۵۷۲۰۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

والورده: من‌یونایتد خیلی قدرتمند است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید ستاره برزیلی تیمش در حال حاضر از بودن در این تیم خوشحال است.

خبرگزاری تسنیم: ارنستو والورده که شاگردانش بامداد امروز (پنجشنبه) در چارچوب تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی ۲۰۱۷، در ورزشگاه فداِکس فیلد واقع در شهر لنداُور از ایالت مریلند آمریکا با نتیجه یک بر صفر بر منچستریونایتد غلبه کردند، در کنفرانس خبری در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد آینده ستاره برزیلی تیمش گفت: خبر جدیدی نیست و باید بگویم نیمار خیلی خوشحال است و اکنون که من با شما صحبت می‌کنم، بیرون از اتاق کنفرانس خبری با دوستان منچستریونایتدی‌اش در حال گپ زدن است. خبر دیگری نیست و نیمار هنوز با ما است.

وی در مورد بازی هم اظهار داشت: از اینکه در این بازی به پیروزی رسیدیم، خیلی خوشالیم. ما به منچستریونایتد احترام زیادی می‌گذاریم، تیمی که خیلی قدرتمند است. در نیمه اول بازی خیلی سریع بود و موقعیت‌هایی رو دروازه دو تیم خلق شد. در ۴۵ دقیقه دوم هم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی آبی‌واناری‌ها در مورد مدافع میانی تیمش که اخیراً از بنفیکا به بارسلونا پیوست، اظهار داشت: سمدو در تلاش است تا خود را با شرایط جدید در بارسلونا وفق دهد که این کار ساده‌ای نیست. امیدوارم او روز به روز بهتر شود و حتی در کارهای هجومی تیم هم نقش داشته باشد. به لحاظ فیزیکی سمدو خیلی قوی است و می‌تواند به ما کمک کند.

والورده در پایان در مورد بازی بعدی تیمش در تورنمنت جام قهرمانان بین‌المللی هم اظهار داشت: بازی با رئال مادرید سومین بازی پیش‌فصل ما خواهد بود و در آن بازی برخی بازیکنان ما بیشتر از ۴۵ دقیقه بازی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج