۵۷۲۳۱۸
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

آتش سوزی در خیابان مولوی

آتش‌نشانان، ۲۰ نفر را که در میان دود و آتش گرفتار شده بودند، نجات دادند، در این حادثه آتش‌سوزی که در ساختمانی در خیابان مولوی اتفاق افتاد چهار نفر دچار دودزدگی شدند.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۰۳:۵۰ بامداد امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان مولوی غربی، حوالی خیابان وحدت اسلامی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۶۷ و ۹۱ به همراه گروه امداد و نجات شماره یک را با خودروی حامل دستگاه های تنفسی و بالابر هیدرولیکی به محل حادثه اعزام کرد.

اکبر کشرلو؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه منفی یک (پارکینگ) یک مجتمع مسکونی چهار طبقه ۱۲ واحدی، دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو پارس، دو دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه دوچرخه، مقدار زیادی لوازم خانگی مستعمل و درهای چوبی آتش گرفته و دود غلیظی راهروها و قسمتهای دیگر مجتمع مسکونی را در برگرفته بود.
آتش سوزی در خیابان مولوی

وی با اعلام اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی مجتمع مسکونی بود، افزود: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق و گاز را قطع کردند، با به‌کارگیری تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبدهی خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان با مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی وارد راهروها و طبقات بالایی مجتمع مسکونی شدند و ۲۰ نفر از شهروندان که در میان دود غلیظ گرفتار شده بودند را به خارج از مجتمع مسکونی منتقل کردند.
آتش سوزی در خیابان مولوی

کشرلو با بیان اینکه علت بروز این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان علت‌یابی سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است، تصریح کرد: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی آتش‌سوزی در مدت زمان کوتاهی مهار و کاملاً خاموش شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ با توجه به دودزدگی چهار نفر از اهالی مجتمع مسکونی، آتش‌نشانان مصدومان را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.
آتش سوزی در خیابان مولوی
آتش سوزی در خیابان مولوی
آتش سوزی در خیابان مولوی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر آتش سوزی میشه این روزها ، خیلی عجیبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج