۵۷۲۷۲۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

اعتراض سفارت آمریکا در مسکو به روسیه

سفارت آمریکا در مسکو با صدور بیانیه ای نسبت به اقدام روسیه در خصوص تعدیل نیروهای سفارت و کنسولگری های واشنگتن در این کشور اعتراض کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، سفارت آمریکا در روسیه با صدور بیانیه ای اعتراض شدید خود به اقدام روسیه در خصوص تعدیل کارکنان سفارت و کنسولگری های واشنگتن در روسیه اعتراض کرد.

در بیانیه صادر شده از سوی سفارت آمریکا در مسکو آمده است: ما اخطار دولت روسیه را دریافت کرده ایم. «تفت» (سفیر آمریکا در مسکو) تاسف و اعتراض عمیق خود نسبت به این موضوع را اعلام کرد. ما اخطار را به منظور بررسی به واشنگتن ارسال کردیم.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی وزارت خارجه روسیه، مسکو در اقدامی تلافی جویانه نسبت به وضع تحریم های جدید علیه این کشور که توسط آمریکایی ها انجام شد، تعداد کارمندان بخش های کنسولی و سفارت آمریکا در روسیه را به ۴۵۵ نفر کاهش داد.

به گفته وزارت خارجه روسیه این تعدیل از تاریخ اول آگوست سال جاری میلادی به اجرا در خواهد آمد و همچنین استفاده از سفارت آمریکا و مستغلات متعلق به آن در روسیه به حال تعلیق درخواهد آمد.

وزارت خارجه روسیه روز جمعه ۲۸ جولای ۲۰۱۷ با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مسکو مقابله به مثل را در برابر تحریم های آمریکا، حق خود می داند و این واکنش بر منافع آمریکا تاثیر خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: ما حق مقابله به مثل و نیز اقداماتی که بر منافع آمریکا موثر خواهد بود، قائل هستیم. بر این اساس روسیه استفاده سفارت آمریکا در روسیه از یکم آگوست از همه انبارهای واقع در خیابان دوروگنی در مسکو و ساختمانی در منطقه سر برنی بور را ممنوع می کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      من انتظار تجزیه امریکا را در چند سال آینده دارم چون نه تنها روسبه بلکه امریکا به دلیل اوهام بیش از حد و زیاده خواهی های انها و رفتار غیر دیپلماتیک با اعتراض و عکس العمل های بیشتر کشورها مواجه می شوند و اگر خوش بینانه تر به موضوع نگاه کنیم مقر سازمان الملل و دیگر سازمانهای جهانی که در امریکا هست به کشور یا کشورهای دیگر انتقال یابد و همین مسئله از اوهام سیاستمداران آمریکایی شاید بکاهد و نقش و وظایف فرا ملی برای خود تعریف نکنند

    • بدون نام

      خیلییییییییی پرررررروان اینادیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج