جاباما
۵۷۴۵۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اوزیل در رادار بارسا؛ ستاره آلمانی در نیوکمپ؟

با قوت گرفتن احتما انتقال نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا به پاریسن ژرمن، گمانه زنی های زیادی مبنی بر جانشین او در تیم کاتالانی مطرح می شود، در جدیدترین این گمانه زنی ها، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال و سابق رئال مادرید به عنوان گزینه مد نظر سران بارسلونا مطرح شده است.

وبسایت نود: با قوت گرفتن احتما انتقال نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا به پاریسن ژرمن، گمانه زنی های زیادی مبنی بر جانشین او در تیم کاتالانی مطرح می شود، در جدیدترین این گمانه زنی ها، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال و سابق رئال مادرید به عنوان گزینه مد نظر سران بارسلونا مطرح شده است.

بنا بر ادعای ESPN پاریسن ژرمن در حال تدارک مراسم معارفه نیمار در روز سه شنبه است و از سوی دیگر امروز رسانه های قطری از انجام شدن تست های پزشکی این بازیکن در آینده ای نزدیک در این کشور سخن می گویند. با قوت گرفتن احتمال انجام این انتقال، بازار معرفی کردن جانشینان نیمار هر روز داغ تر می شود.

در تازه ترین این شایعات و گمانه زنی ها، ESPN به نقل از یکی از منابع خود در اسپانیا گزارش داده است که حتی اگر انتقال فیلیپه کوتینیو به نیوکمپ قطعی شود، مسوت ازویل آلمانی یکی از گزینه های آبی اناری پوشان برای تقویت خط هافبک‌شان است و سران این باشگاه درصدد جذب این هافبک ریز نقش از آرسنال هستند. اوزیل در ماه های گذشته همچون الکسیس سانچز یکی از سوژه های داغ نقل و انتقالات تابستانی آرسنال بوده و به باشگاه هایی نظیر بایرن مونیخ و منچستریونایتد هم لینک شده است.

چند هفته قبل هم نشریه آلمانی بیلد در گزارشی مدعی شد که این بازیکن ملی پوش همواره یکی از اهداف باشگاه بارسلونا بوده است و حال که تنها یک سال از قراردادش با توپچی ها باقی مانده و تا کنون هم از تمدید آن سر باز زده است مدیران بارسلونا شرایط مذاکره و عقد قرارداد با او را بررسی می کنند و خواهان حضور وی در ترکیب این تیم به عنوان جانشینی برای آندرس اینیستا و نیمار هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج