۵۷۳۴۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پنج بازیکنی که از باشگاه هایشان بزرگ تر هستند

برآوردن انتظارات و حرکت در راستای رضایت هواداران، یکی از خواسته های باشگاه ها از بازیکنان است.

متافوتبال: برآوردن انتظارات و حرکت در راستای رضایت هواداران، یکی از خواسته های باشگاه ها از بازیکنان است. اگر یک بازیکن خود را با شرایط باشگاهش وقف دهد، باشگاه های دیگر تلاش زیادی می کنند تا او را به دست بیاورند. اما اگر بازیکنی احساس کند که باشگاهش در حد و اندازه های او نیست؛ مسلما به فکر ترک آن می افتد و تعداد این بازیکنان کم نیست.

در اینجا نگاه سریعی می اندازیم به بازیکنانی که از باشگاه های خودشان بزرگ تر هستند باید باشگاه فعلی را به مقصد بزرگ تر ترک کنند:

۱- ویرجیل فن دایک:

پنج بازیکنی که از باشگاه هایشان بزرگ تر هستند

باید گفت که اگر تصمیم گیری درباره نقل مکان فن دایک به قرمزهای آنفیلدی فقط در اختیار فن دایک بود؛ الان شاهد حضور ستاره هلندی در آنفیلد بودیم. مائوریسیو پلگرینو در این باره گفته که فن دایک خواهان ترک ساوتهمپتون است، بنابراین هنوز هم احتمال انتقال این بازیکن به لیورپول وجود دارد.

فن دایک که در حال حاضر ۲۶ سال دارد یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر است و از زمانی که در سال ۲۰۱۵ سلتیک را به مقصد ساوتهمپتون ترک کرد؛ دارای چنین شهرتی بود.

اما فن دایک با وجود شهرتش به عنوان یک مدافع حرفه ای و کارامد؛ هیچ وقت از پله ششم جدول لیگ برتر فراتر نرفته و هیچ وقت هم موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نشده است.

میل فراوان فن دایک به جلو بردن تیمش برای همه شناخته شده است و به نظر می رسد که تصور فوتبال دوستان که او باید به باشگاه دیگری برود؛ کاملا منطقی است.

۲- ریاض محرز

پنج بازیکنی که از باشگاه هایشان بزرگ تر هستند

با نزدیک شدن به زمان پایان نقل و انتقالات، هر روز بیشتر از پیش مشخص می شود که ریاض محرز دیگر در لستر سیتی نخواهد ماند.

محرز همواره یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان لستر بوده و به خصوص در افتخار رسیدن روباه ها به عنوان قهرمانی لیگ برتر فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ نقش بسیار مهمی داشته؛ اما روند نزولیِ روباه ها از آن زمان و کسب عنوان دوازدهمی لیگ بعد از آن قهرمانی عجیب و پیش بینی ناپذیر؛ افت ستاره الجزایری را هم به دنبال داشته است. در جریان مسابقات فصل قبل لیگ برتر به نظر می رسید که آرزوها و رویاهای روباه ها با آن چه محرز در ذهن محرز می گذرد؛ خیلی متفاوت است.

در حالی که جالوروسی به دنبال محرز است به نظر می رسد طولی نخواهد کشید شاهد جدایی او از لستر باشیم.

۳- گیلفی سیگوردسون

پنج بازیکنی که از باشگاه هایشان بزرگ تر هستند

گیلفی سیگوردسون شاید دلیل اصلی ادامه حضور سوانسی سیتی در لیگ برتر باشد. سیگوردسون از زمان پیوستن به سوانسی در سال ۲۰۱۵ تاکنون بهترین بازیکن این تیم بوده است.

بازیکنی که علاوه بر توانایی اش در زدن ضربات ایستگاهی؛ دید بسیار خوبی در زمین برای پاس دادن دارد.

سیگوردسون در طول مسابقات فصل قبل در مجموع نه بار گلزنی کرد و سیزده بار هم پاس گل داد.

گیلفی از ثبات عملکرد خوبی هم برخوردار است و از بازیکنانی است که می تواند برگ برنده تیمش در لحظات حساس باشد. نیازی به گفتن نیست که که سوانسی قصد دارد او را در باشگاه نگه دارد.

و شاید این به خوبی روشن کند که چرا سوانسی مبلغی را به میزان ۵۰ میلیون پوند را برای او تعیین کرده است. در حال حاضر لستر سیتی و اورتون به دنبال گیلفی هستند و به خوبی شایستگی داشتن این بازیکن را دارند.

۴- مسوت اوزیل

پنج بازیکنی که از باشگاه هایشان بزرگ تر هستند

قبل از سال ۲۰۱۳، مسوت اوزیل یکی از بهترین هافبک های جهان بود که چهره ثابت مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به شمار می رفت. چهار سال از سال ۲۰۱۳ گذشته و اوزیل موفق نشده حتی یک بار با پیراهن باشگاهش قهرمان مسابقات لیگ برتر شود. در حالی که با وجود بردن دو جام اِف اِی در این مدت، شایستگی بیشتر از این ها را دارد.

این انتظار وجود دارد که بازیکنانی مثل اوزیل در سن و سال فعلی، از بهترین شرایط و آمادگی خودشان برخوردار باشند.

اما شایستگی اوزیل فراتر از حضور در لیگ اروپا است؛ اوزیل یکی از بهترین ستاره های آرسنال است و عدم صعود توپچی ها از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حتی نزدیک نشدن آن ها به عنوان قهرمان لیگ برتر؛ تقصیر ستاره آلمانی نیست.

به همان اندازه که ممکن است این قضاوت تند و غیر منطقی باشد؛ اما حقیقت دارد که مسوت اوزیل باید برای باشگاهی بازی کند که چزو چهار باشگاه برتر اروپاست.

۵- الکسیس سانچز

پنج بازیکنی که از باشگاه هایشان بزرگ تر هستند

شرایط سانچز و اوزیل در این باره بسیار زیاد است. هر دو در بالاترین سطوح بین المللی فوتبال هستند و احتمالا در آینده هم پشت سر هم افتخار آفرینی می کنند. درست به همان دلیل که فن پرسی؛ الکس سانگ و فابرگاس از آرسنال جدا شدند؛ ستاره شیلیایی هم شاید به خاطر کسب افتخار استادیوم امارات را ترک گند.

درست مثل اوزیل، ستاره شیلیایی هم در دوران حضورش در آرسنال تنها دو بار در FA کاپ قهرمان شده است. سانچز از زمان پیوستن به آرسنال در سال ۲۰۱۵ همواره یکی از بهترین های لیگ برتر بوده که یا با گلزنی و یا با پاس گل به تیمش یاری رسانده است.

به کارگیری سانچز به عنوان مهاجم تک، به روند گلزنی های او کمک زیادی کرده است.

در حال حاضر باشگاه های بایرن مونیخ، منچستر سیتی، پاری سن ژرمن خواهان سانچز هستند و بعید نیست که به زودی ستاره شیلیایی را در پیراهن باشگاه دیگری ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج