستم و تنها در صورت این کار را انجام می‌دهم که دیگرانی که در حق من ظلم کردند نیز از کار خود عذرخواهی کنند.

بهنام اسبقی در خصوص برگزاری جلسه مسئولان فدراسیون تکواندو با او و مهدی خدابخشی اظهار داشت: در این جلسه شرکت و به انجام برخی اشتباهات خود اذعان کردیم. قبول دارم که برخی مصاحبه‌هایم عجولانه بود اما کل اشتباهات من فقط این مصاحبه‌ها بود. استارت این مشکلات از طرف فدراسیون تکواندو و کادرفنی زده شد و ما شروع کننده این جریان‌ها نبودیم و تنها به برخی شرایط اعتراض کردیم.

این تکواندو کار در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است شرایط بازگشت او و خدابخشی به تیم ملی فراهم شود، عنوان کرد: قرار شد فرهادیان و احسنی‌افروز جلسه‌ای با مهدی بی‌باک و پولادگر داشته باشند و نتیجه آن را به ما خبر بدهند. اعلام کردیم اگر به تیم ملی دعوت شویم سر خود را پایین می‌اندازیم و مثل گذشته تمرینات خود را انجام می‌دهیم و اگر ما را نخواهند کاری به تیم ملی نداریم.

قهرمان سابق تکواندو جهان در خصوص اینکه اگر لازم به عذرخواهی باشد از کادرفنی تیم ملی عذرخواهی می‌کند، گفت: من شخصا حاضر به عذرخواهی از کسی نیستم و تنها در صورتی این کار را انجام می‌دهم که دیگرانی که در حق من ظلم کردند نیز بابت کارهای خود عذرخواهی کنند. مسئولان فدراسیون اعتقاد داشتند بی‌باک قبول دارد که نباید در فرودگاه من را از تیم ملی خط می‌زد اما حرف من تنها این مسئله نیست و به عدم برگزاری رقابت انتخابی نیز معترض هستم.

اسبقی تاکید کرد: به خاطر مسائل پیش آمده در مسابقات جهانی شرکت نکردیم و بابت این موضوع سوخت دادیم و اعتقاد داریم بعد از مسابقات نیز همه چیز تمام شده بود و باتوجه به دعوت ما از سوی مسئولان فدراسیون جهانی به مسابقات گرندپری باید به تیم ملی دعوت می‌شدیم. توقع داشتیم فدراسیون بعد از مسابقات جهانی کدخدامنشی به خرج می‌داد و با صحبت با ما و بی‌باک مشکل را برطرف می‌کرد اما متاسفانه فدراسیون هیچ اقدامی انجام نداد. اگر فدراسیون با هر دو طرف ماجرا جلسه می‌گذاشت و اشتباهات دو طرف را در جلسات خصوص مطرح می‌کرد این مشکلات حل می شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج