۵۷۳۷۲۸
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

تخفیف های شگفت انگیز نمایش کمدی

تخفیف همیشه می چسبد. آن قدر که همیشه آن صرفه جویی که کردید یادتان می ماند و می رود کنار خاطرات خوب ...

تخفیف همیشه می چسبد. آن قدر که همیشه آن صرفه جویی که کردید یادتان می ماند و می رود کنار خاطرات خوب. تخفیف اگر درست و حسابی و سنگین باشد که دیگر نور علی نور است. یک تیر است با دو نشان. هم لذت برده اید و هم صرفه جویی کرده اید. تازه می شود با پول باقی مانده از تخفیف قبلی یک سفر یا یک نمایش یا یک خرید هیجان انگیز دیگرهم داشت. بله تخفیف خوب است اما کجا می توان برای سفر و نمایش و آرایشگاه و حتی مطب پزشک تخفیف گرفت؟
آف ۳۶۰ کار همه را راحت کرده است. فقط کافی است به این آدرس بروید و با دنیایی از پیشنهادهای هیجان انگیز و البته به صرفه روبرو شوید.

تخفیف های شگفت انگیز نمایش کمدی


اینجا آف ۳۶۰ است
گروهی از متخصصان و کارشناسان تجارت الکترونیک، مدیریت و آی تی دور هم جمع شده اند تا سایت متفاوت آف ۳۶۰ متولد شود. این سایت با تمرکز بر روی کالا یا خدمات به صورت روزانه انتخاب را برای اعضای سایت راحت می کند. قیمت کالا، حالا هر چه می خواهد باشد در این سایت با تخفیفهایی عرضه می شود که چشم پوشی از آن کار خیلی سختی است.
در آف ۳۶۰ است با مجموعه ای از ارائه انواع خدمات و کالا و محصول روبرو می شوید. از تورهای مسافرتی گرفته و پیشنهادهای آرایشی و زیبایی و ورزشی تا بسته های فرهنگی و هنری و آموزشی. آف ۳۶۰ با هدف اشتراک گذاشتن خدمات و کالا با بیشترین درصد تخفیف به رضایت مشتریان و اعضای سایت فکر می کند. مشتریانی که با یک بار تجربه خرید، پای ثابت سایت می شوند و از تخفیفهای بی نظیر لذت می برند.
کار اصلی این سایت این است که با مذاکره با مراکز و شرکت های سطح شهر، پیشنهادهای جالب و باورنکردنی ای ارائه می کند، تا دیگر هیچ بهانه ایی برای ردن کردن و گذشتن از پیشنهاد نداشته باشید.

تخفیفها را از دست ندهید
اما چطور می توان از تخفیفهای ویژه این سایت با خبر شد و پیشنهادی مخصوص هر روز و هر هفته را از دست نداد؟ برای این کار باید در خبرنامه سایت عضو شوید. وارد سایت شوید و آدرس ایمیل شخصی اتان را درقسمت اشتراک (بالای صفحه) وارد کنید بعد از طی مراحل ثبت نام و کلیک آخر همه پیشنهادهای آف 360 برای ایمیل شما فرستاده می شود.
البته به غیر از ایمیل می توانید عضو کانال تلگرام این مجموعه به آدرس OFF۳۶۰ir@ شوید.
آف 360 در اینستاگرام هم صفحه دارد: Instagram: OFF۳۶۰
بعد از اینکه پیشنهاد مورد نظر را در سایت خریدید، کدهای عمومی و اختصاصی در قالب یک ایمیل به شما فرستاده می شود، همچنین می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آف ۳۶۰ و مشاهده (آف360 های من)، پیشنهادهای خریداری شده خود را دریافت کنید. حتما به این موضوع توجه کنید که برای استفاده از آف 360 خود، یک نسخه از آن را پرینت بگیرید ودر مدت زمان اعتباری که در آن درج شده است به مرکز ارائه دهنده مراجعه کنید و از آف 360 خود لذت ببرید.

با آف ۳۶۰ بیشتر دیده شوید
برای بیشتر دیده شدن بهترین مکان را انتخاب کنید. تیم آف ۳۶۰ با کسب و کارهای برتر مذاکره می کند و کالا یا خدمات آن ها را برای مدت محدودی با تخفیف های ویژه بر روی سایت آف 360 در اختیار عموم می گذارد. کاربران آف ۳۶۰ می توانند با خرید پیشنهاد های موردنظر خود و دریافت کدهای اختصاصی و ارائه آن ها در زمان مشخص شده به مراکز مورد نظر با تخفیف از خدمات آن مرکز استفاده کنند.در این روش از تبلیغات حرفه ایی و منحصر به فرد کاربران روزانه با پیشنهاد های شگفت انگیزی آشنا می شوند و پول کمتری برای خدمات می دهند و سود می برند واز طرف دیگر صاحبان مشاغل از فروش بیشتر و معرفی برند و خدمات خود استفاده بیشتری دارند.
آف ۳۶۰ یک سیستم تبلیغات برد برد را اجرا می کند و درصدی از آف ۳۶۰ های فروخته شده را به عنوان هزینه تبلیغات از ارائه دهنده خدمات دریافت می کند. اگر کالای خود را در آف ۳۶۰ بگذارید این سایت هیچ گونه محدودیتی برای تبلیغات شما در سایت های مشابه ندارد. برای معرفی محصولات و خدماتتان هم هیچ هزینه ای نمی کنید. هزینه تبلیغات پس از فروش نسبت به مبلغ توافق شده از شما کسر می شود. با ورود به دنیای آف ۳۶۰ دسترسی به بازار وسیعی از مشتریان مشتاق برای شما فراهم می شود. البته اینها گوشه ای از ارائه خدمات این سایت است برای اطلاعات بیشتر حتما سری به سایت بزنید و قسمت «به کسب و کار خود رونق بدهید» را کلیک کنید.

سه پیشنهاد شگفت انگیز
چرخ و فلک:
اگر دلتان میخواهد دو ساعت از هیاهوی دنیا فارغ شوید و فقط بخندید و از خنده نفستان بند بیاید این نمایش چرخ فلک بهترین انتخاب است.قیمت این نمایش ۳۰ هزارتومان است و شما برای تماشای آن فقط ۱۲ هزار تومان می پردازید. شاپرک قربانی ، مهناز بختیاری ، علی رضا زرینی، متین خلیلی، با حضور علی بیک محمدی و کمدین های نسل جوان سعید نوری و فرورتیش شوشپور بازیگران نمایش کمدی چرخ و فلک به کارگردانی علی یداللهی هستند.

تخفیف های شگفت انگیز نمایش کمدی

این نمایش تا 31 مرداد هر شب ساعت 21 به روی صحنه می رود.
آدرس : هفت حوض، ضلع شمالی میدان هلال احمر ، سرای محله فدک
برعکس:
تا نجنبید روزهای تعطیل و بلند و تابستان تمام می شود و پاییز می رسد. پس تا تخفیفهای تابستانه سایت تمام نشده دست بجنبانید برای دو ساعت خنده از ته دل و شادی آماده شوید. پیشنهاد ویژه سایت آف ۳۶۰ تماشای نمایش کمدی بر عکس است. قیمت بلیت این نمایش ۳۰ هزار تومان است که در این سایت با قیمت استثنایی ۱۲ هزار تومان می توانید خریداری کنید. یعنی از نصف هم کمتر.
امیرمحسن جمشیدیان، رضا شفیعی، ملیکا ممتهن، مهیار محمودزاده ،هنگامه کریمی و امید محرمی بازیگران این نمایش کمدی به کارگردانی امیر محسن جمشیدیان هستند.

تخفیف های شگفت انگیز نمایش کمدی

زمان برگزاری :
شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:00
پنج شنبه ساعت 19:00 - 21:30 و 23:30
جمعه ساعت 18:00 - 20:30 و 22:30
مهلت استفاده : فقط تا 31 مرداد ماه فرصت دارید.

آدرس: خیابان شریعتی، روبروی خیابان بهار شیراز، مجموعه فرهنگی هنری تهران، سینما ایران، طبقه سوم، سالن تئاتر
همراه داشتن پرینت آف۳۶۰ الزامی است.

زنگ عاشقی:
سومین و آخرین پیشنهاد فرهنگی آف 360 برای روزهای شاد تابستانی تماشای نمایش زنگ عاشقی است. درست است عاشق هزار تا دردسر دارد اما دردسرهای عاشق این نمایش دیدنی است. قیمت بیلیت این نمایش هم 30 هزار تومان است که بعد از تخفیف در این سایت شما فقط مبلغ 12 هزار تومان می پردازید. رضا انواری، سهراب اصفهانی، مریم فیضی، کیا حسن زاده و کمدین سهیل جمالی بازیگران این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مصطفی میری هستند.

تخفیف های شگفت انگیز نمایش کمدی

این نمایش کمدی موزیکال تا 31 مرداد ماه هر شب ساعت 21 روی صحنه می رود.
آدرس : شهرآرا، خیابان آرش مهر، بوستان شهرآرا، سرای محله شهرآرا
تلفن تماس : ۸۶۱۱۱۰۳۷ - ۸۶۱۱۱۰۴۲

با ۳۶۰ بچرخید
تخفیفهای سایت آف 360 فقط به نمایشهای کمدی خلاصه نمی شود. این سایت به فکر سفرهای تابستان شما هم هست. تورهای هیجان انگیز به جنگل ابر و قایقرانی در رودهای خروشان شهر کرد و آرامش در کیش و تله کابین سواری در نمک آبرود از دیگر تخفیفهای آف ۳۶۰ است. معرفی رستوران و کافی شاپ، باشگاههای ورزشی، استخرهای شیک و مجهز، کلینیک زیبایی و مشاوره روانشناسی و...در این سایت دست خالی بیرون نمی روید. پس تا دیر نشده دست بجنبانید و از تخفیفهای ویژه تابستان استفاده کنید. تخفیفهایی که شامل سفر و کلینیکهای پزشکی ونمایش و خدمات آرایشی و آموزشی و...می شود.
تخفیف های شگفت انگیز نمایش کمدی

برای مراجعه به دفتر آف 360 باید به این آدرس بروید:
تخفیف های شگفت انگیز نمایش کمدی آدرس: تهران خیابان شریعتی، روبروی بهارشیراز، مجموعه فرهنگی هنری تهران (سینما ایران) طبقه سوم، مرکز همایش ها، دفتر مرکزی آف ۳۶۰

تخفیف های شگفت انگیز نمایش کمدی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج