۵۷۰۴۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نورافكن: ما بی‌تقصيريم، باشگاه گفت به اردو نرويد

اميد نورافكن در تهران ماند و با اينكه اگر به قرقيزستان مي‌رفت مي‌توانست بازوبند كاپيتاني تيم فوتبال زير ۲۳ سال را هم بر بازو ببندد، قيد مسابقات قهرماني آسيا را زد تا امروز با دردسري تازه روبه‌رو شود.

خبرورزشی: اميد نورافكن در تهران ماند و با اينكه اگر به قرقيزستان مي‌رفت مي‌توانست بازوبند كاپيتاني تيم فوتبال زير ۲۳ سال را هم بر بازو ببندد، قيد مسابقات قهرماني آسيا را زد تا امروز با دردسري تازه روبه‌رو شود. او سال گذشته بدون اجازه كادر فني استقلال در اردوي تيم جوانان حضور يافت و با تنبيه كادر فني، مدتي از تركيب تيم استقلال دور شد و حالا كه با دستور همان كادر فني در اردوي تيم اميد شركت نكرد بايد بار ديگر محروميت از بازي براي استقلال را تحمل كند! اميد نورافكن كه از اين وضعيت اصلاً خوشحال نبود آرزو مي‌كرد مسئولان باشگاه استقلال پيگير اين ماجرا شده و مشكلش را برطرف كنند. هافبك دفاعي جوان استقلال با خبرورزشي حرف زد.

* اوضاع و احوال تمرينات خوب است؟

شكر خدا همه چيز به خوبي پيش مي‌رود و تمرينات خوبي را پشت ‌سر گذاشته‌ايم. تقريباً براي مسابقات آماده هستيم و مي‌رويم كه ليگ را با قدرت آغاز كنيم.

* كميته انضباطي محروم‌‌تان كرده است؟

ظاهراً اين‌طور است.

* به دليل شركت نكردن در اردوي تيم اميد؟

بله! اما اين موضوع با هماهنگي باشگاه صورت گرفت و من تقصيري ندارم.

* يعني بازي اول ليگ را از دست دادي؟

هنوز نمي‌دانم. مسئولان باشگاه مي‌گويند با فدراسيون در اين باره حرف مي‌زنند.

* كلاً چرا اردوهاي تيم‌هاي پايه اين همه برايت دردسرساز مي‌شوند؟

خودم هم نمي‌دانم چرا برنامه‌هايم جور در نمي‌آيد! من قبل از اينكه مسابقات قهرماني آسيا شروع شود به باشگاه گفتم مداركم را براي اعزام به مسابقات ارسال كنند تا اگر شرايط براي رفتنم مهيا شد معطل اين مسائل نشوم، اگر هم نرفتم كه نرفتم. ولي بحث بازي شهرآورد پيش آمد.

* به خاطر شهرآورد ماندي و نرفتي؟

اول كه قرار بود شهرآورد ۲۵ تير برگزار شود ولي بعد كه عقب افتاد شرايط تغيير كرد. اصلاً قرار نبود شهرآورد لغو شود اما بعداً ديگر ما نمي‌توانستيم به اردوي تيم اميد اضافه شويم چون تيم‌ها ليست نفرات‌شان را براي دريافت كارت بازي رد كرده بودند.

* اسم تو در ليست نبود؟

نه نبود.

* الان ديگر نمي‌تواني به اردوي تيم اضافه شوي؟

به هيچ عنوان. ما هيچ تقصيري در اين باره نداشتيم و نمي‌دانم چرا ما را محروم كرده‌اند.

* يك بار ديگر هم از اين بابت لطمه خورده بودي؟

بله! سال گذشته كه به اردوي تيم جوانان رفتم! آن زمان كادر فني تيم از من خواست به اردو بروم و به من گفتند با كادر فني استقلال هماهنگي‌هاي لازم را انجام داده‌اند. من هم با هيچ‌كس هماهنگ نكردم و در تمرينات تيم جوانان حاضر شدم ولي بعد فهميدم هيچ هماهنگي صورت نگرفته بود و آن مسائل برايم رقم خورد!

* اين بار چه تصميم گرفتي؟

به هر حال تجربه سال قبل را داشتم و مي‌دانستم بايد از باشگاهم اجازه بگيرم. براي همين چون باشگاه برايم تصميم مي‌گرفت من هم ماندم و به حرف سرمربي‌ام گوش كردم.

* الان پشيمان نيستي؟

اتفاقي كه افتاده و نمي‌توان كاري كرد. فقط اميدوارم مسئولان فدراسيون شرايط ما را هم درك كنند. ما طرف قرارداد باشگاه استقلال هستيم و نمي‌توانيم به خواست خودمان اردوي تيم را ترك كنيم. از باشگاه هم مي‌خواهم نهايت تلاش‌شان را بكنند تا محروميت از همين هفته اول لغو شود. ما مقصر نيستيم.

* بازي با بادران چطور بود؟

كل بازي را در ميدان بودم. يك- يك تمام شد ولي ما خيلي موقعيت داشتيم كه با خوش‌شانسي بادراني‌ها توپ‌هاي‌مان به گل تبديل نشدند.

* تيم‌‌تان را چقدر شايسته قهرماني مي‌داني؟

همه بازيكنان تيم فقط براي يك هدف تمرين مي‌كنند و آن هم قهرماني است. كسي در تيم حرفي غير از قهرماني نمي‌زند. جو صميمانه و خوبي بر تيم حاكم است و ان‌شاءا... از هفته اول بازي‌هاي‌مان را با قدرت آغاز مي‌كنيم تا فقط بردهاي ۳ امتيازي به دست بياوريم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج