۵۷۲۶۷۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بحران زودهنگام نظرمحمدی؛ آقای بدون بُرد

برای شکار چنین عکسی خیلی زود است. خیلی زود است که صدای اعتراض بلند شود و مربی‌ای در حال آرام کردن باشد. آن هم نه در یک بازی خانگی. جایی فرسنگ ها دورتر از خانه.

وبسایت نود: برای شکار چنین عکسی خیلی زود است. خیلی زود است که صدای اعتراض بلند شود و مربی‌ای در حال آرام کردن باشد. آن هم نه در یک بازی خانگی. جایی فرسنگ ها دورتر از خانه.

شاید شمایل نیمکت و قد و قواره های سپیدرود خیلی آینده‌ای روشن را متصور نشود اما احتمالا هواداران این تیم امیدوار بودند که تیم‌شان حداقل مقابل نفت بحران زده نصفه و نیمه با سه امتیاز از زمین خارج شود.

بحران زودهنگام نظرمحمدی؛ آقای بدون بُرد

نظر محمدی شاید بعد از صعود کردن سپیدرود رشت از میان گردن کلفت ها و متمول های لیگ یکی قهرمان رشتی ها باشد اما کارنامه او در لیگ برتر نگران کننده است. داماش گیلان اولین تیمی بود که نظرمحمدی با آن حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. تجریه ای سخت، نا موفق با پایانی غمناک. صفر برد در شش بازی که نظرمحمدی روی نیمکت داماش نشست کارنامه خوبی برای او نیست. او در شش دیداری که با داماش داشت ۴ تساوی و ۲ باخت به دست آورد. اگرچه نمی‌شود نادیده گرفت که سقوط داماش در گروی عملکرد این سرمربی جوان نبود و پیش از آمدن او مسجل شده بود و شاید حتی داماش با کادرفنی جدید باخت‌های آبرومندانه تری هم بدست آورد اما این کارنامه در لیگ برتر می تواند هواداران را دلواپس کند. حالا نفت تهران بهترین فرصت بود هم برای اولین برد نظر محمدی هم برای اولین برد سپیدرود رشت در لیگ برتر و هم برای به تعویق افتادن اتفاقی که در این عکس می بینید. نظرمحمدی اما نتوانست این کار آسان را انجام دهد تا هواداران را نگران مسیر سخت پیش رو کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عماد

      بخدا باید جای نظر محمدی یه مربی دیگر بیارن نظر محمدی پر حاشیه هست من از نزدیک میشناسمش همه خانواده اش توی رشت منطقه سلیمانداراب میشناسم این تیم با همراهی تماشاگرانش سعود کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج