۵۷۲۲۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

AFC به استقلال و پرسپولیس ارفاق نمی‌کند

"تهدید باشگاه‌های بدهکار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصتی را برای طلبکاران باشگاه‌های ایرانی پدید آورده تا از این طریق به پول خود برسند. نامه ٢ بازیکن سابق استقلال به AFC بابت مطالباتشان از این باشگاه، خیلی از طلبکاران را در این فکر فرو برده تا با چنین کاری زودتر به پولشان برسند."

وبسایت نود: "تهدید باشگاه‌های بدهکار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصتی را برای طلبکاران باشگاه‌های ایرانی پدید آورده تا از این طریق به پول خود برسند. نامه ٢ بازیکن سابق استقلال به AFC بابت مطالباتشان از این باشگاه، خیلی از طلبکاران را در این فکر فرو برده تا با چنین کاری زودتر به پولشان برسند."

روزنامه شهروند در گفت‌وگو با شاهین رحمانی،‌ عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره نامه آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی به AFC و درخواست برخورد با استقلال پرسید که او در پاسخ گفت: «من چنین نامه‌ای را ندیدم و از محتویات آن خبر دقیقی ندارم. با این حال، تصور می‌کنم هدف اصلی آنها دریافت مطالباتشان از این طریق بوده است. به‌ هرحال AFC اطلاعیه‌ای از چند هفته قبل داده و به تمام کشورهای عضو ارسال کرده است. در این اطلاعیه چند بندی آمده که هر باشگاه بدهکار باشد، با محرومیت و جریمه روبه‌رو خواهد شد. طبیعتا اگر مدارکی از بدهی باشگاه استقلال یا هر باشگاه دیگری به AFC رسیده باشد، برای تصمیم‌گیری استفاده می‌شود.»

AFC ارفاق نمی‌کند

وی درباره این‌که در صورت پایان مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا چه سرنوشتی در انتظار باشگاه‌های ایرانی خواهد بود، می‌افزاید: «AFC برای پرداخت بدهی‌ها تا ٩شهریورماه فرصت داده و هیچ‌گونه ارفاقی را هم نمی‌پذیرد. به نظر می‌رسد بعد از پایان این مهلت مدارک مورد بررسی قرار بگیرد و جای فرصت دوباره‌ای به باشگاه‌ها وجود ندارد. اولین اتفاق هم حذف تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و سپس جریمه و محرومیت‌های بعدی است.»

فیفا به بدهی بازیکنان رسیدگی می‌کند

عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به این سوال که آیا قبلا چنین پرونده‌هایی درباره باشگاه‌های خارجی در AFC مطرح شده، خاطرنشان می‌کند: «تا قبل از این مورد مشابهی نداشتیم و اگر هم بازیکنی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خود را مطرح می‌کرد، به آن رسیدگی نمی‌شد، چون مسئولیت رسیدگی به شکایت بازیکنان خارجی فیفاست و بازیکنان داخلی هم باید در فدراسیون شکایت خود را مطرح کنند. الان هم قرار نیست AFC به پرونده بدهی باشگاه‌ها رسیدگی کند، بلکه آنها را با محرومیت مواجه خواهد کرد.»

قبلا باشگاهی به خاطر بدهی حذف نشده

رحمانی در رابطه با این‌که سابقه داشته قبلا باشگاهی به دلیل بدهی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، می‌گوید: «چنین اتفاقی تا به‌حال رخ نداده، چون تصمیم AFC مربوط به‌ سال‌جاری می‌شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ایجاد نظم در لیگ کشورهای مختلف چنین تصمیمی گرفته و همین اطلاعیه باعث شده تا بازیکنان و مربیان طلبکار به این فکر باشند که از این فرصت به وجود آمده برای نقدشدن طلب‌های خود استفاده کنند.»

نمی‌توانم درباره باشگاه خاصی نظر بدهم

وی در پایان در پاسخ به این سوال که از نظر او به‌عنوان یک فرد مطلع چه سرنوشتی در انتظار باشگاه‌های ایرانی است، می‌افزاید: «من نمی‌توانم درباره باشگاه خاصی نظر بدهم و بگویم که فلان تیم حذف می‌شود یا خیر. این یک تصمیم کلی درباره تمامی باشگاه‌های آسیایی است و من از وضع باشگاه‌های ایرانی اطلاعات دقیقی ندارم که بخواهم نظریه خاصی ارایه کنم. امیدوارم تمامی باشگاه‌ها بتوانند بدهی‌های خود را پرداخت کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج