۵۷۴۰۲۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

۱۵ پیش بینی داغ از فصل جدید فوتبال اروپا (۱)

در آستانه فصل جدید رقابت های اروپایی، وب سایت معتبر FourFourTwo دست به پیش بینی رویداد های فصل پیش روی در مورد برخی تیم ها زده است.

وبسایت نود: در آستانه فصل جدید رقابت های اروپایی، وب سایت معتبر FourFourTwo دست به پیش بینی رویداد های فصل پیش روی در مورد برخی تیم ها زده است.

۱۵ پیش بینی شجاعانه ای که برای فصل ۲۰۱۷/۱۸ صورت گرفته و در زیر بخش نخست این یادداشت را می خوانیم.

۱- صعود لستر سیتی به اروپا

در سال ۲۰۱۷، لستر موفق شد از سقوط به دسته پایین تر فرار کند - و این برای مدافع عنوان قهرمانی اتفاق چندان متعارفی نبود. حالا زمان آن رسیده تا روباه ها دوباره اوضاع را به حالت عادی بازگردانند. کریگ شکسپیر در ماه فوریه در حالی هدایت لستر را به عهده گرفت که این تیم تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشت، و زیر نظر او، لستر از ۱۶ بازی باقی مانده ۱۱ بازی بدون شکست را پشت سر گذاشت. این روند باید در فصل جدید هم ادامه داشته باشد.

بازیکن جدید تیم، ویسنته ایبورا، یک رهبر مبارز است - کسی که می خواهید با او بجنگید. شخصیت و سبک بازی او در خط میانی ستون فقرات لستر را تقویت خواهد کرد، و با فرض اینکه می توانند ریاض محرز را حفظ کنند - روند با ثبات شکسپیر می تواند آنها را به اروپا برساند.

15 پیش بینی داغ از فصل جدید فوتبال اروپا (1)


۲- فصل بازگشت میلان - چشم انداز دو گانه

تابستان ۲۰۱۷ به عنوان تابستان احیای میلان در یاد ها خواهد ماند. آنها لئوناردو بونوچی را از یوونتوس گرفتند و در خط دفاعی زوج متئو موساکیو خواهد شد، که ستاره برجسته ویارئال در فصل گذشته رقابت های لالیگا بود. از طرفی دیگر، آندره سیلوا یکی از هیجان انگیز ترین خرید های هجومی سال های اخیر است - شاید بعد از ماریو بالوتلی که در سال ۲۰۱۴ طی ۱۳ بازی سری آ ۱۲ گل برای میلان به ثمر رساند.

سیلوا حتی از مهاجم ایتالیایی هم چند کاره تر است و به راحتی می تواند در میان بهترین گلزنان سری آ قرار بگیرد، در حالیکه ریکاردو رودریگز هم نشان داده که در خط دفاعی چیز های زیادی برای ارائه دارد. به این ها آندرا کونتی، هاکان چالهانوغلو، لوکاس بیلیا و فرانک کسیه را هم اضافه کنید تا ببینید که یوونتوس باید نگران خیلی چیز ها باشد.

در این میان، جیانلوئیجی دوناروما هم قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرده و وینچنزو مونتلا، سرمربی تیم هم با تمدید قرارداد، ماندنی شده است. میلان شاید تنها کمی از فقدان عمق در ترکیب خود رنج ببرد، اما در بازی های مرگ و زندگی، ترکیب اصلی آنها می تواند حتی در برابر بهترین تیم های لیگ اروپا یا سری آ نیز ایستادگی کند. روسونری در فصل جاری حریف سختی برای رقبا خواهد بود.

15 پیش بینی داغ از فصل جدید فوتبال اروپا (1)


۳- خروج تاتنهام از جمع BIG۴

تصور پسرفت تاتنهام در یک فضای بسته سخت است، اما آنها امسال شاهد احیای دو تیم بزرگ شهر منچستر و چلسی تحت هدایت آنتونیو کونته خواهند بود. هر سه تیم ترکیب خود را به شکل قابل توجهی در تابستان امسال تقویت کرده اند، در حالیکه تاتنهام به تداوم اتکا کرده و کایل واکر را به یکی از رقبا فروخته است. این را بی سر و صدا زمزمه کنید، اما خانه محبوب آنها وایت هارت لین تخریب شده و یک فصل بازی در ومبلی انتظار آنها را می کشد.

رقابت برای جایگاه چهارم نیز با آرسنال خواهد بود که عملکردشان به توانایی های الکساندر لاکازت و یک فصل سالم برای الکسیس سانچز (در صورت عدم جدایی)، تئو والکات، آرون رمزی و مسوت اوزیل بستگی خواهد داشت. روی کاغذ، توپچی ها مدعی کسب رتبه چهارم هستند و با عطشی فراوان به دنبال بازپس گیری رتبه چهارم سنتی خود که فصل گذشته از دست دادند، خواهند بود.

15 پیش بینی داغ از فصل جدید فوتبال اروپا (1)


۴- رئال مادرید و فتح سه گانه

فصل گذشته فورفورتو پیش بینی کرد که رئال مادرید با دفاع از عنوان قهرمانی خود در اروپا تاریخ سازی خواهد کرد و این تنها پیش بینی درست آنها بود. اگر یک تیم توانایی انجام این کار را داشته باشد، تیمی بود که ترکیبش دارای عمق زیادی داشت و زین الدین زیدان به شکلی استادانه آنها را هدایت می کرد. حالا زمان آن است که این پیش بینی را یک گام جلوتر ببریم.

رئال مادرید در حال حاضر تجربه دفاع از عنوان قهرمانی خود در اروپا را دارد، اما این امر ممکن است تنها آغاز ماجرا باشد. میانگین سنی ترکیب رئال مادرید ۲۴ سال است، که می تواند با انتقال کیلیان امباپه کاهش نیز پیدا کند، و در هر پست گزینه های مختلفی دارند.

به دنبال سه قهرمانی اروپا طی ۴ سال، فتح سه گانه در فصل جاری دور از ذهن نیست، اما این ورزش مدام با چیز های ممکن و غیرممکن ثابت می کند که ما اشتباه می کنیم. اما اگر کسی توانایی فتح سه گانه داشته باشد، رئال مادرید تحت هدایت زیدان خواهد بود.

15 پیش بینی داغ از فصل جدید فوتبال اروپا (1)


۵- بارسلونا پشت سر اتلتیکو، تیم سوم لالیگا

در پشت صحنه تیم بارسلونا اتفاقات عجیبی رخ می دهد. بازیکنانی مثل پائولینیو و وراتی که در تابستان امسال مورد توجه باشگاه قرار گرفته بودند، موفق به پر کردن حفره های خط میانی نشدند. رؤیای مارکو وراتی ظاهراً به کل از بین رفته است، و حالا شاهد حماسه نیمار هستیم. آنها تمام تمرکز خود را روی تمدید قرارداد طولانی مدت با لیونل مسی معطوف کردند، اما هنوز نتوانسته اند که تیم خود را حول محور او تقویت کنند.

در عین حال، رئال مادرید دنی سبایوس را از چنگ بارسلونا در آورد، و اتلتیکو نیز در ژانویه ترکیب خود را با ویتولو و دیگو کاستا تقویت خواهد کرد. ممکن است فصل سختی برای کاتالان ها باشد.

15 پیش بینی داغ از فصل جدید فوتبال اروپا (1)

به قلم کیان سبحانی / Fourfourtwo
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوتبال غیرمنتظره ترین و غیرقابل پیش بینی ترین ورزش دنیاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج