۵۷۲۵۲۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نتایج تاریخی برای کاراته ایران رقم خورد

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: بچه‌ها سربلند بیرون آمدند و خدا را شکر توانستیم نتایج تاریخی برای کاراته ایران ثبت کنیم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کاراته گفت: بچه‌ها سربلند بیرون آمدند و خدا را شکر توانستیم نتایج تاریخی برای کاراته ایران ثبت کنیم.

شهرام هروی، پس از اینکه تیم ملی کاراته در بازی‌های جهانی ورلد گیمز توانست یک مدال طلا و ۳ نقره در بخش مردان کسب کند،‌ گفت: شکر خدا مسابقات در شرایط خوب برگزار شد. به هر حال بهترین‌های دنیا و در واقع ستاره‌های جهان در تاتامی لهستان حضور داشتند. مسابقات در بالاترین سطح فنی برگزار شد. در رقابت‌های جهانی برای اینکه یک کاراته کا بخواهد به مدال جهانی برسد حداقل باید در ۶ مسابقه وارد تاتامی شود. در این رقابت‌ها نیز ملی‌پوشان مبارزات زیادی انجام دادند که این نشان می‌دهد سطح فنی مسابقات بالا بود.

وی در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد:‌ فشار زیادی روی بچه‌ها بود اما خدا را شکر بچه‌ها سربلند بیرون آمدند. ما خدا را شاکریم که نتیجه تاریخی برای کاراته ایران در لهستان ثبت شد و به همه نشان دادیم که پتانسیل کاراته ایران بالاست. امیر مهدی‌زاده، سجاد گنج‌زاده و علی‌اصغر آسیابری آنها هم می‌توانستند طلا بگیرند. همچنین عباسعلی از این قاعده مستثنی نبود. باز هم خدا را شکر که توانستند توانایی‌های خود را نشان دهند.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: سعی می‌کنیم توانمان را بیش از این کنیم تا در آینده نتیجه بهتری در مسابقات پیش رو کسب کنیم. خوشحالم که پورشیب مقابل کاپیتان تیم ملی ژاپن طلا گرفت. آراگا بهترین بازیکن ژاپنی در حال حاضر است. او در دنیا حرف زیادی برای گفتن دارد. این پیروزی قطعا باید در مسابقات قبلی رخ می‌داد اما واقعا داوران دست پورشیب را از مدال طلا کوتاه کردند اما پورشیب اینجا فوق‌العاده ظاهر شد. او قهرمان اروپا را شکست داد. نمایندگانی همچون از ترکیه، گرجستان لهستان و ژاپن را شکست داد.

هروی در مورد مصدومیت سجاد گنج‌زاده گفت: گنج‌زاده با تمام آسیب‌دیدگی که داشت در این مسابقات حضور پیدا کرد. از او ممنونم او از نظر آسیب‌دیدگی شرایط خوبی نداشت. همچنین امیر مهدی‌زاده مصدومیت داشت من از این دو جوان واقعا تشکر می‌کنم. آنها جنگیدند و از خود گذشتگی خرج دادند. آسیابری بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی توانست آسیب دیدگی خود را جمع و جور کند و خودش را به این مسابقات برساند او نشان داد کاراته‌کایی است که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. من اسم او را پسر کاراته ایران می‌گذارم. او در این مسابقات فوق‌العاده بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: این موفقیت‌هایی که رقم خورد حاصل تلاش و همدلی در تیم بود. زمانی این موفقیت رقم می‌خورد که همدلی و اعتماد در تیم باشد. این همدلی و اعتماد بین کادر فنی و بازیکنان، مجموع تیم ملی و فدراسیون بود که در پایان این نتایج رقم خورد. جامعه بزرگ و فهیم کاراته پشت این تیم بود و در سختی‌ها کنار ما بودند و باعث شدند این نتیجه رقم بخورد. من به عنوان امانتدار کوچک در این حلقه بودم که امیدوارم همه از من راضی باشند.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: خوشحالم از این که جامعه مظلوم کاراته را با نتایجی که کسب کردیم، خوشحال کردم. انشاالله از این به بعد اتفاقات خوبی رخ دهد. این نتایج نشان داد که نتایج اتریش اتفاقی نبود و این روند موفقیت ادامه خواهد داشت ما می‌توانیم این روند را با حمایت کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان تا المپیک ۲۰۲۰ ریو ادامه دهیم. از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم. خوشحالم از اینکه خداوند در این مدت ما را کمک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج