جاباما
۵۷۴۸۰۸
۱۷ نظر
۵۰۱۶
۱۷ نظر
۵۰۱۶
پ

خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی

اگر از ما بپرسید، بچه دار شدن، به خصوص برای مادران، یکی از سخت ترین کارهاست. آنها باید به فرزندانشان عشق بورزند، از آنها حمایت کنند، رفتارهایشان را زیر نظر داشته باشند، درس های لازم زندگی را به آنها بدهند، آنها را به مدرسه و کلاس های متفرقه بفرستند و برایشان جشن بگیرند و...

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر از ما بپرسید، بچه دار شدن، به خصوص برای مادران، یکی از سخت ترین کارهاست. آنها باید به فرزندانشان عشق بورزند، از آنها حمایت کنند، رفتارهایشان را زیر نظر داشته باشند، درس های لازم زندگی را به آنها بدهند، آنها را به مدرسه و کلاس های متفرقه بفرستند و برایشان جشن بگیرند و...
به بیانی تمام وقت مادران صرف کودکانشان می شوند به طوری که وقتی برای رسیدگی به خودشان ندارند. اما هستند مادرانی که با وجود دغدغه های زیاد، باز هم خوش تیپ و جذاب اند. اگر شما هم دوست دارید که با خوش تیپ ترین مادران هالیوودی آشنا شوید، با ما همراه باشید.
ریس ویترسپون
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
آیا باورتان می شود که این دختر ۱۷ ساله، اوا، دختر ریس ویترسپون است. اینطور به نظر می آید که او خواهر ریس است، نه دخترش. اگر چه او دختر به این بزرگی دارد اما همچنان به خودش می رسد و لباس هایی با طرح ها و رنگ های شاد به تن می کند. او در سبک لباس پوشیدن حتی با دخترش هم رقابت می کند.
ویکتوریا بکهام
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
تعجبی ندارد! ویکتوریا بکهام یکی از خوش پوش ترین مادران در میان چهره هاست. البته از یک طراح مد و فشن انتظار دیگه ای هم نداشته ایم. ویکتوریا صاحب 3 فرزند پسر و 1 دختر است. اما مادر بودن هیچگاه روی ظاهر او تاثیری نگذاشت طوری که او همیشه سوژه طراحان مد و فشن بوده است.
کیتی هولمز
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
ما بزرگ شدن سوری کروز، دختر کیتی هولمز و تام کروز را دیده ایم. از همان روز تولد او، هم خودش و هم مادرش کیتی خوش تیپ و زیبا بودند. آنها حتی بیشتر اوقات لباس هایشان هم با هم ست می کردند. با آمدن سوری به زندگی کیتی هولمز، او نه تنها خودش را از یاد نبرد، بلکه بیشتر از قبل هم به ظاهرش توجه کرد.

آنجلینا جولی
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
از آنجا که آنجلینا صاحب ۶ فرزند است، شاید انتظار ما این است که او را با ظاهری خسته و نامرتب ببینیم، اما واقعیت چیز دیگری است. این سوپراستار درست مانند زمان مجردی خود خوش تیپ و جذاب است. از تیپی که در فرودگاه می زند گرفته تا لباس هایی که روی فرش قرمز به تن می کند، مادر بودن ذره ای از زیبایی او نکاسته است.

جسیکا آلبا
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
باور کنید یا نه، مادر بودن تاثیر بسیار مثبتی بر سبک لباس پوشیدن جسیکا آلبا گذاشته است. او به هیچ وجه شلوارهای بگی و تی شرت های گشاد به تن نکرد. جسیکا حتی کمی بعد از زایمان اش در سال ۲۰۰۸، به عنوان یکی از خوش تیپ ترین زنان هالیوودی انتخاب شد. به بیانی او در ست کردن لباس حرف اول را می زند.
جیدا پینکت اسمیت
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
خانواده اسمیت به خوش پوشی مشهورند، به خصوص جیدا پینکت اسمیت که الگوی خوبی برای فرزندانش، جیدن و ویلو، است. بدون شک می توان گفت که مدال خوش تیپ ترین های فرش قرمز همیشه متعلق به این خانواده است.
کیت هادسون
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
درست شبیه مادرش گلدی هان، کیت هادسون نیز مادری است که راز خوش پوشی را به خوبی می داند. پسران او به لطف سلیقه خوب مادرشان همیشه خوش تیپ در ملا عام ظاهر می شوند. البته این را هم منکر نمی شویم که یکی از دلایل خوش تیپی کیت، اندام متناسب اوست اما در هر حال او سلیقه فوق العاده ای در انتخاب لباس دارد.
کیت ماس
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
با مد پیش رفتن ساده است، آنچه سخت است پیدا کردن سبکی شخصی برای ظاهرمان می باشد که کیت ماس خوب از عهده اش بر آمده است. سبک لباس پوشیدن او مانند هیچکس نیست. در واقع او ترجیح می دهد که نظرات شخصی خودش را در شیوه لباس پوشیدن به کار گیرد. هیچکس و هیچ چیز، حتی فرزند او هم نتوانست مانع از پیشرفت او در دنیای مد و فشن شود.
امیلی بلانت
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
بچه دار شدن امیلی بلانت نه تنها ظاهر و تیپ او را خراب نکرد بلکه او را جذاب تر نیز ساخت. مطمئنا شما هم شاهد آن در فیلم «The Girl On The Train» بوده اید. با وجود این زن خوش تیپ و جذاب بی شک همسر او جان کراسینکی به داشتنش افتخار می کند.
نیکول ریچی
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
سبک لباس پوشیدن نیکول ریچی از گذشته تا به حال تغییرات زیادی کرده است. او حتی با وجود داشتن فرزند توانسته خط تولید لباس های خود را با نام «House of Harlow» آغاز کند. با داشتن ۲ فرزند زیر ۲۰ سال، او همچنان یکی از تاثیرگذارترین های دنیای مد و فشن به حساب می آید.
گوئن استفانی
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
گوئن استفانی جزو آن دسته از ستاره هایی است که هر چه زمان می گذرد، خوش تیپ تر و سرحال تر از قبل می شود. او از زمانی که صاحب 3 فرزند شد، بیشتر به ظاهرش می رسد طوری که مدل خاص موهایش، رژ لب قرمز و خط چشمش به عنوان سبک خاص او معرفی شده است.
سیه‌نا میلر
خوش‌تیپ ترین مادرانِ هالیوودی
سیه‌نا میلر بازیگر، مدل و طراح مد بریتانیایی است که ایده های خلاقانه ای را در صنعت مد و فشن از خود بروز داده است. او پس از بچه دار شدن، مانند خیلی از مادران دیگر، نه تنها از حرفه خود کناره گیری نکرد بلکه قدرتمندتر از قبل نیز ظاهر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از کیتی هولمز خوشم نمیاد خوشگله ولی یه جوریه!
      نیکول کیدمن و ناتالی پورتمن هم خوبند

    • بدون نام

      فقط آنجلینا اونم با 6 تاااااا

    • بدون نام

      هر وقت بانو بکهام می بینم فقط حس وحشت بمن دست میده تحقیق کردند فهمیدند اصلاً توی عمرش نخندیده !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایی هیچ چیزش به سلبریتی ها نمیخوره

    • سام

      پس جنیفرلوپز چی؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بابا چ ربطی ب مادر شدن داره
      خوش تیپی پول میخواد
      وگرنه همه بلدن بهترین لباسا رو بپوشن و خوش تیپ باشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقت و حوصله هم مهم که مادران ندارن

      • بدون نام

        بابا اینا واسه تک تک بچه هاشون یک پرستار دارن ، معلومه اینقدر وقت اضافه میارن که به خودشون برسن نه مثل مادرهای ایرانی که دائم توو آشپزخونه ن و در حال رسیدگی به کارهای بچه ها

    • بدون نام

      ویکتوریا بکهام هیچی نداشته باشه خوش تیپی رو داره. بده جلف نیست؟

    • بدون نام

      عالین

    • الهه

      از نگاه من، مادر خودم از همشون خوش تیپ تره
      قلب زیبا آدم زیبا میسازه

    • بدون نام

      با داشتن پرستار بچه همه می تونن خوشتیپ باشن.هنری نکردن

    • شیما یه پروازی

      اولی ماماااانشه ماشاءالله

    • شیما

      مطمئنم ویکتوریا بکهام تو عمرش نخندیده

    • بدون نام

      ویکتوریا بکهام همش یه ژست میگیره حیف دیوید بکهام باید یه ادریانا لیمایی زنش میشد

    • رادوین

      چراشکیرانیس؟

    • NB

      جنیفر لوپز یکی خوشتیپ ترین دنیا است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج