۵۷۲۶۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توضیح سیدجلال در خصوص حضور در تلویزیون

حضور غیرمنتظره‌ی سیدجلال حسینی در برنامه لیگ برتر و دقایقی پیش از بازی برابر فولاد خوزستان باعث ایجاد شائبه‌هایی شد که کاپیتان پرسپولیس در این خصوص پاسخ می‌دهد.

ورزش سه: حضور غیرمنتظره‌ی سیدجلال حسینی در برنامه لیگ برتر و دقایقی پیش از بازی برابر فولاد خوزستان باعث ایجاد شائبه‌هایی شد که کاپیتان پرسپولیس در این خصوص پاسخ می‌دهد.

سیدجلال حسینی که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در بازی برابر فولاد خوزستان نبود، برای همراهی با هم‌تیمی‌هایش و ایجاد انگیزه و روحیه به آنها در اردوی این تیم حاضر شد. در ادامه مشخص شد که این بازیکن از سوی برانکو ایوانکوویچ در لیست 18 نفره این دیدار نیز قرار خواهد گرفت. با این حال دقایقی پیش از بازی سیدجلال حسینی به عنوان مهمان ویژه در برنامه لیگ برتر که اختصاص به این دیدار داشت حضور یافت و به صحبت در خصوص شرایط باشگاه و تیم در آستانه فصل جدید پرداخت. موضوعی که باعث تعجب اهالی فوتبال شد و این اقدام را غیرحرفه‌ای عنوان کردند.

سیدجلال حسینی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: من اصلا بازیکنی نیستم که دوست داشته باشم در تلویزیون باشم و زیاد صحبت کنم. با این حال با درخواست باشگاه و برانکو ایوانکوویچ راهی استودیو این برنامه شدم و صحبت کردم. همانطور که گفتم شخصا به هیچ عنوان دوست ندارم در برنامه تلویزیونی حاضر باشم و این مساله تنها به درخواست باشگاه بوده و با هماهنگی و اعلام آنها و همچنین برانکو ایوانکوویچ در آن حضور یافتم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج