۵۷۱۸۲۱
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

آیا ترامپ روانی است؟

انجمن روانکاوان آمریکا به اعضای خود اجازه داد به طور علنی سلامت روانی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را بررسی کنند.

پایگاه خبری جماران: انجمن روانکاوان آمریکا به اعضای خود اجازه داد به طور علنی سلامت روانی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را بررسی کنند.

در نامه ارسالی برای 3500 عضو انجمن روانکاوان آمریکا گفته شده است:«ما نمی خواهیم مانع استفاده دانش علمی اعضای سازمان در این خصوص شویم».

در این بیانیه آمده است: «علت نوشته شدن این نامه اعتقاد به ارزش دانش روانکاوی در توضیح رفتارهای انسانی است. ما نمی ‌خواهیم اعضایمان را از استفاده مسئولانه از علم‌ شان منع کنیم.»

به گفته رئیس سابق انجمن روانکاوان آمریکا، «رفتار ترامپ با آنچه متخصصان قبلا با آن مواجه شدند، فرق دارد و در حقیقت بی سابقه است. بنابراین قانون ممنوعیت معاینه روانی چهره‌ های سرشناس از راه دور را می توان نادیده گرفت.»

روانشناسان و روانکاوان آمریکا به طور سنتی باید پایبند به قانونی مشهور به قانون «گلد واتر» مربوط به سال ۱۹۷۳ باشند که به آنها اجازه بحث درباره سلامت روانی چهره ‌های سرشناس و یا معاینه آنها از راه دور و بدون ویزیت را نمی‌ دهد. با این حال انجمن روانکاوان آمریکا اعلام کرد که این حکم درمورد دونالد ترامپ به دلیل رفتار بی سابقه او می‌ تواند صادق نباشد.

دکتر «پرودانس گورگوچون» رئیس سابق این انجمن گفت: این تصمیم به دلیل نگرانی فزاینده درباره سلامت روانی ترامپ اتخاذ شده است.

علت مطرح شدن این مساله «ایمان به ارزش های دانش روانکاوی در توضیح رفتار انسان» عنوان شده است.

این در حالی است که یک انجمن دیگر آمریکا به نام انجمن «روانپزشکی» آمریکا که یک گروه حرفه ای گسترده‌ تر نسبت به انجمن روانکاوان است و مسئول تدوین قانون گلد واتر بوده همچنان به اعضایش تاکید کرده که به این قانون پایبند باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ اگه روانی بودکه این همه موفقیت نداشت اونام که میگن ترامپ روانیه خودشون روانین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایولا

    • ارش

      سیستم موجود طوری طراحی شده که لازمه برای قدرت اصلی در امریکا .. بنابراین وقتی گاری جهانی در جهت مطلوب حرکت میکنه نیازی به هیچ مداخله و رد پا گذاری نیست .. فقط در برهه‌هایی باید جهت گاری تنظیم بشه تا کاملا چرخ نظام سلطه بسمت بهره‌وری و امنیت بالا در حرکت رو به جلو قرار بگیره .. ترامپ برای نظام سلطه و دولت در سایه غرب نوعی موهیت عظیمه که میاد قواعد فعلی رو بهم میریزه با شعائر ناسیونالیستی تا یه سری بحران بازتولید بشه و اگه خوب بنگریم خاورمیانه و انباشت ثروت رو خواهیم دید که باید بحران‌زایی کرد تا از نو ثروت موجود سرریز غرب بشه و مطمئن باشیم‌ که ترامپ محصول اتفاق نبود و اینده روشن خواهد ساخت که چه راحت ماهارو با انداختن در بازی‌های تسلیحاتی و منطقه‌ای دچار گیجی و یا سرمستی‌های کوچیک کرده و می‌کنن تا نظام چپاول با گاری خود به سمت پیش‌روی در سمت لازم ادامه بده .. بنابراین خود ترامپ هم که یه ادم هیجانی و دمدمی با منشی نابالغ ودچار بیماری پول‌پرستیه
      اونقد خوب بازی می‌خوره که دقیقا همون چیزایی که باید بشه رو مانند چاکری دست بسته انجام خواهد داد !

    • بدون نام

      اتفاقا خیلی هم با عقل است

    • بدون نام

      ادم روانی که مولتی ملیاردر نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج