۵۷۰۴۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قنبری: نباید فوتبال بانوان را رها کنیم

ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان گفت: بانوان ایران پتانسیل بالایی دارند اما تجربه حضور ملی‌پوشان فوتبال در مسابقات برون مرزی بسیار پایین است.

خبرگزاری تسنیم: زهرا قنبری اظهار داشت: فوتبال بانوان به مدت دو سال تعطیل بود نه اردویی داشتیم و نه در مسابقه‌ای شرکت کردیم. ضربه‌اش را هم خوردیم.

وی ادامه داد: نزدیک مسابقات مقدماتی آسیا اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان تشکیل شد. اگرچه اردوهایمان دیر هنگام بود اما به همان اردوها نیز خشنود بودیم و حضورمان در این مسابقات باعث شد تا دوباره به رنکینگ فیفا برگردیم. اما با اتمام مسابقات بازهم اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان تعطیل شده است.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان افزود: فوتبال بانوان ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد اما متاسفانه تجربه بازیکنان ما در رقابت‌های برون مرزی بسیار کم است. برای مثال در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا برابر میانمار بازیکنان ایران به لحاظ فیزیکی خیلی قویتر از تیم میانمار بود اما در برابر آنها خام و بی تجربه بازی می‌کردیم. چون در زمانی که اردوهای ما تعطیل بود آنها در اردوهایشان به سر می‌بردند و بازی‌های تدارکاتی داشتند.

قنبری یادآور شد: در حال حاضر تیم ملی فوتبال بانوان مسابقه خاصی را پیش رو ندارد اما به نظرم به این دلیل نباید اردوها را تعطیل کنیم. می توان با تشکیل اردوهای تمرینی و حضور در بازی های دوستانه تیم فوتبال بانوان را تقویت کرد تا اگرفردا مسابقه ای داشتیم با قدرت بیشتری برار حریفان حاضر شویم.

وی تصریح کرد: با تشکیل اردوهای تیم ملی شور و هیجان خاصی در بین بازیکنان لیگ ایجادشد. همه بازیکنان سعی می‌کردند تا با نمایش خوب در مسابقات توانایی خود را به مربیان نشان بدهند. در واقع حرکت رو به جلویی در فوتبال بانوان شروع شد. بازیکنان جوان و مستعدی وارد اردوها شدند. حیف است این حرکت رو به جلو متوقف شود.

بازیکن تیم شهرداری بم گفت: فوتبال بانوان نیاز به تجربه اندوزی دارد. ما باید در مسابقات مختلف تنه به تنه بازیکنان شویم و شرایط مختلف بازی را تجربه کنیم. سال گذشته تیم منتخب فوتبال بانوان ایران برابر تیم سوئد حاضر شد. فارغ از نتیجه‌ای که کسب کردیم باید به تجربه ارزشمند این بازی نگاه کنیم. تجربه‌ای که به شدت نیاز داریم بازهم تکرار شود.

زهرا قنبری اشاره‌ای هم به لیگ برتر فوتبال بانوان داشت و در این باره اظهار داشت: پیشنهادهایی از فوتبال عراق دارم اما هنوز به تصمیم نهایی نرسیده‌ام و در حال بررسی این پیشنهادها هستم. در خصوص حضور در لیگ برتر نیز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام. در چند سال گذشته عضو تیم شهرداری بم بودم که واقعا تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است. در حال حاضر تمریناتم را به صورت شخصی دنبال می کنم تا حضوری پر رنگ در لیگ برتر داشته باشم. امیدوارم در این میان اردوهای تیم ملی نیز برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج