۵۷۶۳۴۲
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

بیانیه فدراسیون درباره شجاعی و حاج صفی

روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پی حضور دو بازیکن ایرانی شاغل در تیم پانیونیوس یونان در دیدار برگشت مقابل نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی اطلاعیه ای صادر کرد.

ورزش سه: روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پی حضور دو بازیکن ایرانی شاغل در تیم پانیونیوس یونان در دیدار برگشت مقابل نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی اطلاعیه ای صادر کرد.

بر این اساس،در اطلاعیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال آمده است:

ضمن تبریک ولادت پرخیر و برکت حضرت امام رضا(ع)،به استحضار عموم جامعه می رساند که پیرو مذاکرات متعدد انجام شده با این بازیکنان و علی رغم فشارهای سنگین وارده از سوی باشگاه یونانی،آنها در دیدار رفت در فلسین اشغالی حاضر نگردیده و این مهم را با پذیرش جریمه های مالی رعایت کردند.

علی ایحال درباره حضور این دو بازیکن در دیدار برگشت که شب گذشته به انجام رسید، ضمن محکوم نمودن قاطع اتفاق رخ داده،فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی دقیق و کارشناسی همه جانبه ماجرا بوده که بدون شک طی این مسیر می بایست پس از گفت و گوی رو در رو با این دو بازیکن و لحاظ کردن نظرات قبلی فدراسیون به نامبردگان انجام شود.

بدون شک ورزشکاران پرافتخار ایران زمین همواره نشان داده اند که هیچ علاقه ای به رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی حتی در آوردگاه بزرگ المپیک و جهانی نداشته، ندارند و نخواهند داشت و مرام پهلوانی آنان طی سالیان زبانزد بوده و اتفاق شب گذشته در خارج از کشور و برنامه های فوتبال فدراسیون بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      کاش یه نضر سنجی در مورد بازی این دو ورزشکار عزیز تو برنانه نود انجام میگرفت تت نظر کل مردم را میفهمیدیم

    • بدون نام

      رفو کردن اشتباه تاسف برانگیز این دو نفر اشتباه دیگری است.
      برخورد قاطع و سریع با این کار ،لازم است.

    • m

      من نمیدونم گناه این بندگان خدا چی بوده .وقتی میگنن اگر اون دو نفر بازی نکنند خودشون که هیچ باشگاه رو هم جریمه و محروم میکنند چون سیاست و قاطی ورزش کردند این بندگان خدا چه کاری باید میکردند؟این دیگه بحث محرومیت خودشون نبود اگر بود یقین بدونید حاضر میشدند محروم بشوند اما بازی نکنند ولی بحث محرومیت باشگاه مطرح بود اخه یکم عقل خوبه چی فکر میکنند که میگن از بازیهای ملی محروم میشن خدایی شما اگر اعتراض مردم و میخواین محروم کنید تا بعد ببینید کی ضرر میکنه

    • بدون نام

      اتفاقا این دوتا کار خیلی درستی کردن

    • هومن

      مرگ بر اسرائیل
      ولی در صورتیکه فدراسیون فوتبال حاج صفی و شجاعی را از تیم ملی محروم کند طبق قوانین فیفا بدلیل رفتار سیاسی و دخالت دولت و سیاست در فوتبال فدراسیون فوتبال ایران از کلیه مسابقات از جمله جام جهانی ، جام ملت ها ، لیگ آسیا و .... محروم میشود

    • بی نام

      خاک برسر تو فدراسیون بی اختیار

    • مهدی اقلید

      خونه خاله که نیس که بازی کنن یانه قرارداد دارن باید بهش عمل کنن شلوغ بازی که معنی نداره. اگه اینجوریه که اصلا نباید از ایران بیرون برن

    • بدون نام

      متاسفمبرای تربیت بدنی و فدراسیون که نونو نرخ روز میخورند

    • مجید

      بازی کردن در قالب یک تیم یونانی بوده . نه یک تیم با ماهیت ایرانی.. جناب مطهری و امثالهم هم بهتره وقتشونو صرف مجوزهای پوشالی بانک مرکزی کنند که چند میلیون آدم و خانواده هاشون رو درگیر کرده..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج