جاباما
۵۷۲۳۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چهره ویژه تیم قلعه‌نویی در هفته نخست

در دیداری که لبنانی‌ها تاثیر مستقیمی در نتیجه بازی داشتند، ربیع‌عطایا چهره ویژه تیم قلعه‌نویی بود. هافبک ۲۸ ساله ذوب‌آهن در فصل جدید فقط چهل‌وهفت دقیقه زمان لازم داشت تا ناکامی فصل قبلش را به دست فراموشی بسپارد.

وبسایت نود: در دیداری که لبنانی‌ها تاثیر مستقیمی در نتیجه بازی داشتند، ربیع‌عطایا چهره ویژه تیم قلعه‌نویی بود. هافبک ۲۸ ساله ذوب‌آهن در فصل جدید فقط چهل‌وهفت دقیقه زمان لازم داشت تا ناکامی فصل قبلش را به دست فراموشی بسپارد.

ربیع‌عطایا فصل گذشته فقط در یک مسابقه به طور کامل در بازی حضور داشت و مجموعا ۲۴۰ دقیقه برای ذوب‌آهن به میدان رفت. اتفاقی که منجر شده بود هر دقیقه حضورش در ذوب‌آهن، برای این باشگاه سه میلیون تومان آب بخورد. فقط یک پاس گل و کسب یک پنالتی، همه آمار ربیع‌عطایا در اولین نیم‌فصل حضورش در ذوب‌آهن بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. ولی ملی‌پوش لبنانی ذوب‌آهن فصل جدید را فراتر از حد انتظار استارت زد.

ربیع‌عطایا بعد از این که هم‌وطنش اولین گل به خودی فصل را به اشتباه وارد دروازه ذوب‌آهن کرد، با شوتی تماشایی دروازه محمد ناصری را باز کرد. عطایا بدون دورخیز، شوت زیبایی زد که به تور گوشه دروازه سیاه‌جامگان چسبید. در آغاز نیمه دوم هم عطایا با سانتری تماشایی، شرایط را برای گلزنی محمد نژادمهدی فراهم کرد. مدافع ذوب‌آهن هم از پاس این بازیکن نهایت بهره را برد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. اتفاقی که منجر به چهره ویژه ربیع‌عطایا در آغاز لیگ هفدهم شد. حالا ‌شماره نه ذوبی‌ها اولین گلش را برای این تیم زد و با ارسال یک پاس گلی دیگر، آماری بهتر از سال قبلش ارائه کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج