۵۷۳۴۳۹
۲ نظر
۵۰۱۹
۲ نظر
۵۰۱۹
پ

پنج جنایت پایان هفته در تهران

چهارروزپایان هفته درپایتخت با پنج جنایت همراه بود. درنخستین ماجرا، مردمیانسالی، پسرش راکشت. در واقعه‌ای دیگر مردی بازنشسته به طرز مرموزی باشلیک گلوله کشته شد.

روزنامه ایران: چهارروزپایان هفته درپایتخت با پنج جنایت همراه بود. درنخستین ماجرا، مردمیانسالی، پسرش راکشت. در واقعه‌ای دیگر مردی بازنشسته به طرز مرموزی باشلیک گلوله کشته شد.
در سومین ماجرا هم نزاع دسته جمعی افغان‌ها با مرگ یکی از آنها پایان یافت.صاحب یک تعویض روغنی هم در دام زورگیران ناشناس افتاد وبه کام مرگ هولناکی کشانده شد.دختر جوانی هم درماجرایی خونین به دست سرنشین یک پژو ۲۰۶ به قتل رسید.
فرزندکشی
نخستین قتل ساعت ۴ عصر چهارشنبه چهارم مرداد امسال به بازپرس منافی آذر اعلام شد. در این ماجرای هولناک که در طبقه دوم خانه‌ای قدیمی در محله سه راه آذری رخ داده بود، مردی ۴۵ ساله، درجریان درگیری خانوادگی، پسرش را به قتل رساند. عامل این پرونده پس ازدستگیری اعتراف کرد که دقایقی قبل ناخواسته پسرش را کشته است.
این مرد پس از دستگیری وقتی به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد ضمن اعتراف به قتل گفت: «پسرم مدت‌ها با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد. هر زمان که داروهایش را مصرف می‌کرد آرام بود و آزارش به کسی نمی‌رسید. اما مصرف دارو یک هفته بیشتر ادامه نمی‌یافت و بعد ازآن می‌گفت من بیمار نیستم که دارو بخورم و بد رفتاری‌هایش شروع می‌شد. البته بدرفتاری‌هایش برای داخل خانه بود و در بیرون آدمی بسیار آرام به نظر می‌رسید.
سه بار او را در بیمارستان بستری کردیم که هر بار تماس می‌گرفت و با التماس از ما می‌خواست او را به خانه برگردانیم. دکتر هم می‌گفت وضع روحی‌اش بد است و امکان دارد به همسر و دخترم آسیب برساند و باید در بیمارستان بستری شود. این اواخر تصمیم گرفته بود به آلمان برود که همه کارهایش راهم انجام دادم تا بتواند برای درس خواندن به این کشور برود.
روز حادثه از من پرسید آیا برایش بلیت هواپیما گرفته‌ام و وقتی جواب منفی‌ام را شنید شروع کرد به شکستن وسایل داخل خانه. هر چیزی را که به دستش می‌رسید می‌شکست. داد و فریاد می‌کرد و خانه را به هم می‌ریخت. ازاو خواستم دست از کارهایش بردارد و خانه را ترک کند. قبول کرد و به سمت در خروجی رفت اما به جای آنکه از خانه خارج شود با یک تکه چوب به جانم افتاد. بعد هم از پشت سر گردنم را گرفت و مرا به سمت دیوار هل داد.
من هم پارچه‌ای که زیر در می‌انداختیم را دور گردنش انداختم اما قصدم کشتن بچه‌ام نبود. او خیلی قوی بود ولی این اواخر به خاطرمصرف داروهای مختلف، ضعیف شده بود. یک دفعه دیدم صورتش سیاه شد، صدایش کردم اما بی‌فایده بود وهمان موقع بود که فهمیدم پسرم در یک لحظه مرده است.
همزمان با اظهارات مرد میانسال، همسرش نیز گفت: رفتار پسرم روز به روز بدتر می‌شد و مدام من و خواهر ۱۲ ساله‌اش را کتک می‌زد. او چاقویی زیر رختخوابش گذاشته بود و می‌خواست با آن من و دخترم را بکشد. شوهرم وقتی اوضاع را نامساعد دید من و دخترم را به خانه مادرم فرستاد وبه همین خاطر زمان حادثه ما خانه نبودیم. از اینکه پسرم مرده خیلی ناراحتم و می‌دانم قصد شوهرم کشتن او نبوده است. من شوهرم را می‌بخشم و هیچ شکایتی از او ندارم.

بازپرس جنایی پس از اعترافات مرد میانسال او را روانه بازداشتگاه کرد تا تحقیقات تخصصی ادامه یابد.

مرگ مشکوک مرد بازنشسته
اما دومین حادثه‌ای که در پایتخت رخ داد مربوط به مرگ مرموز مرد ۷۳ ساله‌ای بود که جسدش در خانه پیدا شد. ساعت ۲۳:۲۰ دقیقه پنجشنبه پنجم مرداد امسال، وقتی زن میانسالی پا در آپارتمانش در طبقه چهارم ساختمانی واقع در جنت آباد شمالی گذاشت با صحنه وحشتناکی مواجه شد. همسر بازنشسته‌اش که به تازگی در شرکتی خصوصی مشغول به کار شده بود روی زمین افتاده بود و اسلحه‌ای هم در چند قدمی جسدش به چشم می‌خورد.

با اعلام این ماجرا به بازپرس محسن مدیر روستا، تیم جنایی راهی محل مورد نظرشدند. تحقیقات مقدماتی حکایت از آن داشت که قتل، ۶ تا ۱۲ ساعت قبل اتفاق افتاده اما روشن نبود که آیا این مرد خودکشی کرده یا قربانی جنایت شده است.به همین خاطرجسدش به پزشکی قانونی انتقال یافت تا تحقیقات تخصصی دراین باره صورت گیرد.

نزاع دسته جمعی مرگبار
ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد جمعه ۶ مرداد گزارش نزاعی دسته جمعی در خیابان برادران از سوی مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. تحقیقات صورت گرفته نشان داد ۵ مرد افغان با ۴ هموطن‌شان درگیر شده‌اند و در این میان مرد جوانی به قتل رسیده است. در ادامه تحقیقات مأموران موفق به دستگیری دو متهم پرونده شدند که برای انجام تحقیقات به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافتند.
پسر ۱۸ ساله‌ای که طبق اظهارات شاهدان، عامل اصلی این جنایت است دربازجویی منکر قتل شد و گفت: من به همراه مقتول و دو نفر از دوستانم از پارک بیرون آمدیم که ناگهان پنج نفر به سمت ما حمله کردند. انگیزه این دعوا را نمی‌دانم فقط می‌دانم جوانی که با مقتول اختلاف قدیمی داشت، با چاقو چند ضربه به او زد و فرار کرد. اما شاهدان ماجرا گفته‌اند که عامل این قتل من هستم. آنها چون دشمن من هستند واقعیت را نمی‌گویند.

باتوجه به اظهارات پسر افغان، بازپرس جنایی دستور بازداشت سایر متهمان فراری را صادر کرد تا عامل اصلی جنایت شناسایی شود.

قتل صاحب تعویض روغنی
ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه صبح جمعه ۶ مرداد، بازپرس جنایی پایتخت از مرگ مرد ۴۳ ساله‌ای در بیمارستان بعثت باخبر شد. طبق تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این مرد لحظاتی پیش با ضربات متعدد چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

در ادامه بازجویی از شاهدان ماجرا مشخص شد مرد میانسال، در یک تعویض روغنی در منطقه افسریه مشغول به کار بوده و صبح روز حادثه وقتی از خانه‌اش بیرون آمده تا به محل کارش برود در خیابان بهشتی مورد هجوم دو مرد جوان ناشناس قرارگرفته و با ضربات متعدد چاقو مجروح شده وضاربان پس از سرقت پولهایش فرار کرده‌اند. با مرگ قربانی جنایت در بیمارستان، بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران به کارآگاهان دستور داد برای شناسایی دو زورگیر ناشناس وارد عمل شوند.

قتل هولناک دخترجوان درفرمانیه

حدود ۲۰ ساعت پس از گزارش قتل این مرد، بازپرس کشیک پایتخت در ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح شنبه -دیروز-در جریان جنایتی دیگر قرار گرفت. مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در تماس با بازپرس مرادی اعلام کردند ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه روز جمعه گذشته رانندگان خودروی عبوری در خیابان فرمانیه شاهد صحنه دلخراشی بوده‌اند. آنها مرد پژو سواری را دیده‌اند که داخل خودرو چندین ضربه چاقو به دختر جوانی زد و پس از پرتاب کردن دختر جوان از داخل خودرواش به بیرون از صحنه جنایت فرار کرده است. دختر جوان به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد اما شدت جراحات وارده باعث شد ۷ ساعت بعد تسلیم مرگ شود. بدین ترتیب بازپرس جنایی، دستور شناسایی ودستگیری عامل جنایت را صادرکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا اون پدره. دلم براش سوخت

    • ملیسا

      به به چه هفته پر کاری تا پنج شنبه خدا به خیر کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج