جاباما
۵۷۳۱۲۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده‌ی چیپست در جهان

سامسونگ گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ را به صورت رسمی منتشر کرد تا باز هم شاهد رکوردشکنی و افزایش سودآوری قابل توجه کره‌ای ‌ها باشیم.

وب سایت تک شات: سامسونگ با پشت سر گذاشتن اینتل، بزرگترین تولید کننده چیپست در جهان شد. سامسونگ گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ را به صورت رسمی منتشر کرد تا باز هم شاهد رکوردشکنی و افزایش سودآوری قابل توجه کره‌ای ‌ها باشیم.

سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده‌ی چیپست در جهان

سود عملیاتی سامسونگ طی این مدت، ۱۲.۶ میلیارد دلار ثبت شده که در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، ۷۲ درصد افزایش داشته است. در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نیز درآمد این شرکت، رقم بالای ۵۴.۷ میلیارد دلاررا نشان می ‌دهد که عمده آن از طریق فروش پانل های اولد و تراشه ها بوده است. سامسونگ هم چنین رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرده که بر اساس آن این شرکت کره ای جایگاه بزرگ ترین تولید کننده چیپست در جهان را از اینتل ربوده است.

طبق گزارش مالی سامسونگ از سه ماهه دوم ۲۰۱۷ ، کسب و کار مربوط به چیپ های تولیدی این شرکت با سود عملیاتی ۷.۲ میلیارد دلاراز درآمد حدود ۱۵.۷ میلیارد دلار، بیش از حوزه‌های دیگر سودآور بوده است. به دنبال تقاضای زیاد چیپست‌های NAND و DRAM احتمالا درآمد این بخش تا پایان سپتامبر سال جاری میلادی افزایش پیدا خواهد کرد. نیمی از درآمد سامسونگ در این دوره نیز به بخش آی تی و ارتباطات موبایلی با حدود ۲۶.۷ میلیارد دلار فروش تعلق دارد.

لازم به ذکر است که در گزارش مالی اخیر، مدیران همراه با انتشار آمار، از فروش بیش تر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نسبت به گلکسی اس ۷ اج در تقریبا تمام بازارهای جهان خبر داده ‌اند. به نظر می ‌رسد کاربران، صفحه نمایش بدون حاشیه و اسکنر عنبیه چشم این پرچمداران قدرتمند را دوست دارند. علاوه بر این، فروش گلکسی اس ۸ پلاس بیش از نسخه استاندارد آن بوده است که در نوع خود جالب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج