۵۷۱۷۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علی اکبری: برای جنگ تمام عیار آماده ام

امیر علی اکبری، نایب قهرمان رقابت‌های MMA جهان امشب راهی ژاپن می شود. برای اخرین مبارزه اش مقابل تایلر کینگ آمریکایی در هشتم مردادماه وسالن سایتاما سوپرآرنا ژاپن .

خبر ورزشی: امیرعلی اکبری، نایب قهرمان رقابت‌های MMA جهان امشب راهی ژاپن می شود. برای اخرین مبارزه اش مقابل تایلر کینگ آمریکایی در هشتم مردادماه وسالن سایتاما سوپرآرنا ژاپن . علی اکبری پس از شکست ژرونیمو دوس سانتوس می خواهد پیروزیهایش را ۶ تایی کند. اما خوان آخر و مبارزه با تایلرکینگ آن قدر حساس هست که هر دوطرف از ماهها پیش برای هم کری می خوانند ، آن هم درفضای مجازی .

به گزارش خبرورزشی، امیر علی اکبری که برای جنگی تمام عیار با کینگ امریکایی آماده شده می گوید : « خودم را برای مبارزه خوب مقابل چشمان هواداران ژاپنی آماده می کنم تا به همه نشان دهم ، نمی خواهم تنها با اتکا برمهارت های کشتی پیروز شوم ، بلکه می خواهم ازفنون ترکیبی استفاده کنم تا او را غافلگیرکنم.»

او درواکنش به رجز خوانی حریف امریکایی ادامه می دهد : « از RIZIN ممنونم که این مبارزه را بین من و کینگ گذاشت . کینگ دوست دارد خیلی حرف بزند ، دهانش را باز کند و چرت و پرت بگوید . می خواهم به او درس بزرگی بدهم تا بداند زیاد حرف زدن خوب نیست . به هوادارانم قول می دهم یک مبارزه فراتر ازانتظار به نمایش بگذارم و آرزوهای کینگ را به کابوس تبدیل می کنم.»

تایلرکینگ امریکایی هم هم برای نایب قهرمان سال گذشته خط و نشان کشیده : « احساس فوق العاده ای دارم . زمان طولانی است که برای این مبارزه تمرین می کنم و برای چیزی که حق خودم می دانم به ژاپن می روم . مبارزه یک ‌طرفه است و نمی‌گذارم علی اکبری نفس بکشد.»

کینگ آمریکایی ۳۶ ساله اهل نوروود ایالت ماساچوست است ، درکارنامه حرفه ای او ۱۲ پیروزی و پنج شکست دیده می شود . او بهمن ماه سال قبل در آخرین مبارزه اش مقابل کیت بل با ضربات مشت شکست خورد . نقطه ضعف او که باخت‌هایش درMMA را رقم زده ضعف مقابل ضربات مشت است که علی‌اکبری آن را می داند . کینگ کمربند قهوه ای جوجیتسو برزیلی دارد و فنون چوک را به خوبی اجرا می کند . او سابقه حضوردرلیگ فوتبال آمریکایی موسوم به NFL را دارد و بعضی از حریفانش را با ضربه شانه مرسوم درفوتبال امریکایی ،درون قفس ناک اوت کرده است . او برای سازمانهای متعددی مبارزه کرده که مهمترین آنها مبارزه برای WSOF و BELLATOR است .

استکی درباره آمادگی علی اکبری می گوید: « امیر نزدیک به دوماه درکمپ تایلند زیرنظرمارک سوویچ تمرین mmaکرده ‌،اما تمرینات بوکس او مثل قبل زیر نظر من بود. 10 روزی که در تایلند بودم ، تلاش بسیارخوبی از او دیدم.»

او به تمرینات اختصاصی علی اکبری اشاره می کند: « خوشبختانه امیر بدون حاشیه،جدی و با برنامه درتایلند تمرین کرد و حالا آماده مبارزه مقابل حریف امریکایی است . حتی بعد از دو نوبت تمرین ، او باز هم تنهایی تمرین می کرد تا به هدفش برسد . با انگیزه‌ای که امیر دارد او می تواند با شکست حریف آمریکایی قهرمان شود و با قهرمانی ژاپن را ترک می کند.»

استکی بیماری نائب قهرمان MMA جهان را نگران کننده نمی داند : « امیر چند روزی است که بدنش عفونت کرده ، به همین دلیل تمریناتش تعطیل شده ، البته جای نگرانی نیست و بعد از رسیدن به ژاپن دوجلسه تمرین دارد تا امیر برای مبارزه با حریف آمریکایی آماده، آماده شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج