۵۷۰۸۷۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

توصیه‌ رئیسی درباره تذکر لسانی

حجت‌الاسلام رییسی تاکید کرد: اگر فردی از سر غفلت با ظاهری نامناسب به‌قصد تشرف به حرم آمد، تذکر به او باید با خوش‌رویی، خوش‌خلقی و با زبانی نرم باشد، زیرا این افراد دلداده امام هشتم هستند و بسیاری از این رفتار‌ها از سر ناآگاهی و غفلت است.

خبرگزاری ایلنا: حجت‌الاسلام رییسی تولیت آستان قدس در جمع خدام حرم مطهر رضوی گفت: در این آستان نورانی به گونه‌ای که مورد رضا و پسند حضرت ثامن الحجج است، باید پذیرای زائران بود. مهمان نوازی از زائران امام الرئوف باید به نحوی باشد که پس از ترک حرم، زائر احساس کند گرامی داشته شده است.

او افزود: هر اقدامی در بارگاه رضوی باید در راستای افزایش آسایش و رضایت زائران باشد و اگر قرار است پروژه‌ای عمرانی اجرا شود که به موجب آن رواق یا معبری مسدود می‌شود، لازم است در رابطه با دلیل این انسداد به زائران توضیح داده شود.

رییسی ادامه داد: این مجموعه نورانی متعلق به تمام مسلمانان است و باید پاک بماند، اگر فردی از سر غفلت با ظاهری نامناسب به‌قصد تشرف به حرم آمد، تذکر به او باید با خوش‌رویی، خوش‌خلقی و با زبانی نرم باشد، زیرا این افراد دلداده امام هشتم هستند و بسیاری از این رفتار‌ها از سر ناآگاهی و غفلت است.

او گفت: در حوزه امنیت باید ضمن رعایت اصول امنیتی بگونه‌ای عمل کرد که تسهیل امر زیارت دچار خدشه نشود.

رییسی تاکید کرد: هویت خادمی مهم‌ترین و اصلیترین شأن برای خدام رضوی است، این هویت تنها منحصر به حرم مطهر نمی‌شود، بلکه در تمام شئون زندگی خادمان باید جاری و ساری باشد و نمی‌توان عرصه خدمت را از عرصه زندگی شخصی و اجتماعی خدام تفکیک دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      تا قبل از انتخابات ما اسمی ار رییسی نمیشندیم ولی امروزه روزی نیست که خبری از ایشان نباشد! ایشان باید بدانند که برای همیشه به تاریخ پیوسته اند وهیچ برنامه ای برای اداره کشور ارایه ندادند جز شعار انتخاباتی!

    • بدون نام

      متاسفانه ماهم شناخت دقیقی تاقبل ازانتخابات ازایشون نداشتیم اما حالا متوجه شدیم هنوز هم مردان بزرگ و نیکی در ایران هستند واین مایه خوشحالی ماست

    • بدون نام

      الکی بزرگ نکنید مردم رو

    • بدون نام

      کاربر۱۲۴۲ شمام بعضی های دیگه رو الکی بزرگ‌نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج