۵۷۵۲۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترامپ به سختی تحریم‌ها علیه روسیه را پذیرفت

در حالی که مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده که دونالد ترامپ و کنگره درباره روسیه یک صدای واحد دارند، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که ترامپ به سختی تحریم‌های جدید علیه روسیه را پذیرفته است.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده که دونالد ترامپ و کنگره درباره روسیه یک صدای واحد دارند، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که ترامپ به سختی تحریم‌های جدید علیه روسیه را پذیرفته است.

ترامپ آشکارا نشان داده است که خواهان ارتقای روابط با روسیه است؛ تمایلی که با پیدا شدن شواهدی مبنی بر دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توسط آژانس‌های اطلاعاتی این کشور، ناکام مانده است.

رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که وی و ترامپ اعتقاد ندارند که تحریم‌های جدید علیه روسیه بتواند به تلاش‌های آنها برای دیپلماسی با روسیه کمک کند.

تیلرسون که خود زمانی مدیر اجرایی شرکت اکسون موبیل بود با روسیه روابط تجاری داشته است. وی بارها اعلام کرده که دو قدرت هسته‌ای بزرگ جهان نمی‌تواند چنین روابط بدی با یکدیگر داشته باشند.

وی اعلام کرد: اقدام کنگره برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه نه من و نه رئیس‌جمهور را چندان خشنود نکرده است. ما آشکارا اعلام کرده‌ایم که چنین اقدامی به تلاش‌های ما کمک نمی‌کند.

او در نهایت بدون اینکه به صراحت اعلام کند ترامپ تحریم‌ها را امضا می‌کند، تنها گفت که همه شواهد نشان می‌دهد که او این طرح را امضا خواهد کرد.

این اظهارات در حالی بیان شد که مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس خبری با نخست وزیر گرجستان اعلام کرد پرزیدنت ترامپ تحریم‌های روسیه را به زودی امضا می‌کند.

همچنین سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید نیز اعلام کرد: طرح تحریم‌ها تحت بازنگری است و امضا خواهد شد.

وی ادامه داد: مساله‌ای وجود ندارد که ترامپ را از امضای این تحریم‌ها بازدارد.

ترامپ تا نهم اوت فرصت دارد که این طرح را امضا و یا وتو کند، در غیر این صورت به طور اتوماتیک این طرح به قانون تبدیل می‌شود.

تیلرسون اعلام کرد، در چند روز آینده وی و سرگئی لاوروف، همتای روسی‌اش در شهر مانیل در حاشیه نشست انجمن کشورهای آسیای جنوب شرقی با یکدیگر دیدار و گفتگو می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج