۵۷۳۳۸۰
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

پرونده قاتل «آتنا» تکمیل شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان تکمیل بخش جنایی پرونده قتل آتنا و صدور کیفرخواست گفت: در مرکز استان شعبه اول تجدنظر به کیفرخواست به طور ویژه رسیدگی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: تحقیقات و بررسی‌های لازم در ارتباط با پرونده جنایی قاتل آتنا اصلانی تکمیل و به مرکز استان انتقال یافته و کیفرخواست نیز صادر شده که شعبه یک تجدید نظر استان، ماموریت رسیدگی به کیفرخواست صادره و اعلام نتیجه شده است.

وی افزود: در حال حاضر نمی‌توان در ارتباط با تعیین زمان دقیق صدور حکم قطعی برای قاتل آتنا موضوعی را اعلام کرد ولی طبق مراحل قانونی صدور حکم پس از رعایت مراحل قانونی توسط دیوان عالی کشور و انجام اقدامات لازم توسط قوه قضائیه در یک وقت مناسب و سریع و نیز به صورت ویژه رسیدگی می‌شود و آن زمان می‌توانیم زمان دقیقی در ارتباط با اجرای حکم این پرونده اعلام کنیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تحقیقات در ارتباط با اعتراقات قاتل آتنا درباره دو قتل دیگر نیز همچنان در حال بررسی است که امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر در ارتباط با بررسی پرونده قاتل آتنا و قتل‌های دیگر به نتایج قابل قبولی دست یابیم و عدالت را به طور کامل در این زمینه اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: پرونده‌های موضوعات مطروحه جنایی در حال حاضر در مرحله مقدماتی به سر می‌برد و مسائلی در این زمینه مطرح است که قاتل آتنا می‌تواند در آن مظنون باشد که به همین دلیل در حال حاضر تمامی ابعاد در این زمینه در دست بررسی قرار دارد.

قاصدی بیان کرد: هم‌اکنون تصمیم قطعی در ارتباط با اجرای حکم قاتل آتنا در ملاءعام گرفته نشده ولی خواست ما این است که اعدام در ملاءعام اجرا شود که امیدواریم که پس از تائیدیه نهایی بتوانیم شاهد تحقق این موضوع باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به بحث تامین نصف دیه قاتل نیز تصریح کرد: بحث در این باره هنوز به طور کامل مشخص نیست و نیاز است که در این زمینه اتهام تجاوز به عنف آشکار شود تا بتوانیم نوع مجازات را از این طریق تعیین کنیم.

قاصدی در ارتباط با ارجاع دو پرونده قتل از شمال به استان اردبیل که قاتل آتنا در آن‌ها دست داشته باشد نیز اظهار کرد: این موضوع از اساس و پایه کذب است و چنین پرونده‌ای به اردبیل ارجاع داده نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      خدالعنتش کنه معلومه الکی اعتراف می‌کنه پیش خودش گفته ب ه این بهونه اعدام عقبتر بیفته که دیرتر اعدام بشم

    • بدون نام

      ملت میپرسد پرونده ای با این وضوح چرا اینقدر تکمیل ان طول کشید بخصوص اینکه موارد جنایت های دیگر این جانی روشن نشده

    • شهرام

      این بابا ازخداشه که اعدام بشه مرگ بدون زجر این و باید درست مثل همون بچه معصوم قصاص کرد قصاص یعنی قصاص نه اینکه بچه رو وحشت زده کنه تجاوز بهش بشه و جسدشو دست و پاشو بشکنه تا داخل ساک جا بشه وسرکه هم روش بریزه تا بوش درنیاد! واقعا این انصافه که به این راحتی اعدام بشه!

    • حیدر زارعی یکتا

      کاشکی میشد جواد خیابانی رو هم اعدام کنن تا دل تمام ایران شاد بشه
      تتلو رو هم اعدام کنین

    • بدون نام

      رنگرز بی ناموس کی میخواین نفسش رو بگیرین همین الان هم زیادی زنده خیابانی وتتلو رسما تو فضا هستن

    • بی نام

      جواد خیابانی کیه وجرمش چیه؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج