۵۷۳۶۴۴
۳۵ نظر
۵۰۲۵
۳۵ نظر
۵۰۲۵
پ

«پریا» ۵ ساله بعد از آزار جنسی به کُما رفت

رئیس اورژانس اجتماعی کشور پرونده آزار جنسی دیگری را روایت می‌کند که متاسفانه در این حادثه، دختربچه ۵ ساله بعد از آزار جنسی به سرش نیز ضربه ای وارد شده و به کما می رود.

خبرگزاری فارس:رئیس اورژانس اجتماعی کشور پرونده آزار جنسی دیگری را روایت می‌کند که متاسفانه در این حادثه، دختربچه ۵ ساله بعد از آزار جنسی به سرش نیز ضربه ای وارد شده و به کما می رود.

حسین اسدبیگی، گفت: روز گذشته ساعت ۷:۴۵ صبح از بیمارستان مدرس شهرستان ساوه با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ ساوه تماس گرفته شده و گزارش می‌دهند که یک دختربچه ۵ ساله مشکوک به ضربه مغزی به بیمارستان آورده شده است.

وی ادامه داد: همکاران سریعاً‌به محل اعزام می‌شوند و مشاهده می‌کنند که کودک در حال اغما بوده و در حالی که با مادر صحبت می‌کنند می‌بینند که اطلاعات ضد نقیض می‌دهد.

اسدبیگی گفت: در نتیجه با دادستانی ساوه هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود و به کلانتری دستور داده شده که مادر کودک بازداشت و تحت بازجویی قرار گیرد.

وی افزود: هنوز این کودک در حالت کماست و احتمال آزار جنسی برای او وجود دارد اما تا زمانی که آزمایش پزشک قانونی صادر نشود هیچ ادعایی نمی‌توان کرد،‌ضربه مغزی وارد شده و احتمال چند بار ضربه هم وجود دارد.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت:‌ مادر در اظهارات خود گفته که کودکش را به پارک برده و پس از اینکه به خانه می‌آورد پیتزا سفارش می‌دهد اما چون این زمان طولانی می‌شود به کودکش می‌گوید خودش می‌رود تا پیتزا را بگیرد و وقتی برمی‌گردد می‌بیند که کودک روی زمین افتاده است .

اسدبیگی ادامه داد: با سوالات بیشتر از مادر اطلاعات ضد و نقیضی مشخص شد چرا که حتی گفته دو هفته پیش کودکش از سرسره زمین خورده و پایش در رفته و اکنون نیز دوباره به این شکل بیهوش شده است یا ابتدا گفته که دفترچه بیمه‌اش را به بیمارستان داده اما پس از پیگیری دیده‌ایم که دفترچه‌ای نداشته است یا جویای شماره تلفنش شده‌ایم گفته تلفنی ندارد و وقتی پرسیدیم که چگونه پیتزا را سفارش داده گفته است شماره را نمی‌دهم در نتیجه دستگیر شده است.

وی تصریح کرد: این مادر و کودک تنها زندگی می‌کردند و گاهی در خانه اقوام مانند برادر هم رفت و آمد داشتند.

اسدبیگی گفت: متأسفانه اکنون این کودک ۵ ساله در اغما است و ممکن است دچار مرگ مغزی شده باشد منتظر نظر پزشک قانونی هستیم و مادر نیز در بازداشت به سر می‌برد.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت:‌پدر این کودک نیز ۵ سال پیش از مادرش جدا شده است.

وی گفت: از نیروها و همکاران بیمارستانی که در زمان گزارش‌‌دهی به موقع به اورژانس اجتماعی همکاری لازم را دارند باید تشکر کرد و خواهشمندیم که سایر بیمارستان‌ها نیز همکاری لازم را برای گزارش موارد این چنینی داشته باشند تا بتوانیم در اسرع وقت رسیدگی لازم را داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهریوری

      خاک تو سر مادر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما الان کاملا از تمام جوانب حادثه اطلاع داری که به مادر فحش میدی؟ والا قضاوت کار سختیه.اینقدر شیلنگ فحاشی تون رو به سمت این و اون نگیرید و این شیر خشونت وجودتون رو ببندید!

      • بدون نام

        لعنتيا خوب حواستونو بديد به بچه هاتون!! بچه 5 ساله كه نميتونه از خودش مراقبت كنه! بابا مملكت پر حيوون شده!!
        بخدا آدم عصبي ميشه از اين سهل انگاريا

    • بدون نام

      با خوندن این اخبار من نوعی هر روز افسرده تر دلمرده تر نامید ترو بدبین تر نسبت به جامعه افراد و نزدیکانم میشم نمیدونم مسئولین این مملکت مسئول هستند فقط و فقط جهت تلاش برای حفظ بقای خودشون قدرتشون ثروتشون دولتشون یا مسئول هستند در برابر مردم رفاهشون امنیتشون و ...............
      مهمترین قدرت شما مردمتون هستند

    • بدون نام

      بیخود نمیگن دومین کشور غمگین دنیاییم.

    • بدون نام

      دقیقا فقط فکر حفظ باقی خودشون و کسب قدرت بیشتر هستن . اخلاق در اجتماع هم داره به قهقرا میره

    • دامون

      من اصلا باور نمیکنم این خبرها رو چون اصولا یک انسان طبیعتش به گونه ای نیست که به بچه ی 5 ساله احساس شهوت داشته باشه

      پاسخ ها

      • Mohammad

        یعنی برنامه ره این بزرگی دروغ میگه با این همه کاربر

    • بدون نام

      بهتره بجای کشور امام زمان بگیم کشور شیاطین خود اقا هم شرم داره که چنین صاحب چنین کشوری باشه همش جرم فساد خیانت قتل تجاوز ازار تاکی به کجا چنین شتابان الهم کل فرج

    • بی نام

      ای خاک عالم به سر همچین مادری. که نتونه از بچش مواظبت کنه. بی شعور

    • عسل

      بدون نام 12:54 لایک .
      خدیا خودت رحم کن.این خبرها روح و روان آدمو متلاشی میکنه. این مادر اگه ریگی به کفشش نیس پس چرا اینقد دروغ میگه و ضدونقیض حرف میزنه!!!!
      دیگه مهر پدرومادری ؛ جوانمردی ؛ گذشت ؛ پاکی و همه این چیزارو باید تو کتابا خوند . هیچی سر جاش نیس . هر روز بدتر از دیروز . مسئولان محض رضای خدا فکری به حال وضعیت کشور و مردم بکنین

    • nadi

      متاسفم

    • احسان

      جناب دامون ‌.موضوع اطفای شهت نیست.بلکه مشگل روانی یا اجتماعی مادر مطلقه ای استکه نمیداند در این دوران وانفسا با بیکاری و بی پولی با اون طفل معصوم چکند و در یک حالت غیر عادی بلایی بر سر فرزنرش آوزده .زود قضاوت نکنیم.ظاهرا مشگل مالی وآوارگی عامل تصمیمش بوده که باید مدیران یک کشور با ثروت باد آورده زیر و رو زمینی خجالت بکشن.

    • بدون نام

      کاربر " دامون " احیانا تا به حال همچین آدمایی رو ندیدین که کلا مریض جنسی هستن و براشون آدم بزرگ و بچه کوچیک فرقی نداره و فقط بنده شهوت خودشون هستن . البته انشالله دیگه هم نبینین . ولی همش واقعیته . یکی از اقوام خود من هم در 6 سالگی مورد تجاوز قرار گرفت و فوت کرد . ...

    • حسین

      اگه ریشه یابی بشه بازم فقر و بدبختی مسببه همچی اتفاقه

    • بدون نام

      خدا به داد مملکت برسه

    • بدون نام

      دامون عزیز سانسورچی نصف کامنتمو نذاشت . ولی اشکالی نداره . انشالله که شما متوجه منظورم شدین دوست بزرگوار

    • طوطی

      اینقدر همه چی رو به فقر ربطش ندید لطفا
      اینا مشکل روحی روانیه نه فقر
      مادری که بچشو ول میکنه به امید خدا
      یایه عوضی که تجاوز میکنه
      همش از فقر نیست

    • یارا

      خداااااا خسته شدیم چرا این فساد ریشه کن نمیشه چرررررا

    • نرگس

      خدایا خودت ظهور کن

    • بدون نام

      باسلام:بنده ی شهوت نه بلکه بنده ی شیطان.اینا همش حرفه یعنی چه؟بیماری جنسی .وقتی ایمان وتقوا پیشه نکنی نتیجه اش انحراف جنسی هست.پس اینقدر فقر وبی پولی رو به میون این مسائل نکشانید.آخر زمان است.چون فساد وفحشاء زیاد شده است.

    • بدون نام

      درسته که مشکل بیکاری و اوارگی و بی پولی بوده ولی بازم این دلیل نمیشه که یه نفر خوی حیوانی پیدا کنه و حتی به بچه خوشم رحم نکنه.به نظر من بیشتر مشکل بی ایمانی وبی اعتقادی باعث میشه یه نفر دست به همچین کاری بزنه.واقعا بعضی وقتا ادم چقدر میتونه پست بشه..

    • بدون نام

      چند سالی هست که این برنامه خنانت ببن زن ومرد درسنین مختلف اپیدمی شده اینقدر هم پرور شدیم زشتی کارمان تکمان نمیکنیم .
      خدا به بچه های کوچک مان رحم کند که این رفتار
      بی شرمانه وپلید روزی مثل خنایت ها که از ان
      عده ای به راحتی حرف میزند عادی نشه از این بشر دو پا هر چیزی بعید نیست که تجربه کنند حتی رفتار حیوانی را

    • بدون نام

      از این اتفاقات در کشور هر روزه اتفاق می افتد که تعداد انگشت شمار رسانه ای می شود. این وظیفه فضای مجازی است که با اطلاع رسانی باعث پیشگیری شود
      پیشنهاد می شود گزارشی از پزشک قانونی در خصوص موضوعات فوق تهیه شود
      این واقعیت جامعه است باید آنرا پذیرفت ولی باید با اطلاع رسانی باعث افزایش آگاهی مردم جهت جلوگیری شود

    • بدون نام

      این اتفاقات خیلی وقت است در کشور رخ می دهد لیکن بدلیل فقر فرهنگ مطالعه و بسته بودن فضای خبری اغلب مردم از آن اگاه نمی شدند لیکن با توجه گسترش روزافزون اینترنت و گوشی های هوشمند ضریب نفوذ خبر بشدت افزایش پیدا و اگر چه مردم فقط از بخشی از واقعیت دسترسی پیدا کرده که همین اندک نسبت به سابق یک تحول جدی است و مانند اصحاب کهف دچار شک خبری خواهند شد.
      جالب آنکه اگر از کلیه واقعیت ها آگاه بشوند قابل پیش بینی نخواهد چه واقعه اتفاق خواهد افتاد . همین میزان هم باید از رسانه های فضای مجازی مانند برترین ها تشکر و قدردانی نمود

    • بدون نام

      یکی از مهم ترین عوامل جرم و تخلف فقر و نبود فرهنگ است. براساس نظر اغلب جامعه شناسان فقر با خود خشونت و ناهنجاری آورده و براساس آمارهای رسمی میزان جرم در حاشیه شهرهای بزرگ در همه جا دنیا بالا است . نکته مهم آنکه فقر در سالم مذموم تلقی شده و می توان به روایت عدیده در نکوهش فقر که توسط امام جعفر صادق بیان شده ، مراجعه نمود لذا مهم ترین وظیفه هر دولت در همه جای دنیا کاهش فقر و فاصله طبقاتی است

    • بدون نام

      این فرد رو باید بگیرن سرب بریزن تو چشاش و بعد دستوپاهاش رو ببرن و گردنش رو بزنن که بچه ۵ ساله رو.....

    • مینا

      چه حیوونایِ وحشی صفتی شدیم ما ادما .... خدا دقیقا اون بالا داره کیا رو نگاه میکنه ؟ چی فکر میکنه ؟ اونم مثه ما با این اخبار جگرش خون میشه ایا ؟؟؟؟

    • مرمر

      عجب سالی شدها فقط قتل و کودک ازاری و غیره خدا به دادمون برسه

    • بدون نام

      والا همیشه فقر و بدبختی از اول تاریخ بوده ولی تا امروز اینطوری مهر مادری و انسانیت رو زیر سوال نبرده مشکلات همیشه هست این انسانیت و وجدانه که ازبین رفته
      با این وضعیت و تو این جامعه مریض و داغون باید بچه هامونو به خودمون بدوزیم

    • بدون نام

      لطفاً اول مشخص کنید آزار جنسی بوده یا نه بعد شایعه اش را پخش کنید. ای جوری با روح و روان آدمها بازی نکنید به خدا گناه داره.

    • مردم

      اي واي
      واقعاً متاسفم
      جهنم ديگه جا نداره بسته ديگه
      خدايا خدايا خدايا ...

    • دراكولا تا به تا

      كاربري كه ميگي به خاطر فقر نبوده! خبر رو خوب بخوني ميفهمي كه مادر و بچه اش، ويلون خونه ها بودند. شما وقتي جا و مكان نداري و از خونه اي به خونه يكي ديگه از اقوام ميري، نميتوني نظارت كني كه كدوم بيشعوري با بچه ات تنها ميمونه. خيلي هم بخواي مواظب باشي، ميگند هري، برو يه جاي ديگه.
      فرض كن كه اين خانم، وابستگي مالي به برادرش داشته باشه، حالا برادره يه بلايي هم سر بچه بياره، مادره بيچاره گيج اين وسط كه چي كار كنه
      اگر شمايي كه تز ميدي، از دولت ميخواستي كه اولويت اول رو اشتغال اين زنان بذاره، به جاي فرياد وامصيبتا كه زنان تو خونه بشينند، الان يه مادر قوي با يه بچه خوشحال و زنده تو جامعه بود

    • بينام

      واقعا با تمام وجود ناراحتم كه ٢ تا بچه به دنيا اوردم ، تو اين مملكت بي سر و صاحب ....
      ميترسم ديگه ببرمشون پارك .....

    • بدون نام

      واقعا تاسف داره....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج