۵۷۲۰۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«پاهای بیقرار» مردادماه کلید می خورد

انتخاب نیمی از بازیگران سریال شبکه پنج انجام شد.

روزنامه بانی فیلم: انتخاب نیمی از بازیگران سریال شبکه پنج انجام شد.
«پاهای بیقرار» عنوان جدیدترین سریال شبکه پنج است که در مرحله پیش تولید قرار دارد.
ایرج محمدی تهیه کننده این سریال در گفت و گو با ما عنوان کرد: سریال «پاهای بیقرار» در همین ماه کلید می خورد. یعنی منوچهر هادی پس از ساخت سینمایی اش ساخت این سریال را آغاز می کند. البته انتخاب بازیگران در حال انجام است و هنوز نیمی از بازیگران انتخاب نشده اند.
«پاهای بیقرار» مردادماه کلید می خورد
وی در ادامه درباره بازیگران فصل اول و دوم نیز افزود: تا به امروز بازیگرانی چون: مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی انتخاب شده اند که برخی از آنها بازیگران فصل یک هستند و برخی بازیگران فصل دوم. بنابراین انتخاب بازیگران کماکان ادامه دارد.
وی در پاسخ به این سوال که در انتخاب بازیگران تا چه حد به دنبال شباهت هستید، عنوان کرد: در انتخاب بازیگران به دلیل اینکه قصه دو فصل دارد، برای برخی نقش ها به دنبال شباهت هستیم، اما اگر این امکان میسر نشد، با گریم می توانیم چهره ها را به هم نزدیک کنیم.
وی در پایان نیز گفت: تا یکی دو هفته آینده همه بازیگران انتخاب می شوند و به زودی سریال را کلید می زنیم که سریال «آرماندو» نیز در این مدت به ایان می رسد و وارد مرحله تولید این سریال می شویم.
مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی بازیگران اصلی سریال «پاهای بیقرار» هستند.
بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان کار نگارش این مجموعه را برعهده دارند و منوچهر هادی کارگردانی سریال را برعهده خواهد داشت.
نگارش این مجموعه از اسفند سال گذشته آغاز شده است. «پاهای بیقرار»در ۶۰ قسمت ساخته می شود و داستانی خانوادگی اجتماعی دارد.
پیش از این بابک کایدان پیرامون قصه این مجموعه تلویزیونی به بانی فیلم توضیح داده بود: این سریال ملودرامی خانوادگی و با قصه‌ای عاشقانه بین دو خانواده و وصلت فرزندانشان است که اتفاقاتی را رقم می زند. می توان گفت که فضای داستانی آن کمی در حال و هوای مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» است.

این مجموعه احتمالا خردادماه وارد تولید خواهد شد. یعنی چیزی حدود ۳۵ تا ۴۰ قسمت فیلمنامه کامل خواهد شد و بعد وارد تولید می شویم. البته هنوز کارگردان آن انتخاب نشده است و تا هفته آینده مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج