۵۷۲۲۴۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

۱۰ نکته درباره آغاز لیگ برتر؛ ورژن هفدهم

خودکشی در سال جام جهانی

هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و در دیدار افتتاحیه سیاه جامگان میزبان ذوب آهن خواهد بود.

ورزش سه: هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و در دیدار افتتاحیه سیاه جامگان میزبان ذوب آهن خواهد بود.

در فصل منتهی به جام جهانی لیگ برتر فوتبال ایران جذاب تر از سالیان گذشته پیگیری خواهد شد و بازیکنان با انگیزه ای مضاعف سعی در مجاب کردن کارلوس کی روش برای حضور در روسیه 2018 خواهند داشت. اگرچه که با اردوهای پر تعداد کارلوس کی روش و همچنین بازی های لیگ قهرمانان آسیا، تعطیلات پر تعداد و وقفه های زیادی در طول بازی های لیگ هفدهم پدید خواهد آمد، اما به نظر نمی رسد در جذابیت آن تاثیری زیادی بگذارد. در زیر به بعضی نکات جذاب لیگ امسال می پردازیم.
پرسپولیس مدعی مجدد

قرمزپوشان در فصل نقل و انتقالات تنها سروش رفیعی را از جمع ستاره های خود جدا یافته دیدند و با جذب بازیکنانی مانند منشا، خلیل زاده و شایان مصلح به تقویت تیم خود نیز پرداختند تا نشان دهند بلند پروازی های آنان به فصل گذشته منتهی نمی شود. قرمزها پس از یک دهه به قهرمانی دست یافتند و برای فصل جدید نیز به کمتر از چنین هدفی نمی اندیشند. ماجراجویی قرمزها در آسیا نیز جذاب و دیدنی خواهد بود، مخصوصا که در سوپرجام نیز نشان دادند همان تیم با کیفیت فصل گذشته اند.
استقلال پر ستاره

همه چیز برای آبی ها در فصل گذشته خوب پیش می رفت تا اینکه در آخرین دیدار فصل خود به دیدار العین رفتند و فاجعه 6 گل برای آنها رخ داد. همین اتفاق باعث شد تا منصوریان در پی جبران مافات در فصل پیش رو باشد و با کوله باری از ستاره ها، دیدنی ترین تیم فصل هفدهم لیگ برتر را در اختیار داشته باشد. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با ستاره های خود در پی کسب قهرمانی دیگر خواهد بود ، ضمن آنکه آنها برای اعاده حیثیت در آسیا هم نقشه های زیادی در سر می پرورانند.
اصفهانی های تقویت شده

حضور کرانچار و قلعه نویی روی نیمکت تیم های اصفهانی کافی است تا زرد و سبزهای نصف جهان بیش از پیش دیدنی باشند و یادآور فصولی باشند که با گذر از رقبا با یکدیگر برای کسب قهرمانی می جنگیدند. تنها نکته منفی در خصوص اصفهانی های لیگ آن است که آنها بعد از مدت ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهند داشت و تنها در رقابت های داخلی حضور خواهند داشت.
در انتظار میزبانی شیکِ مشهدی ها

با ابقای سیاه جامگان در شانزدهمین دوره لیگ برتر، سهمیه مشهد در عدد 2 باقی ماند و با توجه با اخبار، آنها با کیفیتی بالاتر از گذشته در لیگ امسال حضور خواهند داشت. نکته جذاب در خصوص مشهدی ها آن است که همه در انتظار افتتاح رسمیِ ورزشگاه مدرن امام رضا می باشند. ورزشگاهی مدرن که با توجه به کیفیت و امکانات آن مهمان های مشهدی ها، بی صبرانه در انتظار تجربه ی آن می باشند.
کُلِ جنوب، برزیلته

با صعود پارس جنوبی جم به لیگ برتر اکنون یکچهارم تیم های لیگ برتر فوتبال ایران را جنوبی ها تشکیل می دهند که همین می تواند لیگ برتر را پرشورتر ، دیدنی تر و تکنیکی تر کند. تیم های جنوبی لیگ برتر نسبت به فصول گذشته، در فصل نقل و انتقالات پر اقتدار تر ظاهر شده اند و امیدوارند در لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. از جم تا آبادان و اهواز، همه برزیلیته!
بازگشت پر شورِ رشتی ها

دوری رشتی ها از لیگ برتر به بیش از سه سال به طول نینجامید و اینبار به جای داماش ، این سپید رود بود که با استقبال فوق العاده تماشاگرانش به لیگ برتر صعود کرد. سپید رود در رشت مورد حمایت وسیعی قرار دارد و با علی نظرمحمدی مطمئنا حرف هایی برای گفتن خواهد داشت. تصور باران های شدید در ورزشگاه عضدی، استادیوم مملو از تماشاگر و صدای تشویق هایی که در کل شهر شنیده خواهد شد ما را برای دیدن بازی ها در رشت ترغیب می کند. بازگشت رشتی ها به لیگ برتر مبارکشان.
تراکتورِ ناشناخته

عجیب ترین فصل تراکتورسازی در انتظار طرفداران این تیم خواهد. محرومیت از خرید بازیکن و جدایی تعدادی از ستاره ها یحیی گل محمدی را وضعیت مبهمی قرار داده است. او که تا نیم فصل باید به جوانانش اتکا کند در انتظار آن است که آنها ناامیدش نکنند و البته طرفدارانی که باید در روزهای سخت بیشترین حمایت را از تیمشان داشته باشند. پس تا نیم فصل جوان ترین و ناشناخته ترین تراکتور تمامی فصول اخیر را مشاهده خواهیم کرد.
سایپا و دایی: غافلگیر کننده؟

دایی و سایپا بار دیگر به یکدیگر رسیدند تا خاطرات قهرمانی آنها پس از 11 سال زنده شود. دایی و سایپا بزرگترین افتخارات خود در یک دهه گذشته را در کنار یکدیگر کسب کرده اند و امیدوارند بار دیگر بتوانند همه را شگفت زده کنند. اگر چه علی دایی اعلام کرده تنها 50 درصد از بازیکنان مورد نظرش توسط باشگاه جذب شده اند، اما دایی و سایپا در کنار یکدیگر شگفت انگیز بوده اند .
پیکان جوانان!

مجید جلالی در فصل گذشته با پیکان ، پدیده لیگ برتر نام گرفت و توانست تا هفته های پایانی در رتبه های بالایی جدول جای گیرد و چندین بازیکن را نیز به لیگ ایران معرفی کند. او اکنون پیکان مدل خود را با جوانان بیشتری تجهیز کرده و علاوه بر بازیکنانی مانند مومنی و بختیار رحمانی، ۱۰ بازیکن تیم امیدش را به استخدام تیم اصلی در آورده است. قابل ستایش است، اینطور نیست؟
جام جهانی، چشم انداز باز جهانی

جام جهانی 2018 روسیه بزرگترین انگیزه بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود، جایی که آنها میخواهند خود را به کی روش تحمیل کرده و در این رقابت ها حضور داشته باشند. با توجه به عملکرد فوق العاده تیم ملی در ماه های اخیر، درخشش شاگردان کی روش در روسیه قابل انتظار خواهد بود و همین می تواند نگاه ایجنت ها و کارشناسان نقل و انتقال بازیکن در فوتبال دنیا را بیش از پیش معطوف به فوتبال ایران کند و همین در روند لژیونر شدن ستاره های لیگ تاثیر گذار خواهد بود. پس لیگ امسال می تواند آمال و آرزوهای بعضی بازیکنان را برآورده سازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس عشق تمام ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج