۵۷۰۵۲۳
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

در پرسپولیس، زلزله به پا شد!

درست در آستانه آغاز دوباره لیگ، پرسپولیسی ها دچار یک زلزله واقعی شده اند.

خبرورزشی: سرخپوشان تهرانی با عنوان قهرمانی از لیگ شانزدهم بیرون رفتند و با قهرمانی در سوپرجام و یکسری ادعای جدید در مورد کسب قهرمانی در لیگ هفدهم آماده کلید خوردن بازی ها شده اند اما به فاصله بسیار کوتاه تا آغاز رقابت ها، یک زلزله واقعی در این باشگاه به پا شد.

البته پرسپولیس در سال های گذشته آن قدر مشکلات ریز و درشت داشته وحواشی مختلفی را از سر گذرانده که این مسائل برایش مثل یک شوخی است اما شرایط امروز سرخ ها با گذشته فرق دارد. بازیکنان عوض شده اند، نسل جدیدی آمده، هواداران خوشحالند و زمانی تا شروع دوباره بازی ها باقی نمانده است. این لیست، سیاهه ایست از اتفاقات بدی که این روزها برای پرسپولیس رخ داده است:

یک) بی پولی در اوکراین: بازیکنان پرسپولیس در اردوی خارجی خود به صورت مداوم از این مساله شاکی بودند.

دو) خانه نشینی گادوین منشا: همه در انتظار رونمایی از زوج منشا - طارمی بودند که مجبور شود جراحی هموروئید را پشت سر گذاشته و خانه نشین شود.

سه) مصدومیت کاپیتان: سیدجلال حسینی مصدوم شده و این موضوع، هواداران را نگران می کند.

چهار) اخبار الاهلی: روز به روز از عربستان خبرهایی در مورد آماده سازی الاهلی برای بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسد که می تواند سرخپوشان را نگران کند.

پنج) مصاحبه های بازیکنان علیه مدیران باشگاه: بازیکنان پرسپولیس بعد از سوپرجام به شدت علیه مدیران باشگاه و بی پولی ادامه دارشان موضع گرفتند.

شش) جریمه برای طارمی: گفته می شود باشگاه پرسپولیس برای تنبیه مهدی طارمی که در تمرینات بدنسازی غیبت داشته، 10 درصد از قرارداد اصلی، این بازیکن را کسر کرده است.

هفت) تنش در کمپ: از یکشنبه شب، تب درگیری در داخل باشگاه و بین بازیکنان و مدیریت بالا گرفت و بازیکنان از طریق پست هماهنگ در اینستاگرام به دنبال محکوم کردن مدیریت باشگاه رفتند.

هشت) بی تکلیفی مدیران: وزارت ورزش نمی خواهد تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس را یکسره کند. مدیران ارشد وزارتخانه نه هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس را معرفی می کنند و نه تلاش ملموسی در این مورد از خود بروز می دهند.

نه) دعوا با اسپانسر: این مورد نیز اظهر من الشمس است ولی مدیران باشگاه پرسپولیس نمی خواهند به اندازه کافی در رسانه ها به آن بپردازند. دعوای پشت پرده پرسپولیسی ها با اسپانسر باشگاه همچنان ادامه دارد.

ده) ترس از فیفا: گفته می شود پرونده های مالی باشگاه پرسپولیس به مرحله صدور رای رسیده و با اینکه مدیران باشگاه جلوی احکام 6 پرونده را گرفته اند اما هنوز 11 پرونده علیه پرسپولیس وجود دارد که هر کدامش می تواند یک حکم فاجعه بار برای باشگاه در پی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله پرسپولیس از همه این حرفا سربلند بیرون میاد و هوادارها به هیچکس اجازه حاشیه درست کردن نمیدن وزارت خونه و بازیکنان بدونن اینجا پرسپولیسه و حمایت هوادارها از پرسپولیسه نه کسایی که پرسپولیس و خود هوادارها اسم و رسمی بهشون دادن پس مواظب باشن همین اسم و رسم رو ازشون نگیریم و مطیع باشگاه باشند بدون حاشیه درست کردن.

    • لفته زهرونی

      حالا به این مشکلات دامن زدیید من هوادار چه کاری از دستم بر میاد برای نجات پرسپولیس لطفا شماها اصحاب رسانه هم زیاد حاشیه درست نکنید چون این جزو اسرار باشکاست

    • هادی

      این شما رسانه های بیسواد هستین که به مشکلات وحواشی دامن میزنید همه تیمهای ایرانی همه این مشکلات رو دارن وبازیکن از زیر گروه کشوری که بوده تا به الان این مشکلات وبی پولی رو تجربه کرده درضمن این بازیکنا قیمت جهانیشون ۲۰۰میلیونم نیست ولی پول میلیاردی تو کشور فلک زده ایران رو میگیرن

    • ahm

      انشااله به لطف خدا و دعای چهل میلیون هوادار همه سختی ها تمام میشه و پرسپولیس هرروز آبدیده تر و با موفقیت بیشتر باعث خوشحالی خیل عظیم دوستدارانش میشه .امیدوارم سایتها و مطبوعات جهت خود شیرینی و منافع شخصی باعث سختی مسیرش نشن .

    • بدون نام

      هاهاها

    • رضا

      آقا خارج شدن قطاراهواز از ریل و قطعی گاه وبیگاه اینترنت و ریزش معدن و گرمای هوا و ریزگردها یادتون رفته.اونارم بیارین توحساب مشکلات پرسپولیس
      خودتون خجالت نمیکشینبااین چرندیات که به خوردمردم میدین؟
      چه تیتری هم واسش می زنن..زلزله درپرسپولیس....

    • مصطفی

      خدا وکیلی خجالت نمی کشی
      استقلال با بادران دسته یکی بزور مساوی کرد یدونه از این خبرا آپلود نکردی
      اشکال نداره صبر کن لیگ شروع شه تیم حامی خانه سالمندانتون می بینیم می خندیم

    • قربانی

      حیف میلیون ک ب بازیکنان بدن چه برسه ی میلیارد.اونوقت مردم بایدباسیلی صورت خودشونا سرخ نگه دارن چون پول ندارن توروخدااین پولهاراندید

    • مسعود

      امسال به هر طریقی همه میخواهند پرسپولیس را ناکام کنند به خاطر اینکه دل هوادارهای ابی را بدست بیاورند استقلال با این همه ولخرجی کسی نیست بگه این پول ها رو از کجادمی اورند البته مساله این نیست ولی چون هردو باشگاه منابع مالی یکسانی دارند چطور آنها مشکل ندارند ولی ما این همه بی پولیم چرااااااااااا؟؟؟؟

    • بدون نام

      فقط پرسپولیس پرچممون بالاست خخخخخخخخ کیسه کشا حرف نزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج