۵۷۲۰۲۷
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

تام هاردی در فیلمی با موضوع جنگ بوسنی

این روزها «دانکرک» کریستوفر نولان با بازی تام هاردی، جک لودن، کنت برانا و هری استایلز روی پرده است و فروشی خیره‌کننده داشته است.

وب سایت فیلم نت نیوز: این روزها «دانکرک» کریستوفر نولان با بازی تام هاردی، جک لودن، کنت برانا و هری استایلز روی پرده است و فروشی خیره‌کننده داشته است. هاردی در این فیلم نقش خلبان جنگنده نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا بازی می‌کند. نقشی که انگار باعث علاقه او به فضای فیلم‌های جنگی شده است.

در حالی که دانکرک (Dunkirk) با بازی تام هاردی در سینماهای جهان در حال اکران است، این بازیگر آمریکایی به زودی در یک فیلم جنگی با موضوع جنگ بالکان بازی خواهد کرد.
تام هاردی در فیلمی با موضوع جنگ بوسنی

تام هاردی بازیگر فیلم‌هایی چون مکس دیوانه: جاده خشمگین (Mad Max: Fury Road) و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) به زودی در فیلمی با موضوع جنگ بوسنی به نام جنگ من خیلی وقت پیش بود، دلم خیلی برایش تنگ شده (My War Gone By, I Miss It So) به ایفای نقش خواهد پرداخت. او همچنین در این فیلم یکی از تهیه‌کنندگان خواهد بود.

این فیلم بر اساس کتابی به همین نام ساخته خواهد شد که در سال ۱۹۹۹ منتشر شده است. آنتونی لوید نویسنده این کتاب، روزنامه‌نگار انگلیسی و خبرنگار جنگ است. گاوین اوکانر هم علاوه بر تهیه، کارگردانی فیلم «جنگ من خیلی وقت پیش بود، دلم خیلی برایش تنگ شده» را بر عهده خواهد داشت.

«جنگ من خیلی وقت پیش بود، دلم خیلی برایش تنگ شده» روایت شخصی آنتونی لوید از جنگ بوسنی است. همچنین داستان به طور متناوب بین تجربه‌های او در بوسنی و تاملات شخصی‌اش در زمانی که در ارتش بریتانیا بوده است، طلاق والدینش، جدایی از پدرش و اعتیادش به هروئین در حرکت است.

«جنگ من خیلی وقت پیش بود، دلم خیلی برایش تنگ شده» داستانی بی‌رحم و در عین حال نفوذپذیر است که هم از ماهیت اعتیاد و هم از تجربه جنگ سخن می‌گوید.

تام هاردی درباره تجربه خواندن کتاب می‌گوید: «من تحت تاثیر اثر، کلمه‌ها و تجربه‌های آنتونی لوید قرار گرفتم. و برای من او صدا و کتاب مهمی است.»

گاوین اوکانر کارگردان آمریکایی پیش فیلم‌هایی چون حسابدار، جین اسلحه دارد، جنگجو و غرور و افتخار را در کارنامه دارد.

تام هاردی هم سال ۲۰۱۶ را با سریال تابو (Taboo) به پایان برد و فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدی (Star Wars: The Last Jedi) با بازی او در مرحله پس از تولید قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج