۵۷۲۱۵۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

شیوع همسرآزاری در ازدواج های دیرهنگام

یک استاد دانشگاه گفت: موضوع همسرآزاری در ازدواج های دیرهنگام بیشتر شایع است.

خبرگزاری مهر: یک استاد دانشگاه گفت: موضوع همسرآزاری در ازدواج های دیرهنگام بیشتر شایع است.

دکتر اعظم موحدی، مشاور خانواده با اشاره به این که مشکل اقتصاد و فرهنگ مهمترین عوامل در تاخیر سن ازدواج هستند، گفت:‌ بالا رفتن سن ازدواج در اجتماع همواره باعث بروز آسیب های اجتماعی شده و جرائم روزمره را افزایش خواهد داد.

وی همچنین در ادامه افزود: موضوع همسر آزاری از جمله موضوعاتی است که در ازدواج های دیر هنگام شایع بوده و امکان بروز بیشتری دارد.

این مشاور خانواده با بیان این که عدم مسئولیت پذیری مالی و اقتصادی می تواند باعث تاخیر در ازدواج شود، اظهار داشت: نفوذ فرهنگ بیگانه به داخل کشور یکی از مهم ترین عواملی است که سن ازدواج جوانان کشور را افزایش داده است.

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: افزایش آرمان گرایی های افراد و اشتغال زنان زودتر از مردان موعد ازدواج افراد را به تاخیر می اندازد.

اعظم موحدی با اشاره به این که ازدواج موفق همواره بدون توجه به عدد سنی اتفاق می افتد، اظهار داشت: بلوغ فکری، عاطفی و اجتماعی مهم ترین عوامل در شکل گیری یک ازدواج موفق هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا برعکسه... در سن بالا چون شخصیتها شکل گرفته دروغها کمتره و راه هردو مشخصه راحت تر کنار میان

    • بدون نام

      مراحل به ترتیب انتخاب بر اساس "هوس،هوس و عقل ،عقل ".بهترین گزینه انتخاب بر اساس "هوس و عقل"یعنی مابین 25تا 30سال.قبل از آن با برآورده شدن نیاز سیری میاد و ازدواج پوچ.بعد از آن هم قدرت تفکر غالب میشه و وسواسی بیشتر عامل برهم زدن ازدواج میشه.

    • محمد سلطان

      اینها همه ترفند است برای ازدواج زود هنگام جوانان! والله خیر الماکرین!

    • saeed

      سلام.. همه دوست دارن ازدواج کنن وقتی کار و شغل تضمینی نیست چطور ازدواج کنن ..دولت بجای اینکه اول زندگی بیاد حمایت کنه برعکس زوج جوان رو دچار وام میکنه اونم با ضمانت هایی که خوده رییس بانک مرکزی هم توش میمونه دیگه وای بحاله یه بدبختی که ضامن نداره ...ازدواج حمایت میخواد .شغل تضمینی میخواد ..همه از مشکلات با خبرند و فقط میگن ازدواج ....

    • خخخخ

      چقدر مزخرف. کاملا برعکس. کم سن و سالها عقلشون نمیرسه مدام در حال درگیری هستن. ازدواج های تو سن بالا توام با احترام و عقلانیت و پایداری هست. مثلا میخوان ترغیب به ازدواج تو سنین پایین کنن. این نظر دیگه ختم آمارسازی بود..

    • آنا

      این کارشناس شما بر اساس چه معیاری حرف زده؟؟؟اشتغال زنان باعث شده مرذم ازدواج نکنن؟؟؟؟اونم ازدواج زودتر از مردان؟؟؟؟انگار خبر ندارن ایشون که کلا از همه جمعیت خانم کشور فقط 13%شاغلن؟؟؟ مگه کار هست که خانما شاغل بشن؟اتفاقا دلیل اصلی ازدواج نکردن دختران بی شغلی،بی پولی و نبود جهزیه،و نداشتن امید به آینده هست،اونایی هم که ازدواج میکنن دنجاه درصدشون زیر سن قانونی جهانی هست!یعنی ازدواج کودکان درکشور!!!بعد جناب استاد نفرمودن چرا عدد شناسنامه ای چرا مهم نیست؟این همه کودک در کشور ما بخصوص دختر بچه ها دارن ازدواج میکنن ایا زندگی ها موفقه؟اگه هست چرا این همه طلاق رسمی و عاطفی داریم؟چرا این همه خیانت داریم؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج