۵۷۴۱۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میلیونرهای جزیره‌نشین

میزان هزینه‌های لیگ برتر انگلیس در این تابستان از حد مجازش عبور کرده و به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۷ ،جزیره گرانترین تابستان خود را تجربه کرده است.

آی اسپورت: میزان هزینه‌های لیگ برتر انگلیس در این تابستان از حد مجازش عبور کرده و به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۷ ،جزیره گرانترین تابستان خود را تجربه کرده است. میلیاردها دلار درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی، اصلی‌ترین عامل محرک این اتفاق بوده که باعث شده تیم‌های بزرگ در یک ثروت بی پایان غوطه‌ور شوند. پس جای شگفتی نیست که بدانید در بین یازده بازیکن ترکیب گرانترین تیم تاریخ لیگ برتر، ۵ بازیکن در همین تابستان به این تیم رسیده‌اند. این در شرایطی است که دو باشگاه با داشتن ۹ بازیکن رکورددار هستند. مجموع قیمت‌شان چقدر است؟ سایه‌ای از ۶۰۰ میلیون پوند یعنی ۵۹۹.۳ میلیون پوند.

دروازه‌بان: ادرسون مورائس -۳۴.۶ میلیون پوند

انتقال به منچسترسیتی ژوئن ۲۰۱۷


میلیونرهای جزیره‌نشین

این دروازه‌بان برزیلی پس از اینکه کلودیو براوو یک فصل نامطمئن را در سیتی پشت سرگذاشت، به عنوان دومین گزینه جانشینی جو هارت انتخاب شد. دروازه‌بان سابق بنفیکا تنها 23 سال سن دارد و تنها تجربه یک فصل بازی در بالاترین سطح فوتبال را در کارنامه خود دارد.

مدافع: کایل والکر -50 میلیون پوند

انتقال به منچسترسیتی جولای 2017


میلیونرهای جزیره‌نشین

کایل والکر با تکمیل کردن انتقالش از تاتنهام به منچسترسیتی، در کنار داوید لوئیز به گرانترین مدافع همه تاریخ لیگ برتر تبدیل شد. همچنین او که اوایل همین ماه میلادی راهی سیتی شد، گرانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر لقب گرفت.

مدافع: جان استونز -۴۷.۵ میلیون پوند

انتقال به منچسترسیتی آگوست ۲۰۱۶


میلیونرهای جزیره‌نشین

جان استونز مدت‌ها برای رسیدن به بزرگی در فوتبال انگلیس تلاش کرد و حالا دومین فصل حضورش در منچسترسیتی می‌تواند نتیجه این تلاش را مشخص کند. او که در تابستان قبل لقب گرانترین بازیکن انگلسی را به خودش اختصاص داد، برای نشان دادن ارزش‌هایش باید از همه پتانسیل بالقوه‌ای که دارد، استفاده کند. استونز فصل 2016-2017 را با سختی زیادی پشت سرگذاشت و باید خودش را بیشتر نشان دهد.

مدافع: شکردان مصطفی -35 میلیون پوند

انتقال به آرسنال آگوست 2016


میلیونرهای جزیره‌نشین

بازیکن اسبق جوانان و نیمکت نشین اورتون، تابستان گذشته پس از مدت‌ها گمانه‌زنی از والنسیا به آرسنال آمد. او با آلمان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ شده بود اما در اولین فصل بازگشت به فوتبال انگلیس به طور موقت از ترکیب اصلی توپچی‌ها بیرون ماند.

مدافع: بنجامین مندی -۵۲ میلیون پوند

انتقال به منچسترسیتی جولای ۲۰۱۷


میلیونرهای جزیره‌نشین

دوران حکمرانی والکر به عنوان گرانقیمت‌ترین مدافع تاریخ لیگ برتر کوتاه بود چراکه سیتی دست به ولخرجی بزرگتری زد و یک مدافع کناری دیگر به نام بنجامین مندی را از موناکو به خدمت گرفت. این مدافع ملی پوش فرانسوی قابلیت‌های خود را اولین بار در بازی مقابل سیتی در لیگ قهرمانان فصل گذشته به مالکان این باشگاه نشان داد.

هافبک: آنخل دی‌ماریا -59.7 میلیون پوند

انتقال به منچستریونایتد آگوست 2014


میلیونرهای جزیره‌نشین

در سال ۲۰۱۴ آنخل دی‌ماریا با شکستن رکورد نقل و انتقالات فوتبال انگلیس، به منچستریونایتد آمد. او تازه نفس بود چراکه به تازگی به قهرمانی دهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده بود. این بال کناری فصل را در یک فرم باورنکردنی آغاز کرد اما به مرور با قرار گرفتن در ترکیب یونایتد با مشکل مواجه شد تا در سال ۲۰۱۵ جدایی زودهنگام او رقم بخورد.

هافبک: پل پوگبا -۸۹ میلیون پوند

انتقال به منچستریونایتد آگوست ۲۰۱۶


میلیونرهای جزیره‌نشین

منچستریونایتد بخاطر شکستن رکورد نقل و انتقالات دنیا برای بازیکنی که 4 سال قبل او را به طور مجانی در اختیار یوونتوس قرار داده بود، به شدت زیر فشار انتقادات قرار گرفته بود. حتی عملکرد نه چندان قابل قبول پوگبا هم مورد انتقاد قرار گرفت اما این ستاره 24 ساله در پایان فصل نشان داد که هنوز فصول زیادی برای رسیدن به اوج و باقی ماندن در آن، فرصت دارد.

هافبک: کوین دی‌بروین -55 میلیون پوند

انتقال به منچسترسیتی آگوست 2015


میلیونرهای جزیره‌نشین

دی‌بروین اولین بار طعم بازی در فوتبال انگلیس را زمانی چشید که هیچ وقت نتوانست خودش را در چلسی جا بیندازد. اما ۱۸ ماه چشمگیر در وولفسبورگ کافی بود تا سیتی رکورد باشگاه را بشکند و او را با قیمت ۵۵ میلیون پوند باردیگر به جزیره بازگرداند. او حالا هر روز قوی و قویتر می‌شود.

هافبک: رحیم استرلینگ -۴۴ میلیون پوند

انتقال به منچسترسیتی جولای ۲۰۱۵


میلیونرهای جزیره‌نشین

کمی قبل از اینکه سیتی دی‌بروین را بخرد، آبی‌های آسمانی هافبک سابق لیورپول را با قیمت 44 میلیون پوند که رکورد جدیدی در باشگاه بود و می‌توانست تا 49 میلیون پوند افزایش پیدا کند، به خدمت گرفتند. او در اولین فصل حضورشدر سیتی برای توجیه کردن قیمت خود با چالش روبرو بود اما به مرور توانست زیر نظر گواردیولا بدرخشد.

مهاجم: آلوارو موراتا -58 میلیون پوند

انتقال به چلسی جولای 2017


میلیونرهای جزیره‌نشین

برای مدتی طولانی همه فکر می‌کردند که موراتا تابستان خود را در منچستریونایتد به اتمام می‌رساند اما چلسی برای داشتن او رکورد نقل و انتقالات باشگاه خود را شکست و غربلندن را به لرزه درآورد. او حالا جانشین دیگو کاستایی می‌شود که ردپای بزرگی از خودش در استامفوردبریج بر جای گذاشته است.

مهاجم: رملو لوکاکو - ۷۵ میلیون پوند

انتقال به یونایتد جولای ۲۰۱۷


میلیونرهای جزیره‌نشین

لوکاکو تنها دلیلی بود که باعث شد یونایتد از معامله بر سر موراتا دست بکشد و به جای انتقالی که ممکن بود برایش 90 میلیون پوند آب بخورد، این مهاجم بلژیکی قدرتمند را از اورتون بیرون کشید. یونایتد در قبل این خرید، 10 میلیون پوند از فروش رونی به اورتون به‌دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج