۵۷۲۶۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درخواست جنجالی نشریه چاپ بارسلون از نیمار

نشریه اسپورت، نزدیک به باشگاه بارسلونا، واکنش تند و خشمگینانه ای به درگیری فیزیکی امروز نیمار و نلسون سمدو نشان داده است.

ورزش سه: نشریه اسپورت، نزدیک به باشگاه بارسلونا، واکنش تند و خشمگینانه ای به درگیری فیزیکی امروز نیمار و نلسون سمدو نشان داده است.

نیمار روزهای سختی را پشت سر می گذارد. بیش از یک هفته است که بحث جدایی او از بارسا و پیوستنش به پی اس جی بسیار داغ پیگیری می شود و روزی نیست که خبر و شایعه ای در این مورد منتشر نشود.

طبق ادعای نشریه اکیپ، توافق نیمار با پی اس جی نهایی شده و به زودی او بارسلونا را ترک خواهد کرد. درگیری فیزیکی امروز نیمار با سمدو نیز مهر تاییدی دیگر بر عدم آرامش ذهنی او در بارسلونا زد و بسیاری، جدایی او را قریب الوقوع می دانند.
درخواست جنجالی نشریه چاپ بارسلون از نیمار

لوئیس ماسکارو، کارشناس مطرح نشریه اسپورت در واکنش به اتفاق جنجالی امروز نوشته است: « وضعیت نیمار دیگر به مرز غیر قابل تحمل رسیده است. اوج بی خردی او را می توان در درگیری با خرید تازه بارسلونا یعنی نلسون سمدو مشاهده کرد؛ درگیری ای که از سوی خود او شروع شد و مقصری جز نیمار نداشت. امروز شاهد بدترین تصویر از نیمار در طول ۴ سال حضورش در بارسا بودیم. این اتفاق می تواند نشانه ای دیگر از فروپاشی ارتباط بین او و بارسلونا باشد.
نیمار همچنان سکوت غیرمنصفانه اش در قبال شایعات جدایی و پیوستنش به پی اس جی را حفظ کرده است؛ در حالی که همه چیز حاکی از این است که او به زودی از بارسا جدا خواهد شد.

او پول های کلان پی اس جی را به اهداف ورزشی بارسلونا مقدم دانسته و کاملا تحت تاثیر مشاوره های غلط پدرش قرار دارد. نیمار شرط خود را روی پول های پی اس جی بسته و تنها کافی است که ناصر الخلیفی، رقم فسخ قرارداد وی را پرداخت کند. در واقع می توان گفت که همین حالا 222 میلیون یوروی پی اس جی روی میز بارتومئو(رئس بارسا) قرار دارد.

درخواست جنجالی نشریه چاپ بارسلون از نیمار

مشاهده تصاویر درگیری نیمار و سمدو و شکل خروجش از زمین تمرین، سربرگی غم انگیز از دوران حضور او در بارسلونا بود. به اعتقاد من پس از این اتفاق، تنها یک راه چاره باقیمانده و آن هم جدایی نیمار است؛ هرچه زودتر بهتر.
هیچکس نمی تواند از نیمار دفاع کند و نه حتی هم تیمی هایش که در چند روز گذشته بارها سعی کرده اند او را از جدایی منصرف کنند. حالا به نظر می رسد که همه این تلاش ها به بن بست خورده و ماندن نیمار غیرممکن باشد.

هم تیمی ها امروز توانستند مانع شدت گرفت درگیری نیمار با سمدو شوند ولی آنها دیگر نمی توانند مانع پیوستن او به پی اس جی شوند. به نظر می رسد که همه چیز به یک پایان غم انگیز ختم خواهد شد؛ افسوس.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزارین بره آدم پول پرست ارزش نداره که ازش بخوان وایسه هیچ چیز به جز خودش و پول براش اهمیت نداره
      تماشاچیا هم از خجالتش در اومدن رفتن روی اعصابش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج